וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OCM: החברה שהולכת לפרסם אתכם בגישה שונה לחלוטין

מוגש מטעם OCM

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 12:47

כמה פעמים כבר החלפתם את חברת הפרסום שלכם? כולן הבטיחו לכם הבטחות, הצלחות, לידים איכותיים, מיתוג - אבל כל זה לא קרה, ופשוט שמתם לב שבית העסק שלכם לא באמת מתקדם ואפילו נעמד במקום. וכבר החלפתם אתר, והתחילו לפרסם אתכם ברשתות החברתיות - אבל עדיין משהו לא עובד?

OCM. יח"צ,
OCM/יח"צ

הסיבה היא, פיתוח מערך שיווקי לקוי - מסביר לנו אור, המנכ"ל והבעלים של חברת OCM, שמתמחה בקידום שיווק בניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים כאחד. ברגע שלקוח מגיע במטרה לקדם את בין העסק שלו, צריך להבין כי יש פה תהליך עבודה מורכב שמצריך פיתוח אסטרטגיה שיווקית תוך בניית נוכחות דיגיטלית יציבה בכל פלטפורמות השיווק. בעצם, לא דיי בכך שיהיה לבית העסק שלכם אתר אינטרנטי יפה או דף עסקי מעוצב בפייסבוק ובפלטפורמות שיווק נוספות. המטרה היא, שהאתר שלכם יעבוד, שהוא יביא לכם לידים, ולא סתם לידים מתעניינים אלא לידים חמים, לוהטים ואפילו רותחים! לקוחות שרוצים לקנות כאן ועכשיו ולא מוכנים לחכות. ואם לרגע קטן אתר כזה נשמע לכם כמו המצאה מופרכת, אז דעו לכם שגם לעסק שלכם יכול להיות אתר כזה - אתם רק תצטרכו לבחור את החברה הנכונה שתפתח לכם אותו.

בעצם, הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית נכונה. ברגע שמגיע אלינו בית עסק חדש שרוצה להתחיל לפרסם את עצמו, חשוב להבין מיהו קהל היעד שלנו ומול אילו מתחרים אנחנו עומדים. בחינת המציאות הזאת מאפשרת לנו לייצר בידול לבית העסק ולא סתם ליצור עבורו מותג "יפה" אלא עיצוב שונה, ממוקד ומתאים יותר עבור קהל הלקוחות שלו, כשבסופו של דבר יחד עם העיצוב הייחודי יגיע קמפיין איכותי וממוקד, שמביא לתוצאות ומפנה לאתר בית העסק.

OCM. יח"צ,
OCM/יח"צ
OCM. יח"צ,
OCM/יח"צ

מהו אתר נכון לבית עסק והאם יש לכם את האתר המתאים?

אתר עסקי חייב להביא לכם תוצאות! כאשר הגולש מגיע לאתר שלכם ויוצא ממנו בקלות מבלי להשאיר פרטים, מבלי לקנות או מבלי לצלצל אליכם - זה מעיד על בעיה שקיימת באתר, משהו באתר שלך לא מכוון את הגולש אל עבר קניית המוצר או השירות שלכם. זה יכול להיות כל דבר, החל מלוגיסטיקת תוכן לקויה באתר ועד לחוויית משתמש שלא מציעה לגולשים את החוויה הנכונה והמתאימה עבורם בכדי שיישארו. ברגע שאתר "עובד" יחס ההמרה דרכו יהיה גבוה, וכשאנחנו מדברים איתכם על יחס המרה - הכוונה שלנו שאנחנו הולכים להפוך את הגולש מסתם גולש שנכנס לאתר שלכם לגולש פעיל, שהשאיר בו פרטים או רכש שירות.

אם שמתם לב שלא נכנסת לכם פנייה מהאתר או, שאנשים לא משאירים לכם פרטים, משמע הדבר שכבר מלכתחילה האתר שלכם לא פעיל או שהקמפיין האינטרנטי שלכם לא מפנה אליו נכון.

איך ניתן לייצר פניות רבות יותר מהאתר?

יש לכך שתי שיטות, מסביר לנו מנכל חברת OCM, בעוד שהשיטה הראשונה מפנה את הגולשים לאתר שלכם דרך קמפיין פרסומי בגוגל או בפייסבוק, שיטה אחרת מביאה את הלידים דווקא מקידומו האורגני של האתר שלכם. לכל אלו שלא מכירים את ההליך קידום האורגני לאתרים, מדובר בתהליך שעוזר לאתר שלכם להתקדם בדירוגו בגוגל, ואם האתר שלכם נמצא בעמוד 15 לדוגמה, הרי שתהליך קידום אורגני מביא את האתר לדפים הראשונים.

ואיך זה תורם לעסקים? פשוט מאוד! ברגע שגולש מחפש מונח מסוים, הוא אוטומטי יתחיל לדפדף בעמוד הראשון של גוגל (שיציע לו את האתרים המובילים ביותר). תהליך קידום אורגני יביא את האתר שלכם לכניסות מרובות יותר, ובכך גוגל תדרג אותו במקומות הראשונים מה שיביא לכמות גולשים נוספת להיכנס לאתר. התהליך הזה אינו נחשב לפשוט, ולמרות שחברות רבות טוענות שהן מומחיות בקידום אורגני - בשטח, אנחנו רואים שהמצב הוא אחר לגמרי, וכל יום אנחנו מקבלים פניות של לקוחות שעברו במשך שנים קידום אורגני לאתרים שלהם, אבל התוצאות לא צלחו.

תוצאות משיגים באמצעות מומחיות וכלים נכונים. ברגע שחברת הפרסום שלכם לא פועלת עם אנשי מקצוע נכונים שמבינים את מה שהם צריכים לעשות ובונים אסטרטגיה שיווקית נכונה לבית העסק שלכם - חד משמעית שלא תראו שום תוצאות המעידות על הצלחה שיווקית. כדי לגרום לאתר שלכם לעבוד, חשוב שמומחים ואנשי מקצוע מוסמכים לכך יעבדו על המערך הפרסומי שלכם, וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים בחברת OCM , קידום שיווק ובניית אתרים. אנחנו הולכים לייצר עבורכם את האתר האיכותי שהולך להיות הפנים האמיתיות של בית העסק שלכם בדיגיטל - והכי חשוב, אתר שעובד ומביא לכם תוצאות! כי בלי פניות והשארת פרטים באתר (מה האתר שלכם שווה? חוץ מלהיות דף אינטרנטי שמסביר לאנשים אודותיכם).

יש לנו את כל הכלים לסייע לכם, ואם אתם מרגישים שהאתר שלכם לא מביא לתוצאות ואתם מעוניינים לקבל יותר לידים חמים לבית העסק, יותר פניות מהקמפיין שבנו לכם ולהופיע במקומות הראשונים של גוגל - חברת OCM, מציעה לכם את השירות הדרוש וגאה בכך שהיא עומדת מאחורי הצלחת עסקים רבים שכבר מזמן הגיעו לתוצאות מרשימות דרך האתרים שנבנו באמצעות OCM קידום שיווק ובניית אתרים.

לפרטים חפשו בגוגל "OCM - קידום שיווק ובניית אתרים" או התקשרו 050-464-8558

מוגש מטעם OCM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully