וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעתם לגיל 60? מקבלים קצבה? הכתבה הזאת בשבילכם

מוגש מטעם אלבטרוס

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 8:23

בישראל ישנם מספר סעיפי מס הכנסה המעניקים הטבות לפנסיונרים, מקבלי קצבאות, בעלי דירות להשקעה ומשקיעים בשוק ההון. בכתבה זו נתייחס לשני סעיפים מרכזיים ונאפשר לכם לבצע בדיקת זכאות לאותן הטבות

החזרי מס. ShutterStock
הגיע הזמן להכיר שני סעיפי מס שיכולים לשנות את החשיבה שלכם/ShutterStock

לאחר שנים של עבודה קשה בהן צברתם הון שאותו אתם מנהלים במגוון מכשירי השקעה בשוק ההון לדוגמא תיק מנוהל, יעוץ בנקאי או בניהול עצמאי, כעת הגיע הזמן להכיר שני סעיפי מס שיכולים לשנות את החשיבה שלכם.

תיקון 190 לפקודת מס הכנסה

אם חציתם את גיל 60 ואתם מקבלים קצבה שעולה על הקצבה המזערית (4606 ₪ לשנת 2022) - אזי יש לכם את האפשרות לחסוך עד 40% במס רווח הון בעזרת ניהול כספכם בקופת גמל בכל אחת מחברות הגמל בישראל.

תקנה 190 מאפשרת לכם לנהל את כספכם בעזרת הגופים המוסדיים הטובים ביותר ולקבל את מלוא ההטבות, ביניהן ניתן למנות דחיית מס, מגוון רחב של מסלולי השקעה, שילוב השקעות אלטרנטיבות, דמי ניהול נמוכים, תשלום מס רווח הון מופחת (15% מס נומינלי).

לבדיקת זכאות מהירה ומימוש ההטבות - לחצו כאן.

מס הכנסה. ShutterStock
אם נולדתם לפני שנת 1949, כדאי שתכירו את הפוליסה הפיננסית/ShutterStock

סעיף 125 ד'

אם נולדתם לפני שנת 1949, כדאי שתכירו את הפוליסה הפיננסית. מדובר במוצר ניהול כספים אטרקטיבי לכל משקיע ישראלי בכל גיל, ואטרקטיבי במיוחד לילידי שנת 1949 ומטה, להם הוא מעניק הטבה משמעותית להחזר מס בגין רווחים.

גם הפוליסה הפיננסית, כמו קופת גמל, מנוהלת ע"י מנהלי ההשקעות הטובים בישראל, חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בארץ. אלו הבוחרים להשקיע בפוליסה פיננסית נהנים מדחיית מס, ממגוון מסלולי השקעה, חשיפה להשקעות אלטרנטיביות כחלק מתמהיל ההשקעה הרחב, דמי ניהול נמוכים והחזר מס חלקי לזכאים.

לבדיקת זכאות מהירה ומימוש ההטבות - לחצו כאן.

מס הכנסה. ShutterStock
הזכויות, הטבות המס והזיכויים המגיעים לכם אינם מתעדכנים אוטומטית, על כן יש לפנות לגוף מוסמך ולבחון את הזכאות/ShutterStock

חשוב! הזכויות, הטבות המס והזיכויים המגיעים לכם אינם מתעדכנים אוטומטית, על כן יש לפנות לגוף מוסמך ולבחון את הזכאות.

רוצים לבדוק את זכאותכם להטבות מס? התחילו בדיקת זכאות דיגיטלית מהירה ופשוטה. לאחר בדיקה דיגיטלית לזכאותך, נציג מטעם סוכנות אלבטרוס המלווה בחינת זכאות להטבות הרלוונטיות בכתבה, יצור עמך קשר ויבחן איתך את המשך התהליך.

לבדיקת זכאות מהירה ומימוש ההטבות - לחצו כאן.

מוגש מטעם אלבטרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully