וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורית של רפאל בנתה עבורכם כלים אינטראקטיביים שיעזרו לכם

מוגש מטעם אורית של רפאל

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 11:25

מאז ותמיד התחברתי לעולם הרוח, אורית של רפאל נוסדה לפני 19 שנים כשהתחלתי לתקשר את המלאך רפאל, הקמת אתר הייתה רק עוד מהלך טבעי בדרך לפתוח עולם זה של חומרים שהגיעו מהמלאך רפאל בפני רבים ככל האפשר

אורית של רפאל. יח"צ,
אורית של רפאל/יח"צ

האתר שמר על מקום בעמוד השלישי באינטרנט מה שאומר שהוא כמעט לא נחשף לעיני אנשים לא משנה כמה יפה ומעניין הוא היה. בן זוגי לחיים ובעלי היקר ערן אמר: "קדימה, נקים אתר חדש" אני הסקפטית בזוגיות חייכתי ואמרתי: "בסדר" ההתחלה הייתה בעזרת סרטי הדרכה ביוטיוב שכן לא היה לנו מושג איך בונים אתר, אבל הסקרנות והרצון להצליח משכו אותנו קדימה.

בהמשך הדרך, הקמנו סוכנות שיווק דיגיטלי משפחתית שאפשרה לנו להרחיב ולהעצים את היכולות שלנו להנגיש את הכלים האינטראקטיביים ולקדם את האתר.

מה היה החזון שלך?

כעובדת סוציאלית במקצועי, היה חשוב לי לתת כלים שיאפשרו לכל אחד ואחת לקבל תשובות לשאלות יום-יומיות, שאלות משנות חיים ולהתמודד עם אתגרי החיים. אני מאמינה שכל אחד ואחת יכולים להיעזר בפתיחות אינטרנטיות, נכון, ברור יותר ונעים כשאני פותחת, אבל ברמה היום יומית כשיש שאלה ויש כלי פשוט שעוזר לכוון את החיים, אין דבר נוח מזה. בייחוד בעידן הקורונה כשכולם היו ספונים בביתם.

אילו תחומים אפשר למצוא באתר?

באתר אפשר למצוא פתיחות טארוט מגוונות המתאימות לשאלות השונות שעולות במהלך היום. מחשבון נומרולוגי יומי, חודשי ושנתי, אפשר לבנות לבד מפה נומרולוגית הכוללת הסבר מפורט על המרכיבים השונים במפה, מחשבון אהבה נומרולוגי ושמות לבנים ולבנות שלהם פירוש נומרולוגי, מטוטלת שעונה לשאלות כן ולא, קריאה בקפה. כמו כן באתר קלפי ע"ב שמות, מסרים מקלפי חיות ומסרים מהמלאך רפאל, כל הקלפים התקבלו בתקשור עם המלאך רפאל ובעזרתו. באתר שפע מאמרים בנושאים מגוונים מהתחום.

מה מייחד כל תחום?

טארוט, נומרולוגיה, מטוטלת, קריאה בקפה, קלפי חיות, קלפי ע"ב שמות, כל תחום ותחום עונה לשאלה שנשאלה מכיוון אחר. קריאת כיוון עונה בעזרת הטארוט על שאלות בהווה ובעתיד, מטוטלת עונה לשאלות של כן ולא, קריאה בקפה מעבירה מסר בנושא השאלה וכך גם הקלפים הנמצאים באתר. נומרולוגיה מאפשרת לך להכיר את עצמך בצורה טובה יותר.

אילו שאלות אפשר לשאול בכל תחום?

אין מגבלה לשאלות אפשר לשאול בכל תחום החל בחיפוש בן זוג, שאלות לגבי זוגיות קיימת, חיפוש עבודה, שאלות לגבי פרויקטים בעבודה, העסקת עובדים, לימודים וקורסים, וכלה בשאלות בנוגע להתפתחות רוחנית. שאלות בתחום הבריאות ממליצה להפנות לרופא.

יש לי שאלה, איזה תחום ייתן לי את התשובה הטובה ביותר?

כל תחום באתר יכוון אותך למקום שאת צריכה להגיע אליו אולי לא תמיד רוצה, אבל היקום יעביר לך את המסר הנכון. בנושא זוגיות קריאת כיוון, קריאה זוגית, מחשבון אהבה נומרולוגי יכולים להועיל לך, אם התשובה לשאלה היא כן או לא המטוטלת היא הכלי המתאים, אם אתם מחפשים שם לילד או ילדה הרי שבאתר הפירוש של השם כולל הסבר נומרולוגי של חוזק ושל אתגר שלו. קלפי החיות, קלפי המלאך רפאל, קלפי ע"ב שמות והקלפים הנומרולוגיים מעבירים מסרים להם אתם זקוקים עכשיו.

למי האתר מתאים וכיצד זה יכול לעזור לי?

האתר מתאים לכולם, כל מי שמבין שכל הכלים הרוחניים האלו הם דרך ולא הגדת עתידות. הם כלי עזר ולא אמצעי לחיות את החיים בין קלפי הטארוט במקום לחיות את החיים עצמם בתשוקה, באהבה ובשמחה.

הכלי של הפתיחות השונות, הנומרולוגיה והמטוטלת, הקריאה בקפה והקלפים השונים נועדו לעודד, להעביר מסר מהיקום לגבי הדרך הנכונה ולהפיח רוח חיים בלב דואב.

האם האתר עוסק במאגיה ובכישוף?

האתר הוא אמצעי להתחברות לאני הגבוה ולקבלת דרך והתשובות שמתקבלות הן מהאינטואיציה האישית שלך ולכן מאגיה וכישוף אינם רלוונטיים לתחומי האתר.

אורית של רפאל, מה התוכניות שלך לעתיד?

התוכניות לעתיד רבות והיריעה קצרה מלהכיל, ממש בקרוב יעלה לאתר תחום חדש והוא האסטרולוגיה, תמצאו שם אפשרות לקבל תשובות בעזרת ASTRODICE שאלו קוביות בעלות 12 פאות שמכילות את התשובה מהכוכבים, מהמזלות ומהבתים האסטרולוגיים. התאמה זוגית בהתאם למזל שלך ושל בן הזוג.

בהמשך תפתח חנות אינטרנטית בה אמכור מטוטלות ולוחות מטוטלת שמרחיבים את מגוון השאלות שאותן אפשר לשאול את המטוטלת, קורס טארוט אינטרנטי, קורס מטוטלת וקורס קריאה בקפה. קלפי טארוט וקלפי מסרים. אמצעים שונים לטיהור המטוטלת כמו אבני סיטרין, עלי מרווה, ומצעים שונים עליהם פורסים את הקלפים.

יש לי שאלה פרטית/פרטנית האם אפשר להתייעץ איתך?

אשמח לייעץ באופן פרטי, פשוט צרו עמי קשר דרך האתר.

איך אפשר ללמוד את התחום ולעסוק בו?

מיד אחרי החגים נפתחים קורסים פרונטליים ברמת גן. בקורס מעט אנשים כדי לשמור על אינטימיות וחווית למידה נעימה.

אז תשמרו אותי במועדפים שלכם כדאי לכם.

באהבה,

אורית של רפאל

מוגש מטעם אורית של רפאל
  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully