וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגים של טבעות אירוסין שכדאי להכיר

מוגש מטעם דיאמור

27.7.2022 / 12:51

במאמר הבא נדבר על סוגים שונים של טבעות אירוסין שכדאי להכיר לפני רכישה

טבעת עם יהלום. יח"צ, ShutterStock
טבעת עם יהלום/ShutterStock, יח"צ

במקצועות רבים יש המון יצירתיות. מנעולן רכב יצירתי בלפרוץ רכב ומעצבי טבעות ותכשיטים יצירתיים בעיצוב. אם נסתכל לדוגמא על תכשיטים המיועדים לכל הקשור בנישואין, נשים לב כי המבחר הוא מאוד רחב.

טבעת אירוסין סוליטר

טבעות אירוסין סוליטר, הינן טבעות שלהן יהלום מרכזי גדול ובולט. אפשר לומר כי אלו טבעות במראה קלאסי. כלות עתידיות שאוהבות מראה נקי, קלאסי שנשאר לאורך זמן, מאוד יסתדרו עם טבעות אלו. המיוחד בטבעות אלו הוא הדגש על צורת היהלום. יש כיום מגוון צורות שניתן לרכוש. ככל שמדובר בצורה שבה יש יותר עבודה על היהלום, כך הטבעת תעלה יקר יותר.

טבעת אירוסין טוויסט

טבעת אירוסין טוויסט היא טבעת שיש לה טוויסט מסוים. היא ייחודית בזכות היותה טבעת שהיא גם תכשיט. לרוב יש לה יותר מיהלום אחד. לפעמים מדובר ביהלום מרכזי ויהלומים נוספים המשובצים על צורת טבעת שונה וייחודית. בטבעות אלו המגוון הוא רחב ויש המון מה לראות בחנויות השונות.

טבעת אירוסין יהלומי צד

טבעת אירוסין יהלומי צד היא טבעת שבה יש יהלום מרכזי אחד ולצדו יהלומי צד קטנים יותר המשובצים על גבי הזהב. לפעמים אלו יהלומים ממש קטנים ולפעמים גדולים, אך לא יותר גדולים מהיהלום המרכזי. בשנים האחרונות מדובר בטרנד מאוד נפוץ.

טבעת אירוסין קלאסית

טבעת האירוסין הקלאסית היא טבעת פשוטה שבה אין יהלומים מיוחדים או עיטורים. גולת הכותרת בטבעת זו הוא ללא ספק היהלום המרכזי. יהלום זה יכול להיות קטן או גדול והוא למעשה מה שמושך בטבעת זו.

טבעת אירוסין ווינטאג'

טבעת אירוסין ווינטאג' היא טבעת שונה מאוד מטבעות קלאסיות או יהלומי צד. מדובר בטבעות שבהן יש על הזהב עיטורים מיוחדים והיהלומים משובצים לרוב בצורות של פרחים. אל טבעות מאוד מיוחדות, כל עיצוב הוא חד פעמי וסביר להניח שלא תראו אותו מתנוסס על בנות אחרות. אם אתם מעוניינים לרכוש לכלה העתידית טבעת ייחודית, חפשו טבעת אירוסין בסגנון זה.

כמה עולות הטבעות השונות?

המחיר של טבעות אירוסין נע בין 1500 שקלים לאלפי שקלים. העלות נקבעת לפי קראט הזהב וסוג היהלום. יהלומים עולים יקר, במיוחד אם הם מלוטשים בצורה הטובה ביותר ואם הם גדולים וללא פגמים. כמובן שקשה לשים לב לכל אלו במראה עיניים וללא מיקרוסקופ ולכן, גם אם תקנו טבעת עם יהלום פחות יקר, היא עדיין תהיה יפה והיא תהיה הטבעת הייחודית שהענקתם לבחירת ליבכם. זכרו, זה לא המחיר, כמו שזה הטבעת שמתאימה בדיוק עבור הכלה העתידית שלכם. בחרו את הטבעת לפי הטעם ולא לפי המחיר. חפשו מה היא אוהבת ונסו להתאים זאת אליה.

זהב צהוב או לבן?

החבירה בין זהב צהוב לזהב לבן תלויה בגוון שבת זוגכם מעדיפה. תוכלו לדעת זאת לפי התכשיטים שהיא עונדת. בדקו איזה שעות היא עונדת. האם הוא בזהב צהוב? האם הוא כסוף? בדקו איזו שרשרת ועגילים היא עונדת. לרוב, נשים שעונדות עגילים בזהב צהוב, ירצו גם טבעת בגוון הזה ולהיפך.

לסיכום, יש כיום מגוון סוגים של טבעות אירוסין. הבחירה מבין הסוגים השונים צריכה להיות לפי הסגנון של בת זוגכם. נסו לשאול חברות ומשפחה מה היא אוהבת, נסו לראות אילו תכשיטים יש לה כיום. לפי המידע שתדלו, חפשו את הטבעת שהכי מתאימה. חנויות התכשיטים מחזיקות מגוון רחב ולפעמים גם בעיצובים ייחודיים וחד פעמיים.

מוגש מטעם דיאמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully