וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אלפי גולשים בשנה לא טועים ובוחרים Ymassage

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 15:56

לעיתים קרובות אנו מרגישים כל כך עייפים ומרוקנים מאנרגיה, שכל מה שאנו צריכים הוא עיסוי משחרר ומרגיע. עיסויים וטיפולים במגע נמצאו יעילים ביותר להפחתת כאב, לחץ ומתח בשרירים

מסאז. ShutterStock
מסאז/ShutterStock

לא מעט מחקרים מראים ש עיסויים מועילים גם להפרעות עיכול ובעיות חרדה. למעשה, מגוון טיפולים מתחום הרפואה המשלימה מציעים מזור לקשת רחבה של בעיות רפואיות, לתחזוקה כללית של בריאות איתנה, ולשיפור אורחות חיי האדם.

יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב וגילינו.רבים נעזרים בשירותי האתר Ymassage כדי ליהנות מטיפולים מקצועיים בקליניקה של המטפל/ת, או להזמין עיסוי עד הבית. יש מי שעבורם האפשרות להזמין את המטפל/ת עד הבית היא הדרך היחידה לתחזק אורח חיים בריא ולשמור על תחזוקה ובריאות איתנה. כדי להפוך את התהליך לנוח וקל, ולהנגיש מגוון עיסויים מקצועיים ורפואה משלימה לכל מי שחפץ וזקוק לכך, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המטפל המבוקש ולהזמין טיפול. כולם כבר כאן, גם המטפלים וגם מאות אלפי המטופלים והלקוחות שמקליקים להזמנת טיפולים מידי שנה. האמת הופתוענו! ניסינו בעצמנו את תהליך ההזמנה ונוכחנו לגלות כמה הוא קל.

למה להזמין טיפול דרך אתר Ymassage?

האתר מציג מגוון מטפלים ומטפלות לצד כל האינפורמציה הרלוונטית למטופלים, כולל סוגי הטיפול שהמטפלים מציעים, ההתמחויות שלהם, שעות העבודה בקליניקה או בבית הלקוח, האזורים בהם ניתן השירות עד הבית, עלות הטיפול, דרכי התקשרות ועוד.

המטופלים יכולים להתרשם מהמטפלים המפורסמים באתר עוד בטרם ההזמנה. כך ניתן לראות באתר את התמונות שלהם מחדר הטיפולים, את ההכשרות שלהם, המחירון שלהם ועוד, וכל זאת על מנת שלא תופתעו מאותם מטפלים רנדומליים המוצעים בספא באותו הרגע.

למטופל יש שליטה בכל תהליך בחירת המטפל, סוג הטיפול, מקום הטיפול ומועד הטיפול. זה מאפשר לכל אחד ואחת לקבל את הטיפול שלו הם זקוקים בצורה הכי נוחה וקלה.

כך תמצאו את סוג הטיפול שאתם מחפשים או זקוקים לו

באתר Ymassage ריכזו עבור הקהל הרחב מאות מטפלים מתחומי טיפול שונים, מה שמאפשר לכל אחד למצוא את סוג הטיפול שמתאים לו ומועדף עליו. מבחר המטפלים מגיעים מכל מקצועות המגע והרפואה המשלימה, ביניהם מטפלים בעיסוי, שיאצו, רפלקסולוגיה, דיקור סיני ועוד.

פרט לסוגי הטיפולים שמוצגים באתר, את המטפלים ניתן למיין גם לפי סוגי התמחויות, כך שאם אתם סובלים מכאבי גב, פציעת ספורט או מיגרנות, תוכלו לנווט את החיפוש אחר המטפל המושלם עבורכם בקלות ובמהירות.

למעשה, החיפוש באתר כל כך פשוט, שניתן לבחור את המטפל גם לפי אזור המגורים. האתר מציג מטפלים מכל רחבי הארץ, ונותן מענה מיטבי לכל מי שחפץ בטיפולי עיסוי ורפואה משלימה מדן ועד אילת. לצד פרטי ההתמחות של המטפלים, תוכלו לראות את עלות הטיפול, שעות הטיפול הזמינות, וכן המלצות של מטופלים שהתנסו בו עם המטפל שנבחר.

על היתרונות של הזמנת טיפולים לבית

כשאתם קובעים פגישה טיפולית עם המעסה או עם המטפל שמגיע עד אליכם הביתה, אתם נהנים מנוחות ופרטיות מרבית וחוסכים הרבה מאוד זמן על נסיעות, חיפוש חנייה והמתנה בתור. החלק הטוב ביותר הוא, שבתום הטיפול אינכם צריכים לנהוג או לשוב לביתכם, מה שמאפשר לשמור על אפקט הטיפול המרגיע לאורך זמן.

לחלק מהאנשים קשה להיכנס למצב של רגיעה ושחרור בספא או בקליניקת הטיפולים. עבורם הזמנת טיפול בסביבה הביתית הנה אידיאלית, שכן היא מבטלת בקלות את הסחות הדעת של הגורמים החיצוניים, מאפשרת להם להיות בשליטה ולהחליט באיזו אווירה לקבל את הטיפול - טמפרטורת החדר, מוזיקת הרקע, התאורה ועוד.

בהזמנת טיפולים עד הבית ניתן לתת מענה מיטבי לאנשים שמתקשים להגיע לקליניקות ומכוני העיסוי השונים. כאשר מדובר בקשישים, באנשים עם מוגבלויות או קושי בניידות, וכן באנשים חולים שנמצאים בסיכון ומערכת החיסון שלהם חלשה, זה עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר, שיאפשר להם לטפל בסימפטומים שונים מהם הם סובלים, לשפר את בריאותם, להפיג מתחים ולהיטיב עם רווחתם הכללית.

הכי קל לדאוג לרווחת העובדים בעזרת Ymassage

עבודה משרדית עלולה ליצור מתח בפלג הגוף העליון, ובעיקר בכתפיים בצוואר ובגב. לא מעט אנשים שעובדים בסביבה משרדית סובלים ממתח רב ובעיות ביציבה כתוצאה מישיבה ממושכת ועבודה מול מחשב.

עובדים בריאים יותר ושמחים יותר הם עובדים פרודוקטיביים. מעסיקים שדואגים לבריאות העובדים שלהם נהנים ממעורבות גבוהה יותר ומאווירה נעימה יותר בסביבת העבודה. מעסיקים שמחפשים דרך להטיב עם העובדים שלהם או לצ'פר אותם בטיפול מרגיע ומפנק, יכולים להזמין מטפלים ומעסים אל משרדי החברה, ובכך להפיג מתחים בקרב העובדים וליהנות מעובדים מרוצים ובריאים יותר. משמעות הדבר היא שהעובדים יזדקקו לפחות ימי מחלה וישמחו לרצות את המעסיק שדואג לרווחתם, מה שבא לידי ביטוי בתפוקה, באווירה ובתרבות הארגונית כולה.

אתם לא חייבים להזמין את המטפלים למשרדי החברה. אם יש אירוע מיוחד, כנס או יום גיבוש שמתוכנן בקרוב לעובדי החברה, מטפלים מקצועיים יכולים להיות הפתעה נפלאה, מרגיעה ומיטיבה לכלל המשתתפים. היתרון בהזמנת מטפלים מקצועיים לאירועים מסוג זה הוא, שכל אחד יכול ליהנות עיסוי מקצועי, בכל גיל ובהתאם למצב בריאותו. הזמנה דרך האתר מקלה על הפקת האירוע, מקצרת תהליכים של סקרי שוק ומבטיחה יעילות מרבית.

מפיקים אירוע? עם אתר Ymassage הכל יותר קל, פשוט ונעים. תעשו את זה ברוגע
טיפולי מגע ועיסויים מקצועיים הם אופציה מאוד פופולרית כאשר מתכננים מסיבות ואירועים שונים, ומחפשים אטרקציה מיוחדת ובעלת ערך עבור המשתתפים ובעל האירוע. באתר Ymassage ניתן להזמין קבוצת מטפלים שמגיעים עד למקום האירוע, הוא מתאימים את הטיפול לכל משתתף באופן אישי. האתר מציג את כל האינפורמציה הנחוצה לצורך קבלת החלטה, כולל המלצות של מטופלים, מה שמותיר בידי המשתמשים רק לבחור את המטפלים המתאימים.

רוצים להפתיע כלה במסיבת רווקות? לפנק את מי שחוגג יום הולדת? כל שעליכם לעשות הוא לבחור מטפל/ת, שיגיעו עד למקום האירוע. לשמחתכם ולנוחיותכם הם כבר ידאגו להכל - מיטת טיפולים, שמנים ארומתרפיים וכל מה שנחוץ לסוג הטיפול שתרצו במסגרת המומחיות שלהם.

פנקו את עצמכם ואת האנשים האהובים עליכם ביותר

אתם לא באמת צריכים סיבה או אירוע מיוחד כדי ליהנות מיתרונות הטיפולים שמוצעים לכם על ידי המטפלים המפרסמים באתר Ymassage. עיסוי מקצועי הוא דרך נפלאה להעניק לעצמכם ולאנשים האהובים עליכם ביותר מתנה. זו יכולה להיות מתנה מפנקת ודרך נפלאה להביע הערכה וחיבה.

לא מעט זוגות בוחרים להעמיק את הקשר דרך החוויה הטיפולית, שמאפשרת להם להירגע, להיפתח, להיחשף וליהנות במסגרת טיפול מקצועי או עיסוי מרגיע. בין אם הטיפול נעשה בבית, בקליניקה ואפילו בצימר, הוא תמיד משאיר זיכרונות מתוקים, והודות לאפקט המרגיע והמשחרר, הוא גם פותח ערוצי תקשורת ומאפשר לבני הזוג ליהנות מזמן איכות משותף, רגוע ושקט.

בסרטון הוידאו הבא תוכלו לראות שלב אחר שלב כיצד לבצע הזמנה באתר Ymassage

לסיכום

באתר Ymassage הצליחו לרכז מגוון גדול של מטפלים מתחום העיסוי הרפואה המשלימה, המציעים טיפולים מקצועיים, המיטיבים עם רווחת המטופל, ומאפשרים ליהנות משעת טיפול עיסוי מקצועי / משולב ו/או מטיפול רפואי לטיפול ממוקד או לתחזוקה כללית.

חיפוש המטפלים באתר נעשה בצורה קלה מאוד. לגולשים יש אפשרויות סינון מגוונות, הכוללות מיקום גיאוגרפי, סוגי טיפול מבוקשים, וכן בעיות רפואיות בהן הם מעוניינים לטפל.

באתר ניתן להזמין מטפלים לכל מקום ברחבי הארץ, לבית, למשרד לצימר, למלון, לאירוע מיוחד, לפסטיבל בטבע ועוד. המטפלים המגיעים אל הלקוח דואגים לכל הציוד הנדרש, כך שמה שנותר למטופלים הוא ללבוש בגדים נוחים וליהנות מטיפול מרגיע ומיטיב. כמו כן, באתר מוצגים מטפלים ומעסים מקצועיים שמקבלים מטופלים גם בקליניקה הפרטית, כך שכל מי שמבקש עיסוי או טיפול ברפואה משלימה יכול למצוא כאן מענה מושלם בהתאם לצרכים האישיים שלו וליהנות מכל יתרונות הטיפולים המשלימים בצורה מיטבית.

מאות אלפי גולשים שפוקדים את האתר מדי שנה לא טועים. Ymassage הוא הפורטל המוביל בישראל למעסים ומטפלים בתחומי העיסוי והרפואה המשלימה. בעולם דיגיטלי, שבו התרגלנו לקבל מידע ולרכוש מוצרים ושירותים ברשת, זוהי הדרך הטובה, הנוחה והקלה ביותר לאתר מטפלים, בין אם מזמינים אותם לבית, ובין אם מגיעים עד אליהם לקליניקה הפרטית.

אם הינך מטפל או מטפלת תוכלו לעיין בלוח פרסום עיסוי ולהירשם לאחת מחבילות הפרסום שלנו באתר, לפרטים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מסאז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully