וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הברזים של יורובאט

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 16:54

ברז מטבח מומלץ יכול לגרום למטבח שלכם להיראות חדש, גם אם אתם לא עורכים שיפוץ נרחב, ואפילו אם לא משנים שום דבר אחר במטבח. החלפת הברז היא תהליך יחסית פשוט, ובסיומה אתם נהנים משדרוג משמעותי, גם מבחינת עיצוב וגם בכל הנוגע לפונקציונלית, ארגונומיות ואיכות

אישה ממלאה כוס מים מהברז. ShutterStock
רוצים להחליף ברז בלי לקרוע את הכיס? זה הזמן לרכוש ברז יוקרתי במחיר מעולה/ShutterStock

באתר יורובאט תמצאו מגוון עצום של ברזי יוקרה, שמיוצרים על ידי מיטב המותגים בעולם. יורובאט מייבאת את הברזים בייבוא אישי ומציעה שלל סגנונות, צבעים, גימורים וסוגים שונים של ברזים, כולל דגמים ייחודיים שלא נמכרים בישראל.

איך בוחרים ברז מטבח מומלץ?

גם אם אתם כבר יודעים פחות או יותר מה אתם רוצים, מבחינת המראה והיכולות של הברז, ברגע שתביטו בקטלוג הענק של יורובאט, כנראה שתמצאו אפשרויות שכלל לא חשבתם עליהן. אי אפשר לבחור רק על פי המראה, וגם לא על פי המחיר בלבד.

עם הברז שתבחרו, כנראה תצטרכו לחיות כמה שנים, אז חשוב לקחת בחשבון גם את ההיבט המעשי. הם אתם צריכים ברז נשלף או אוטומטי? כמה מקום יש לכם במטבח ובכיור? כמה קל לנקות את הברז? תחשבו על כל המשימות שאתם מבצעים בכיור, ותבחרו ברז שיכול לבצע את כולן בצורה טובה, ולהקל על חייכם.

אלה שלושת הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת ברז מטבח מומלץ:

מראה

• מספר הידיות - האם אתם מעדיפים ברז עם ידית אחת או שתיים? הבחירה בידית אחת היא פופולרית יותר, מכיוון שהיא יותר מודרנית, נוחה ומאפשרת לשלוט בקלות בטמפרטורת המים. עם זאת, לסגנונות מסוימים של מטבחים מתאימים דווקא ברזים עם שתי ידיות.
• גימור וצבע - כדי להשלים את עיצוב המטבח, הברז צריך להתאים דברים שסביבו (מתלה המגבות, מעמד הסבון, ידיות הארונות וכו'). מעבר לזה, חלק מהגימורים עמידים יותר מאחרים, וגם מקלים על הניקיון ובכך עוזרים לשמור על המראה החדש והנוצץ.

פונקציונליות

• הכיור שלכם - כאשר אתם בוחרים ברז מטבח מומלץ, אל תשכחו לחשוב על מספר החורים בכיור שלכם, מכיוון שזה משפיע על תהליך ההחלפה וההתקנה של הברז. אפשר גם להתקין ברז ללא התאמה במספר החורים, אך כדאי להיות מודעים לכך מראש, כדי למצוא את הפתרון המתאים.
• יעילות וארגונומיה - רוצים להשיג יעילות מרבית? אתם יכולים לבחור ברז אוטומטי, שפועל ללא מגע. הברזים הללו כמעט ולא מתלכלכים, והם מאוד שימושיים. הידיים שלכם מלאות? אין בעיה, הברז יתחיל לפעול ברגע שתצטרכו. אפשרות נוספת היא לבחור ברז נשלף, שמגדיל את טווח השטיפה ועוזר לנצל ביעילות את השטח במטבח.

מחיר

רוצים להחליף ברז בלי לקרוע את הכיס? זה הזמן לרכוש ברז יוקרתי במחיר מעולה, ללא שום פערי תיווך. אתם מוזמנים להצטרף למהפכה של יורובאט, לקבל שבע שנות אחריות על הברז החדש שלכם ולהנות משירות לקוחות בעברית, סטנדרטים גבוהים, טכנולוגיות מתקדמות ואיכות חסרת פשרות.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully