וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכו את החופשה שלכם בפוקט למושלמת

מוגש מטעם צורי יוסף, מסעדת הללויה

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 10:24

פוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד, הוא תמצית החיים הטובים: ג'ונגלים, מפלים, חופים מרהיבים, גן עדן עלי דמות, שם תמצאו את "צורי יוסף" המייסד והבעלים של קבוצת "הללויה פוקט"

ביג בודהה בפוקט. יפעת תן עמי,
ביג בודהה בפוקט/יפעת תן עמי

באי פוקט (PHUKET) יש הכל מהכל: חופי קסומים, חיי לילה שוקקים, טבע פראי ועשיר, נופים מרהיבים, אוכל רחוב תאילנדי ואטרקציות בלי סוף לכל סגנון.

פוקט הוא האי הגדול בתאילנד, האי שוכן בים אנדמן בדרום תאילנד וגודלו כ 543 ק"מ, די גדול וכאי גדול הוא ניחן בהמון חופים ומפרצים שונים בתכלית ומיוחדים, החופים הכי פופולריים בפוקט הם חוף פאטונג, חוף קמלה,חוף קאטה,חוף ראוואי,חוף נאי הארן וחוף פרדייס.

אופנוע ים בפוקט. יפעת תן עמי,
אופנוע ים בפוקט/יפעת תן עמי

פוקט הוא אחד מאתרי התיירות הגדולים ביותר בתאילנד. הוא משמש כמרכז הבילויים של דרום תאילנד וכאחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר בדרום מזרח אסיה. כ-90% מהתיירים הבאים לתאילנד מבלים בין 4 ימים לחודש בממוצע באי פוקט, ובאיים הסובבים אותו, בעיקר בחודשים דצמבר עד מרץ שמהווים את עונת התיירות בתאילנד.

פוקט, הוא האי הראשון שנפתח לתיירים בלי חובת בידוד כבר ביולי, ולמעשה נכון לזמן זה פוקט הוא המקום הכי מתוייר ותוסס בתאילנד.

צורי יוסף יליד נתניה במקור הגיע לאי כבר בשנת 2003 והתאהב באי עד כלות. הוא התאהב בנופים המשגעים של פוקט והחליט להישאר, "רק דבר אחד הפריע לי פה באי וזה שלא הייתה כאן שום אופציה לאכול אוכל כשר", כך הוא מספר לי. "לכן החלטתי להרים את הכפפה ולפתוח מסעדה ישראלית כשרה בעצמי על מנת שיהיה לי מקום אמין שבו יש אוכל כשר". שם המסעדה שפתח צורי בפוקט הוא "הללויה" שם אפשר למצוא את צורי בכל ימות השבוע מלבד שבת היום היחיד בו המסעדה אינה פועלת.

צורי ורותם. יפעת תן עמי,
צורי ורותם/יפעת תן עמי

המסעדה הישראלית של צורי ממוקמת בחוף פאטונג הממוקם בחלקו המערבי של האי שהוא גם החוף הכי מתוייר באי פוקט, "במסעדה שלי יש מטבח מופרד בשר חלב וכל הבשר והעופות מגיעים מישראל וכך גם שאר המוצרים כמו קפה ורטבים".

"ברוך השם המסעדה שלי תמיד מלאה ואני מאוד שמח לראות את התיירים הישראלים אוכלים רגועים ונהנים למרות הקושי של שמירת הכשרות ישראלים רבים מגיעים לפוקט ולתאילנד בכלל בכדי להנות מהשפע שיש למקום היפה הזה להציע".

"כשאני הגעתי לפוקט לראשונה, כך מספר לי צורי, לא היה כאן אפילו בית חב"ד". חוץ מהסעדה הכשרה שלו הוא מנהל גם סוכנות נסיעות לישראלים הנקראת "הללויה למטייל". "יש המון ישראלים שחוששים לטייל לבד ולארגן לעצמם טיסות, בתי מלון ואטרקציות או שפשוט יש להם זמן מוגבל לטייל ואז הם נעזרים בסוכנות שלנו, אנחנו בונים לתיירים הישראלים חוויה בתאילנד אשר מתאימה לתקציב ולזמן שלהם והם תמיד יוצאים מרוצים", מספר לי צורי בגאווה.

"לפני שהגעתי לפוקט, אמרו לי שאין מה לעשות בפוקט.. אך מהר מאוד התברר לי שזה רחוק מאוד מהאמת", כך צורי מתאר לי את ההתחלה שלו בפוקט.

צורי. יפעת תן עמי,
צורי/יפעת תן עמי

"טיילתי המון באיזור וגיליתי שיש פוטנציאל אדיר לאטרקציות בשביל הקהל הישראלי"

בפוקט אפשר למצוא טיולים בטבע, אטרקציות לילדים, חופים ושקיעות מרהיבות, ריזורטים בכל הרמות, שווקי לילה ועוד. למען האמת, פוקט הוא השילוב המושלם בין עיר גדולה שבה קניונים גדולים, וכבישים מהירים לצד אי תאילנדי אותנטי מרהיב ביופיו. האי פוקט הוא לא רק החוף המסחרי של הפאטונג שבו אפשר למצוא את רחוב הבנגלה, הרחוב המקביל לקאווה סאן בבנגקוק, ברחוב זה אפשר למצוא עשרות ברים, חנויות, אוכל מקומי ועשרות מועדונים ומסיבות.

פוקט הוא הרבה מעבר לבנגלה ולמה שיש לרחוב הזה להציע. ללא ספק זהו האיזור בתאילנד שבו יש הכי הרבה אטרקציות לתיירים, בדרך כלל מתחילים בשני טיולי יום פופולריים ביותר, טיול ארבעת האיים, שהוא טיול צפוני לכיוון איי "פנגה" שבו מגיעים לאי "ג'יימס בונד",כן על שם הסרט, ולמערות נטיפים מדהימות. טיול שבעת האיים הוא טיול דרומי בו מגיעים לאי "קו פי פי" ו"מאיה ביי" שבו צולם הסרט "החוף" עם "ליאונרד דיקפריו". בפוקט אפשר למצוא שלל אטרקציות שונות ומגוונות כגון, אופנועי ים, אומגות בג'ונגל, מופע פנטסי, מופעי קברט, פרקי מים, קארטינג, קירות טיפוס, פסל הבודהה השלישי בגודלו בתאילנד שמהווה גם נקודת תצפית מרהיבה ועוד ועוד. בנוסף למסעדה ולשלל האטרקציות ניתן גם להשכיר וילות, בתי מלון, אופנועים ורכבים במחירים נוחים וביטוחים מקיפים במקום, ניתן גם להחליף ולהעביר כסף למי שנתקע ובכלל לקבל עזרה או המלצה לגבי כל נושא.

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לתיירים הישראלים הוא לזכור שהם מגיעים לגן עדן שיש בו הכל מהכל, פוקט היא פנינה בתאילנד שלא כדאי לפספס אז לבוא עם מצב רוח טוב כי ההנאה מובטחת".

רגע לפני שאתם מתחילים לארוז שימו לב כי חשוב להתעדכן בתנאי הכניסה לתאילנד האם צריך לעשות בדיקת קורונה לפני ומה ההנחיות לאחר הנחיתה. ההנחיות משתנות מדי פעם, לכן מומלץ לבדוק לפני הזמנת הכרטיס.

מסעדת הללויה פוקט תאילנד
ממוקמת בצמוד לבית חב"ד
שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי: 10:00-22:00
שישי: 09:00-18:00
יום שבת מנוחה

לאתר
לפייסבוק
וואטסאפ: 66835080200+
מספר טלפון לשיחה מישראל: 03-722-0804

מוגש מטעם צורי יוסף, מסעדת הללויה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully