וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיצוב פנים זה בראש ובראשונה דיאלוג פתוח מול הלקוח"

מוגש מטעם ליז זומר

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 11:06

ליז זומר, בעלת משרד בוטיק המתמחה בעיצוב פנים והום סטיילינג, דוגלת בדיאלוג פתוח מול לקוחותיה, ורק באמצעותו, על פי דבריה: "ניתן להגיע לתוצאה הסופית שתעלה על כל דמיון"

ליז זומר מעצבת פנים. ליז זומר מעצבת פנים,
ליז זומר מעצבת פנים/ליז זומר מעצבת פנים

"הדיאלוג מול הלקוח הוא המפתח עבורי לכל תהליך של יצירה" מספרת לנו מעצבת פנים ליז זומר, בוגרת תואר ראשון ולימודי עיצוב בסטודיו B6 ובעלת משרד בוטיק בעל וותק מקצועי של למעלה מ-15 שנה בהליכי עיצוב פנים לדירות, בתים, משרדים וחללים מסחריים בסדרי גודל שנים. "לאורך השנים", משתפת אותנו ליז, "ביססתי שיטת עבודה הממקמת במרכז תהליך היצירה את הצרכים המדויקים של לקוחותיי, כאשר לכל אחד ואחת מהם אני מקפידה להתאים את הסגנון הייחודי והמותאם ביותר לצרכיו".

כיצד צרכי הלקוחות באים לידי ביטוי במסגרת תהליך העבודה?

"הבנת צרכי הלקוחות", מסבירה לנו ליז, "מהווה עבורי חלק מרכזי ומשמעותי בכל תהליך יצירה, ולכן, אני מקפידה על קיומו של דיאלוג פתוח מול כל לקוח לאורך כל הדרך, כאשר כבר במפגש הראשוני עם הלקוח אני מקיימת מולו שיחה פתוחה ומעמיקה לגבי כל ההיבטים הנלווים לצרכיו הפיזיים, הרגשיים והחברתיים בתוך החלל המיועד להליכי עבודת עיצוב הפנים. בהמשך, אני מציגה בפני הלקוחות מספר חלופות עיצוביות ופתרונות מעשיים לסוגיות מרכזיות שעלו במהלך השיח המשותף, באמצעותם אני מייצרת עבור כל לקוח תהליך מדויק המותאם למכלול צרכיו".

ומה קורה במקרים בהם הלקוחות מושכים לכיוון מסוים שבעינייך המקצועיות פחות מתאים להם?

"בכל תהליך יצירה" מסבירה לנו ליז, "אני מקפידה להתאים לכל לקוח ולקוחה את הסגנון המועדף והמותאם ביותר עבורו. יחד עם זאת, לאורך תהליך העבודה, בהחלט עלולים להיווצר מצבים בהם הלקוחות ימשכו לכיוון שפחות נכון להם או פחות מתכתב עם העיצוב הכללי. במקרים אלו, אני יודעת להכווין את הלקוחות למקומות מדויקים יותר עבורם, כאשר הרעיון המרכזי העומד לנגד עיניי הוא לעדן את הרצונות הפחות מתאימים ולכוון את הלקוחות למקומות הנכונים להם. במקביל, אני אינני כופה את דעתי והכול נעשה תוך דיאלוג מפרה וענייני שמטרתו יצירת חלל מגורים או עבודה המותאם לכל צרכי הלקוחות, כאשר דווקא מתוך האילוצים נולדים הפתרונות הכי מיוחדים והכי לא סטנדרטיים.

חשוב לי לציין שבמקרים בהם אני נדרשת להדמיות בתלת מימד, אני מקפידה לבצע את הדמייה ללא חומרים, וזאת בכדי לאפשר פתיחות בתהליך העיצוב. באופן זה, הלקוחות יכולים להיחשף מצד אחד לסידור הפנים והמתוכנן מצד שני לא להיות מקובעים יתר על המידה בכל הנוגע לאופן "הלבשת" חלל המגורים. בעיניי, ועל פי תפיסת העולם העיצובית שלי, הדמיות תלת מימד ללא בחירת חומרים מקנים לכל חלל מראה ייחודי ושונה והדבר מאפשר פתיחות עיצובית המובילה בסופו של תהליך ליצירת חלל מגורים שאין שני לו".

ליז זומר מעצבת פנים. ליז זומר מעצבת פנים,
ליז זומר מעצבת פנים/ליז זומר מעצבת פנים

מה מייחד ומאפיין את הפרויקטים השונים בהם את מעורבת?

"עבורי", משתפת אותנו ליז זומר, "כל פרויקט בו אני מעורבת הוא תהליך יצירה בו אני ממקדת את מלוא תשומת ליבי לטובת הלקוחות, ולכן, הליווי האישי לאורך כל שלבי התהליך מאוד מאפיינים את עבודתי. כמו כן, אני מקפידה על החותם האישי גם במסגרת העבודה מול אנשי המקצוע האמונים על יישום הרעיונות העיצוביים בפועל. חשוב לי לציין שלאורך השנים ביססתי קשרי עבודה מעמיקים עם אנשי מקצוע מיומנים ואומנים בתחומם, אך במידה והלקוחות מעוניינים לעבוד עם אנשי מקצוע מטעמם, אני מיישרת איתם קו בנושא ומשלבת כוחות עם צוותי העבודה עד להגשת החזון העיצובי".

ומה בנוגע לתכנון מסגרת תקציב לגבי הפרויקטים השונים?

"התקציב הוא הלב הפועם של כל תהליך עיצוב פנים", קובעת המעצבת ליז זומר, "וככזה, אני דוגלת בהגדרת תקציב ריאלי כחלק בלתי נפרד מתהליכי התכנון המקדימים של הפרויקט. באופן זה, אני יודעת לאמוד את היקף העבודה הנדרשת ואת הכיוונים העיצוביים אליהם אפשר לנתב את הלקוחות, כאשר במקרים בהם התקציב לא ריאלי אני מעירה את הנושא ומאירה את עיניהם של הלקוחות".

טל' 050-240-9848, אתר https://liz-zomer.com
מייל lizs@012.net.il
facebook
instagram

מוגש מטעם ליז זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully