וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צימרים בצפון עם בריכה: נופש מרענן לקיץ ולחורף

מוגש מטעם שזור

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 11:50

בריכה נחשבת לאלמנט החשוב ביותר בבחירת צימרים לנופש ועליה תקום ותיפול הבחירה שלכם במתחם הנופש. אז מה מאפיין צימרים בצפון עם בריכה? ואיך מזהים צימר מוצלח רק בזכות בריכת השחייה שלו? התשובות לפניכם

צימרים בשזור - בריכה מחוממת. ארנולד בר,
צימרים בשזור - בריכה מחוממת/ארנולד בר

את הקשר בין אדם ומים לא ניתן לנתק. הרי מה הפלא שפכפוך מים עדין מסמל רגיעה ונחת ושמראה יפהפה של חוף הים או מפל מעניק לנו מרחב והשראה? אז אמנם לא נוכל להביא חול לבן ומי ים צלולים אל תוך מתחם הצימרים שלכם, אבל בהחלט ניתן לצאת לחופשה זוהרת ומרגיעה לא פחות, במגוון צימרים בצפון עם בריכה.

צימרים בשזור - בריכה עם נוף. ארנולד בר,
צימרים בשזור - בריכה עם נוף/ארנולד בר

למה דווקא צימרים בצפון עם בריכה?

צימרים בצפון עם בריכה מציעים את הטוב בעולמות החופשה: מקומות יפים, נעימים ופסטורליים, בהם הבריכה מהווה את מרכז החופשה. הבריכה היא סמל הסטטוס, האטרקציה המרכזית וגם נקודת המפגש בין כל אורחי המתחם. לפעמים, היא תגיע עם מידה גבוהה יותר של פרטיות, מה שמאפשר לזוגות ולמשפחות לשמור על בידוד מהסביבה תוך הנאה ממתחם גן פרטי עם בריכה ששמורה לאותו הצימר. הבחירה היא שלכם ובהתאם לכל מאפייני החופשה אותם חיפשתם.

סביב הבריכה אפשר ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות: זהו המקום המושלם לארוחת הבוקר או הצעת הנישואין המרגשת, הלוקיישן המושלם למסיבת הרווקות וגם להנאה משפחתית מוצלחת, מבלי לעזוב את המתחם. למעשה, חופשה עם בריכה מקובעת חזק כל כך בתודעה הישראלית, עד שנדמה שצימרים בלי בריכה פשוט אינם מספיק אטרקטיביים.

כך תבחרו צימר על פי בריכת השחייה שלו

בריכות במתחמי הנופש נבנות בהתאם לתנאי המקום, שטחו וגם תקציב המארחים. הדבר יוצר הבדלים בין סוגים, גדלים, עומקים ומאפיינים נוספים של בריכות השחייה ועל כן מעשיר את הבחירה שלכם ושומר על גיוון. כך, אם בעבר יצאתם לחופשה זוגית שכללה בריכה פרטית, תוכלו הפעם לנפוש עם הילדים בצימר עם בריכה מרכזית וגדולה יותר.

צימרים בשזור - בריכה עם תאורת לילה. ארנולד בר,
צימרים בשזור - בריכה עם תאורת לילה/ארנולד בר

בריכות אינטקס

דגמי הבריכות של חברת INTEX מוכרים בכל בית ונמכרים בכל חנות. מדובר בבריכות חזקות ועמידות, שמגיעות עם ציוד נלווה כמו משאבה וחיטוי ובמגוון גדלים. בצימרים, לרוב תמצאו אותה מוקפת בדק עץ, מה שבדרך כלל מבהיר שמדובר במתחם נופש כפרי וצנוע.

בריכות PVC או פיברגלס

מדובר בבריכות עם בטנה ודפנות עמידים וקשיחים, בוודאי לתקופה ממושכת יותר מבריכות האינטקס הביתיות. בריכות אלה מיוצרות כ"אמבטיה" בגודל ובצבע שהוזמנו מבעוד מועד, כך שמניחים אותן בסופו של דבר בבור שהוכן מראש בהתאם לגודל והעומק הרלוונטיים. לרוב נמצאות במתחמי נופש שמציעים בריכה פרטית ליחידה, או מתחמים בסדר גודל בינוני.

בריכות בטון

הזן היוקרתי ביותר בבריכות השחייה, שמקיף את הבריכה מצדדיה ובתוכה בבטון יצוק. תוכלו לזהות אותה בזכות ריצוף הפסיפס וגם תוספת המדרגות הבנויות, שמוסיפים למראה הדומיננטי והיפהפה של מתחם הנופש ומבהירים שההשקעה כאן בכל פרטי החופשה משמעותית ביותר.

מוכנים לבטן-גב?

בחרנו עבורכם צימרים בצפון לחופשה מפנקת ומהנה בכל ימות השנה! עם קירוי וחימום בחורף או שמש מפנקת בקיץ - במושב שזור תמצאו את מתחמי הנופש הטובים ביותר בגליל. אתם מוזמנים להתרשם, להתאהב ולהזמין מקום כבר עכשיו.

מוגש מטעם שזור
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully