וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד פרסום דיגיטלי שמתמחה בתוצאות מהסוג שלא הכרתם

מוגש מטעם דיגיטלקס

11.8.2022 / 12:54

בעלי עסקים, רוצים ורוצים ורוצים כולם מדברים איתכם על מה הם רוצים או מה הם צריכים

דיגיטלקס. דיגיטלקס,
דיגיטלקס/דיגיטלקס

אז בואו נדבר על מה באמת יקדם את העסק שלכם, יגדיל לכם את ההכנסות ויגרום לכם כבעלי עסקים לעבוד פחות קשה, עם סיסטם ומודל בטוח ומדויק שכבר הוכיח את עצמו מול מעל 500 עסקים המשלב תוצאות, מיתוג ואסטרטגיה בתהליך שיווק העסק שלכם.

דיגיטלקס. דיגיטלקס,
דיגיטלקס/דיגיטלקס

אם כבר יצא לכם לעבוד עם משרדי פרסום בטח שמעתם את אחד המשפטים הבאים:

- המשרד עובד בין השעות 9 עד 5 אז אם יש לך משהו חשוב, כתוב אותו מחר ונתייחס...

- אבל סיימת את מכסת הפוסטים שלך השבוע ועל פוסט נוסף צריך להוסיף עוד כסף…

- וואוו השגנו 300 אלף חשיפות ו2,000 קליקים התוצאות מדהימות...

-אנחנו בודקים את זה.. מנהל הקמפיין שלך כבר לא עובד פה יותר, המזכירה שמחליפה אותו קידמה במקומו את הפוסט שלך..

אז נעים מאוד אנחנו דיגיטלקס - משרד פרסום דיגיטלי שמתנהל אחרת לגמרי מכל מה שאתם מכירים.

דיגיטלקס הוא משרד פרסום דיגיטלי שמתמחה בתוצאות עם יכולות שלא הכרתם עד היום, עד לפני מספר שנים היינו נותנים שירותים רק למשרדי פרסום מאחורי הקלעים, בעצם היינו מקבלים קמפיין ממשרד הפרסום ומפצחים אותו עבורם.. אנחנו אלה שבפועל היו מייצרים את הלידים ומשרד הפרסום היה גוזר את הקופון.

בשנים האחרונות החלטנו שלכולם מגיע ליהנות מהיכולות שלנו ועברנו לקדמת הבמה לעבודה ישירות מול עסקים קטנים ובינוניים החלטנו שגם להם מגיע ונתנו להם את האפשרות להגיע לתוצאות מדהימות מבלי שמשרדי הפרסום יחתכו להם עמלות וינפחו תקציבים.

במקביל שידרגנו את היכולות שלנו לעידן החדש והיום באמצעות הרשתות והדיגיטל אנחנו גם מביאים תוצאות וגם גורמים לעסקים שאיתם אנחנו עובדים להיראות יפה בדיגיטל עם מיתוג וקו עיצובי מרהיב אנו מפעילים סטודיו של גרפיקאים מהשורה הראשונה, עובדים בצמוד עם כותבי תוכן וקופירייטרים מעולים, כל אלו זמינים עבורכם ליצירת נוכחות לעסק שלכם, עסק שיהפוך להיות מותג מזוהה, זכיר ואהוב..

אז איך זה עובד?

לקוח שמגיע אלינו מקבל תחילה מתודת עבודה ברורה המחולקת למספר שלבים.

בשלב הראשון מתכננים במשותף אסטרטגיה דיגיטלית, אנחנו מזהים את הצרכים והמטרות שלו, מי קהל היעד שלו ומה הם הדרכים הנכונות לפעולה..

- בונים לו תשתית נכונה ומדויקת כמו שאנחנו מבינים וחושבים שנכון לו, תשתית שבדרך כלל תכלול:

לוגו, דף נחיתה/אתר, קו עיצובי מרהיב שילווה את הפוסטים וישאיר טביעת אצבע דיגיטלית, כוללת גם מייקאובר באינסטגרם, תוכן איכותי שיעטוף את כל המסרים שאותם אנחנו הולכים לתקשר בעבודה ותוכנית עבודה עתידית.

- שלב הבא נקרא פינג פונג - אישור החומרים ע"י הלקוח, תיקונים מול הגרפיקה עד שמגיעים למסר המושלם עם הגרפיקה המושלמת.

- בשלב הקמפיין ההתרגשות בשיאה, הקמפיין באוויר אבל העבודה רק התחילה, האופטימיזציה נעשית בתדירות יום יומית, כשהמטרה לבחון למה הקהל מגיב יותר טוב, מה מניב יותר לידים ומתוך הדאטה הזאת לפלח קהל ממוקד ומדויק יותר.

- במקביל מתחילים עבודה על הקהלים שאנחנו צובעים דרך רימרקטינג עם קמפיינים שמיועדים ספציפית לקהל שכבר ביקר בדף הנחיתה שלנו או קרא עלינו תוכן או קהל דומה לקהל הזה בכך לא לפספס את התעניינות הראשונית שלו. ( לפייסבוק, לגוגל ולטאבולה יש יכולות מדהימות לדעת לבנות פרופיל לכל גולש ולפלח גולשים שדומים במאפיינים לאותם הגולשים שכבר צבענו ).

כך מידי יום אנחנו ממשיכים בתהליך אופטימיזציה רציפה בהתאם לתוצאות, משנים מסרים, מעדכנים חומרים ומדייקים קהלים וטירגוטים גיאוגרפיים.

- בשלב הסופי בתהליך והחשוב מכולם, בזכות שיתוף פעולה ושקיפות בין הצדדים, כאשר הלקוח יוצר קשר עם הלידים ועולות התנגדויות שונות, אנחנו דורשים מהלקוח לרשום לנו את הפידבקים על כל ליד, לומדים אותם ומיעלים ומדייקים את הפרסום בהתאם לאותם פידבקים, ברמת המסר, הגרפיקה, הפילוח והורדת עלויות לליד.

בשפה אחרת מבשלים ומחממים את הליד עד שמגישים אותו לוהט ומוכן לעסקה אל הלקוח.

זהו תהליך שכל לקוח עובר והוא מתבקש כדי להגיע לרמה טובה של זיקוק הליד.

ברגע שלקוח עובר את מלוא התהליך איתנו, אנחנו יודעים תוך זמן סביר לבנות לו "מכונה" שעובדת ויכולה להגדיל לו את המכירות בעסק.

תוך מספר קצר של שבועות מרגע תחילת הפעילות אנחנו נדע לומר במדויק מה העלות לליד איכותי, מה העלות לעסקה, מה צריך לעשות וכמה כסף צריך להשקיע כדי להגדיל את כמות העסקאות בכל חודש.

הגישה שלנו היא ברורה: אנחנו לא עוד ספק, אנחנו מחלקת השיווק של העסק ואנחנו אלה שנלווה את העסק ונעזור לו לצמוח ביחד ולעבור את האתגרים השיווקים של העסק.

- באמצעות הליווי העסקי הצמוד שלנו בכל תהליכי המכירה.

- באמצעות ההתנהלות הצמודה מול בעל הבית.

- באמצעות דיוק המסרים והאסטרטגיה אנחנו מצליחים להגיע למקסימום תוצאות.

תנו לנו להעיף לכם את הראש ולבנות מכונת שיווק בעסק שלכם השאירו פרטים בטופס למטה:

דיגיטלקס - משרד פרסום דיגיטלי

073-359-6193

מוגש מטעם דיגיטלקס
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully