וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפכו שטיחי כניסה לבניין לנורמה בכל מקום

מוגש מטעם קלינטק

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 7:28

שטיחי כניסה מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד בעיצוב הכניסות לעסקים ובניינים

שטיחי כניסה לבניין. אוז׳לבו יצחק,
שטיחי כניסה לבניין/אוז׳לבו יצחק

פעם היה נהוג ששטיח כניסה הוא סתם פריט נדוש, יחסית קטן, זניח ולא דומיננטי. כיום קשה שלא לראות בכל כניסה של בניין מגורים חדש שטיח כניסה לבניין. על מנת לבחור שטיח כניסה מתאים לפונקציונאליות שלו כמו ללכידת לכלוך מסוליית הנעליים, יש ראשית להבין את הסוגים הקיימים בשוק וכל שטיח כניסה והתועלות שלו.

שטיחי כניסה לעסקים

כשאנו מדברים על שטיח כניסה לעסק חשוב שנגדיר מראש צרכים של העסק בתחום שטיחי כניסה. בימים הגשומים בעיקר, מי הגשם נודדים דרך הסוליות אל תוך מבנים עסקיים כמו: חנויות, מסעדות, משרדים ציבוריים וממשלתיים. אז תפקיד ראשון של שטיח כניסה לעסק צריך להיות לכידת לכלוך נוזלי ושומני. לכלוך כזה מסכן את העוברים בהחלקה ובוודאי אף בעל עסק לא היה רוצה לקבל תביעה מלקוחות על כך. אי לכל, מניעת החלקה היא המשימה הראשונה של שטיחי כניסה לעסק. משימה השניה היא אסתטיקה סביבתית, כלומר שטיחי כניסה מיועדים ללכידת לכלוך גס כמו בוץ, אדמה וכו' מחד ולכלוך דק כמו: חול, אבק' שערות וכו' מאידך. צורך נוסף של שטיח כניסה לעסק הוא ביצירת תדמית לבית העסק. בדיוק בנקודה הזו כאן, שטיחי לוגו עם כיתוב נכנסים לתמונה. שטיחי לוגו מקבלים את פני הלקוחות כבר בכניסה לעסק ועושים עבודה נהדרת במיתוג העסק.

ניתן לחלק את שטיחי כניסה לעסקים לשתי קטגוריות ראשיות:

שטיחי כניסה פנימיים

שטיחי כניסה אלו ממוקמים בתוך העסק, כלומר לא מתחת לכיפת השמיים. מדוע? מפני ששטיחי כניסה אלו תפקידם לספוג את הלכלוך הדק והעדין מסוליות הנעליים. בנוסף שטיחי כניסה אלו מיועדים לספוג נוזלים ושמנים בנפחים הרבה יותר גדולים מנפח השטח שלהם.

שטיחי כניסה חיצוניים

אלו הם אותם שטיחי כניסה שנהוג לראות מחוץ לעסקים, מחוץ למסעדות ובתי מלון. תפקידו העיקרי לגרד לכלוך גס מסוליות הנעליים. לכלוך כמו בוץ, חול גס, ולכלוך מוצק אחר. מאחר ושטיח כניסה זה מונח מתחת לכיפת השמים, כלומר הוא עמיד בפני מי גשמים ושלג, לכן שטיח כניסה חיצוני מתאפיין בכך שהוא מאפשר למי הגשם לעבור בתוכו ולשטוף את כל המשקעים הנותרים בתחתית השטיח. יתרון גדול של שטיח כניסה חיצוני הוא בקלילות התחזוקה שלו.

שטיחי כניסה מסוג שטיח ספגטי

שטיח ספגטי קיבל את שמו מהיותו מזכיר את המקרונים שזורים אחד בתוך השני. שטיחי כניסה מסוג ספטי יודעים לעשות עבודה מצוינת של לקיחת לכלוך מוצק ולכלוך נוזלי מסוליות הנעליים של עוברים באזורים עמוסים כמו : כניסות של בנייני מגורים, באזורים המוגדרים כמסוכנים להחלקה כמו בריכות, ספא, חדרי מלתחה, סאונה, שטח הבריכה. יתרון גדול של שטיח ספגטי היא ביכולת הפריסה שלו בגלילים. גלילים הבאים ברוחב מטר או מטר ועשרים על אורך מקסימלי של 15 מטר אורך. מכאן ניתן להבין שאפשר להשתמש בהם בנתיבים המובילים מאזור רטוב לאזור יבש כמו: מסדרון בבית מלון המוביל מהבריכה לחדר ההלבשה. שטיח ספגטי מגיע במגוון גוונים וצפיפויות. ניתן להשתמש בשטיחי הספגטי גם בתור שטיחי סף לכניסות של בניינים. כפי שתיארנו מעל, שטיחי הספגטי עשויים ללא גב, הם לכאורה חלולים, מאפשרים לנוזלים לעבור דרכם. אי לכך, יוצא שטיחי סף אלו מתנקים מעצמם בשטיפה רגילה באמצעות צינור ומים או פשוט ממי הגשם הטבעיים.

שטיחי כניסה מאלומיניום

שטיחונים אלו מיועדים לכניסות סופר עמוסות במעבר של אנשים כמו : כניסות לבית חולים, שטיח כניסה מאלומיניום לשדה התעופה, שטיח כניסה לבניינים ממשלתיים וכו'. שטיחונים אלו עשויים פסי אלומיניום עם מקבץ של כיסויין על האלומיניום שניתן לבחור בין : משטח מברשות ניילון, משטח שטיח לבד, משטח גומי מזוגזג. הקומבינציה בין המשטחים נקבע לפי העומס של העבירות במקום. ככל שיש יותר עומס כך המשטח צריך להיות אגרסיבי וחזק יותר.

שטיחי לוגו

שטיחי לוגו הפכו יותר ויותר בשנים האחרונות כחלק בלתי נפרד מהנוף של עיצוב הכניסות לעסקים בכלל וכניסות של בנייני מגדלים בפרט. ראינו כבר ועדי בית אשר הדפיסו על השטיחון הדפסות כמו : " ברוכים הבאים ל……." , " אין כמו בבית" , ובעצם כל הדפס אחר שרוצים לקבל את הבאים כבר בכניסה. אז איך זה הולך? אז ככה, אתם מספקים לנו כל סוג של עיצוב שערכתם אצל מעצב הגרפי שלכם, ואנחנו נעשה אתכם פגישה ונראה לכם את הצבעים האמיתיים המתקבלים על השטיח לכל גוון שתבחרו על גבי שטיח לוגו שלכם. שטיח לוגו מודפס בארה"ב במפעל אולטרה מודרני לשטיחוני כניסה, מיד לאחר הייצור השטיחון מוטס לארץ באמצעות חברת בלדרות .

שטיחון כניסה. אוז׳לבו יצחק,
שטיחון כניסה/אוז׳לבו יצחק

שטיחי כניסה גדולים לבתים פרטיים

אחד הבעיות למצוא שטיחי כניסה מתאימים לבתים פרטיים בחנויות פנאי הוא הגודל הסטנדרטי של השטיחונים במלאי בחנויות אלו. לרב, כניסות לבתים פרטיים הן גדולות מהרגיל. גודל השטיחונים שמתאימים לכניסות אלו הוא נע בין 0.90/1.20, 0.90/1.50, 1.20/1.80 מטר. גדלים אלו לא נמצאים בחנויות. השטיחונים בחנויות מתאימים יותר לבתים משותפים. הסטנדרט של גדלים אלו נע בסביבות 0.40/0.70 מטר.

במיוחד בבתים פרטיים אזורים ליד הבריכה מועדים לסכנת החלקה, לכן שטיחונים של קלינטק עושים עבודה נהדרת למניעת החלקה וספיגת המים מיד כשיוצאים מהבריכה. אזורים נוספים שניתן לחשוב כאופציונליים לשטיחונים בבתים פרטיים הם לאמבטיות גדולות, כניסות מחניה פרטית לתוך הבית הנקי.

שטיחי ספגטי. אוז׳לבו יצחק,
שטיחי ספגטי/אוז׳לבו יצחק

שטיחים למטבחים מוסדיים

מטבח מוסדי הוא לרב בבתי מלון, מסעדות וכל גוף אחר אשר המטבח משרת ציבור סועדים גדול. במקרים כאלה הצורך בשטיחונים המונעים החלקה עקב השמנים על הרצפה הוא גדול. קיימים שטיחים מיוחדים העשויים מגומי מיוחד, ניטריל, אשר אינו מושפע מפטרוליום של שמנים ואינו נקע אחרי תקופה קצרה של שימוש. שטיחים אלו עשויים מחוררים ומאפשרים לנוזלים לעבור דרכם ולשטוף את כל הלכלוך והשמנים שעל השטיח. שטיחונים אלו באים במספר גרסאות של גדלים : 0.9/1.5, 1.2/1.8, 0.9/3.00 מטר. יתרון גדול נוסף של שטיחים מקצועיים אלו נעוץ בהיותם מרגיעים את הגוף בעת העמידה עליהם, בזמן הכנת האוכל הרגליים עומדות על משטח גומי רך ולא נוקשה, כך שמאפשר הקטנת עייפות מעמידה ממושכת.

כל שטיחי כניסה של קלינטק קלים לניקוי ותחזוקה. מספיק מעט דטרגנט סבון עם צינור מים פשוט על מנת לשטוף את הלכלוך המצטבר על שטיחי הכניסה. מומלץ לתלות את שטיחי הכניסה לייבוש. כל המים יזרמו על הרצפה והשטיח יחזור למלוא העבודה לאחר הייבוש הקצר.

חברת קלינטק הינה יבואנית של שטיחי כניסה משנת 1999 ולצידה לקוחות מוסדיים ועסקיים מרוצים רבים. אם גם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר עבור שטיח כניסה לעסק, שטיח כניסה גדול לבית הפרטי שלכם, שטיח למטבח המוסדי או שטיח לוגו , צרו איתנו קשר ונציג מטעמנו יצור אתכם קשר ונקבע פגישת ייעוץ חינם או לסתם כוס קפה יחד.

מוגש מטעם קלינטק
  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully