וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופנה זאת התשוקה שלי, לקחת מותגים ולשלב ביניהם זה מה שאני יודעת לעשות"

מוגש מטעם Miri kids&baby

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 8:13

Miri kids&baby היא חנות ביגוד לתינוקות וילדים, ששמה הולך לפניה בשנים האחרונות. החלטנו להיכנס לחנות המיוחדת שנמצאת בכפר כאבול שבצפון הארץ, ופגשנו שם את מירי, בעלת החנות ואושיית אופנה שמעניקה שירותי סטיילינג לכל הלקוחות במקום

Miri kids&baby. יח"צ,
Miri kids&baby/יח"צ

Miri kids&baby היא חנות אופנתית לתינוקות, ילדים ונוער, שמציעה מותגים נחשקים ויוקרתיים של ליווייס, טומי הילפינגר, פילה, פומה, Lacoste, גאנט ועוד ועוד. החנות נמצאת בכפר כאבול שבגליל המערבי, ליד שפרעם, ובעלת החנות ואושיית אופנה בעצמה, מירי, מרכיבה בכל שנה קולקציה חדשה המורכבת מפריטים שאותם היא בוחרת להציג ולמכור בחנות. "מה שאני אוהבת ומוצא חן בעיניי - נמצא בחנות", היא מספרת לנו. "החנות הזאת מורכבת מהטעם הייחודי שלי. אני לא מתכוונת למכור ללקוחה פריט אם אני לא מתחברת אליו ולא הייתי קונה אותו בעצמי, מה שאני מלבישה את הילדים שלי זה מה שאני מוכרת בחנות ללקוחות שלי".

סטיילינג אישי והרכבת לוק ייחודי לכל לקוח

את הפריטים השונים והמותגים שמירי מציעה בחנות, אפשר אמנם למצוא בחנויות אחרות בארץ, אבל את עבודת הסטיילינג והתאמת הפריטים אפשר למצוא רק אצלה: "כשהחנות נפתחה, התחלתי להרכיב לוקים מחברות שונות ולחבר אותם ביחד, לדוגמא חולצה של Ck, מכנסיים של טומי הילפיגר ונעליים של פומה, הכל בשילוב צבעים נכון, מה שיצר לוק מושלם. משם הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות". בעזרתם של הלקוחות שהגיעו לחנות, הבינה מירי שיש לה כישרון לסטיילינג והתאמה של פריטים שונים, ובמהרה הפכה לשם דבר בכל איזור הצפון. היום

Miri kids&baby. יח"צ,
Miri kids&baby/יח"צ
Miri kids&baby. יח"צ,
Miri kids&baby/יח"צ

מגיעים לחנות לקוחות מכל הארץ, גם בכדי לרכוש פריטים, אבל בעיקר כדי לקבל את השירות האישי והמיוחד שמעניקה מירי בשמחה לכל מי שנכנס לחנות. "אופנה זאת התשוקה שלי, לקחת מותגים ולשלב ביניהם, זה מה שאני יודעת לעשות", היא מספרת. "לקוחה שנכנסת לא יוצאת מפה רק עם פרטי לבוש, היא יוצאת עם לוק מיוחד שאני מתאימה לה לפי מה שהיא אוהבת ולפי שילובים שאני חושבת שמתאימים לה".

אינסטגרם ומשלוחים עד הבית לכל הארץ

החנות נפתחה בשנת 2015 ומהר מאוד הפכה להיות אחת מהחנויות המוכרות והחזקות בסביבה ובמדינה כולה. "אני התחלתי לשווק את החנות שלי דרך האינסטגרם", מספרת מירי. "היה לי חשוב להראות לא רק את המותגים, אלא גם את השילובים שאני עושה ואת עבודת הסטיילינג שהלקוחות שלי מקבלים". והשיווק אכן עובד - נכון לכתיבת שורות אלה, עמוד האינסטגרם של החנות עומד על יותר מחמישים אלף עוקבים. היום מגיעים לחנות לקוחות מכל הארץ - מהצפון והסביבה, ועד המרכז והדרום. בנוסף, ניתן להזמין משלוחים דרך עמוד האינסטגרם - החנות מפעילה מערך משלוחים לכל חלקי הארץ, למי שמעדיף שהבגדים יגיעו עד לפתח ביתו.

ממורה לחינוך מיוחד לאשת עסקים

מריאנה היבי, (יש רבים שקוראים לה מירי) נשואה פלוס שניים, היא מורה לחינוך מיוחד במקצועה, ובשנים האחרונות מיצבה את עצמה כאשת עסקים שהיום כמעט כולם מכירים באיזור הצפון, כשבבעלותה, בנוסף לחנות הבגדים, גם מספרה ומכון שיזוף. לפני שנים, כשלמדה באוניברסיטה, היא הייתה עובדת למחייתה בחנות בגדי תינוקות, ומשם התחיל החיבור שלה לעולם הביגוד. כשבעלה הקים בניין להשכרה וחיפש רעיון לעסק, מירי החליטה להגשים חלום ישן: "אמרתי לו שיחשוב על עסק שחסר כאן אצלנו בכפר, ואז שאלתי אותו מה דעתו על חנות לבגדי תינוקות וילדים, השאר היסטוריה. היום החנות הזאת היא הבייבי שלי".

ההצלחה ש-Miri kids&baby קוצרת היום היא פרי ותוצר של עבודה קשה, כישרון ומאמצים יומיומיים של מירי לתת את הטוב ביותר ללקוחות שלה: "אופנה תמיד תהיה חלק מהחיים שלי, ואני ממשיכה להתעניין, ללמוד, להזמין פריטים חדשים ולעשות סטיילינג לכל מי שמגיע אליי. בשנה הבאה, החנות תתרחב ותפנה לעוד קהלים, יש הרבה הפתעות לשנת 2023".

לחצו כאן ועקבו אחרינו באינסטגרם

טלפון: 04-6784119

מוגש מטעם Miri kids&baby
  • עוד באותו נושא:
  • ביגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully