וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוה לה מוזס

מוגש מטעם ויוה לה מוזס

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 11:13

עולם השיווק הוא עולם רחב אשר מתפתח ומתרחב כל עת, הפלטפורמות השונות לשיווק גדלות ומתרבות וכך גם הדרכים השונות לפרסם ולהפיץ עסקים, אפשרויות אלו דורשות השקעה

בניית אתרים. freepik,
בניית אתרים/freepik

עסקים רבים מחפשים דרכים להתפתח, להרחיב את מערך השיווק שלהם וגם מחפשים משקיעים שיכולים לעזור לעסק להתפתח ולהגיע לאפיקים חדשים.

שיווק ופיתוח דורש השקעה כספית והגדלת משאבים וכאן בדיוק נכנסת לתמונה אפשרות השקעה בעסק.

יותר ויותר חברות ועסקים מחפשים דרכים ירוקות יותר לייצור ושיווק, לקדם תהליכי ייצור ואריזה ירוקים יותר במטרה לדאוג לקיומו של עולמנו וגם לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים בדיוק את זה. ישנן חברות שמחפשות להשקיע בעסקים ירוקים ומציעות להן אופן פעולה שיווקי המתאים להן כגון שיווק שותפים.

לפני שנצלול מעט לתוך עולם ההשקעות ושיווק השותפים, בואו נכיר חברה מיוחדת בתחום ההשקעות והשיווק הנקראת ויוה לה מוזס:

ויוה לה מוזס היא חברת השקעות ושיווק המספקת מבחר מרשים של פתרונות שיווקיים תחת קורת גג אחת. שירותי החברה מגוונים ומוצעים לחברות בינוניות עד גדולות באופן המותאם להן אישית.
חברת ויוה לה מוזס הוקמה על פי חזון ירוק ומתוך שיתוף פעולה בין עסקים משפחתיים ממגזרים שונים ושמה לה למטרה, להתפתח ולפעול למען כלכלה חדשה, קידום ופיתוח עסקים ירוקים ברחבי העולם. בשבע השנים האחרונות החברה מנהלת ומפתחת עסקים ירוקים בדרום אפריקה וכעת היא פונה לעסקים ישראלים.

החברה מבוססת על הרעיון של צמיחה עסקית לצד שמירה על כדור הארץ והתאמת העסקים לשיווק ופיתוח ירוק לכיוון עולם בר-קיימא. הידע הרב שלה במגזרים רבים מאפשר לה את ההבנה של בניית תוכניות שיווקיות נרחבות, בפלטפורמות המדוייקות לכל עסק תוך מחשבה על קיימות ותהליך עבודה ירוק במינימום זיהום סביבתי.

התמחות החברה היא בנייה וקידום אתרים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, לצד גיבוש אסטרטגיה מותאמת אישית לכל עסק, החל מגיבוש רעיונות ותכנון ועד לשלבי הביצוע תוך הפקת לקחים ושיפור האסטרטגיה במהלך הפעילות.

שירותים נוספים שהחברה מציעה הם: שירותי תוכן, קידום ממומן ברשתות החברתיות תוך בנייה של תקציב פרסום מותאם להשגת התוצאות הרצויות בקצב נכון וצמיחה הדרגתית ובטוחה.

אחד הדברים החשובים שחברת ויוה לה מוזס פועלת על פי הם היא הגישה שלה ואופן התקשורת שלה מול הלקוחות. היא רואה כל לקוח כשותף לדרך ופועלת להתפתחות והפריה הדדית במרחב הדיגיטלי עם שמירה על האג'נדה העסקית של כל עסק ושל החברה עצמה.

לצד הענקת שירותים דיגיטליים, ויוה לה מוזס לוקחת חלק פעיל בהאצת מעברים ירוקים לעסקים על ידי השקעה בעסקים קטנים עד בינוניים בכל המגזרים ובייחוד בחברות העוסקות באמצעים ירוקים, דוגלים ומעוניינים בחדשנות בר קיימא ובכך ליצור ערך עבור החברה, העסקים שאיתם היא עובדת ולקוחותיה העתידיים.

לאחרונה חברת ויוה לה מוזס נכנסת גם לתחום נוסף - שיווק שותפים והשקעה בעסקים ירוקים - איך זה עובד?

שיטת שיווק שותפים היא שיטת שיווק שקיימת כבר שנים רבות בתחום השיווק ובשנים האחרונות היא תופסת תאוצה מחודשת. אופן הפעולה בשיווק דרך שיווק שותפים היא מעין שותפות שבה עסקים קטנים ואתרים נישתיים ממליצים על שירות או מוצר רלוונטי לקהל היעד שלהם, מציעים אותו כהמלצה ומוסיפים ללקוחותיהם הטבה שיקנו דרכם. על כל לקוח חדש שמגיע דרכם הם מקבלים עמלה ובכך מרוויחים גם הם. בשיטת שיווק שותפים התשלום נעשה לאחר המכירה.

בתהליך שיווק שותפים ישנם ארבעה גורמים שפועלים:

1. לקוח שרכש את המוצר או השירות
2. המפרסם שדרכו המוצר נרכש, באמצעות הטבה, קישור מיוחד או קוד קופון. יכול להיות בלוג, משפיען או עסק בפני עצמו.
3. השותף - העסק/חברה שמהם הלקוח קנה.
4. רשת השותפים שיצרה את החיבור בין השותף למפרסם, יוזמת את שיווק השותפים, דואגת שהכל מתנהל כמו שצריך החל מהפרסום ועד לרמה הטכנית של הקודים, גובה העמלה והעברת הכסף. היא אחראית לכך שהכל מתקתק.

ישנם מקרים שמדובר גם באיסוף לידים ולא בהכרח למכירה ואז הלקוח ימלא את פרטיו והמפרסם ירוויח מכמות לידים מסוימת שהוא מעביר לשותף.

שיווק שותפים טוב ואיכותי מבוסס על מציאת מפרסמים מדויקים לכל מפרסם כך שהלקוחות הפוטנציאליים יקנו או ישאירו פרטים ותהיה קנייה בסופו של דבר. המפתח להצלחה היא ההתאמה בין השותף למפרסמים כי הם הגורם המתווך בינו לבין הלקוחות בשטח. להצלחה הזאת אחראית רשת השותפים וזה בדיוק מה שחברת ויוה לה מוזס עושה.

שיווק שותפים בין עסקים ירוקים, עסקים שמייצרים את תוצריהם מחומרים ידידודיתיים לסביבה, במינימום זיהום שלכולם יש אג'נדה דומה ורצון משותף להשיג עולם ירוק יותר.

למה לעסקים ירוקים כדאי להיכנס לשיווק באמצעות שיווק שותפים עם ויוה לה מוזס?

שיווק שותפים היא דרך מצוינת ויעילה להיחשף לקהל חדש, מפולח היטב שמגיע למוצרים או לשירות של השותף דרך המלצה מבוססת ובכך להגדיל את המכירות ללא צורך בהוצאות כבדות על שיווק לפני שמתבצעות מכירות. ויוה לה מוזס מביאה איתה ידע נרחב וכלים רבים מעולם השיווק והקידום שיוצרים רשת שותפים חזקה ואמינה.

שיווק דרך שיווק שותפים - כולם מרוויחים

המפרסם מקבל חשיפה במינימום הוצאות, השותף מרוויח מכל מכירה שנעשית דרכו - הכנסה פאסיבית מעולה עבור העסק, הלקוח נחשף למוצר חדש וטוב במחיר משתלם ורשת השותפים מרוויחה מהצלחתם גם היא.

בשיווק שותפים עם ויוה לה מוזס ישנו מרוויח נוסף - העולם, הגברת החשיפה לעסקים ירוקים, תמיכה כלכלית וקידום של ייצור ירוק ותהליכי ייצור ידידותיים לסביבה מחברת בין לקוחות המחפשים בדיוק את זה ונחשפים לאפשרות הזו לבין עסקים שעובדים קשה כדי לתת מוצר טוב שבבסיסו טוב גם למען שמירה על עולמנו.

חברת ויוה לה מוזס מחפשת להשקיע בעוד עסקים ירוקים המחפשים להגביר את החשיפה והיקף ההכנסות שלהם ולהיות חלק מקידום עסקים דרך אפיליאציה מבוססת עם אג'נדה משותפת לכל השותפים בה.

מוגש מטעם ויוה לה מוזס
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully