וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PLYA, הבשורה החדשה בעולם המוזיקה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

מוגש מטעם PLYA

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 15:11

רבים מכירים את אבי "פאנל" כהן, הדיג'יי שהפך את השיר "מיגנה" להצלחה מסחררת במזרח התיכון וכבר 17 שנה משמח אנשים מעמדת ה- DJ בחתונות ושמחות מכל סוג

כעת, הוא מחבר בין עולם המוזיקה לעולם היזמות, ויחד עם אליאור טבקה, מהנדס תוכנה בכיר ומומחה חווית משתמש עם ניסיון של למעלה מ - 15 שנות ניסיון בתעשיית ההייטק, הם מביאים אליכם את הבשורה החדשה בעולם המוזיקה, שהולכת לשדרג את האירוע שלכם בכמה רמות.

פגישה אחת עם הדיג'יי שהיא חוויה בפני עצמה

בשעה טובה, הגעתם לרגע המרגש שבו אתם מתחילים לתכנן את אירוע החתונה שלכם ואתם כמובן רוצים שהיא תהיה לא פחות ממושלמת. כולנו יודעים שאחד הדברים הכי חשובים באירוע מקפיץ ובלתי נשכח הוא כמובן הדיג'יי שידאג להרקיד את כל האורחים ברחבה וישאיר את השולחנות ריקים.

בחירת הדיג'יי מעלה אצל זוגות שאלות רבות, ביניהן אילו ז'אנרים של מוזיקה לבחור שכולם יאהבו? איזה שיר חופה ושירי כניסה יהיו הכי מרגשים? באיזה שיר סלואו מקורי כדאי לבחור? ועוד. רוב הזוגות מגיעים לפגישה עם הדיג'יי מאוד מבולבלים, עם המון אפשרויות וקושי בבחירה, שגורר המון פגישות, בדרך כלל עם לחץ של זמן.

תתארו לכם, שיכולתם להגיע לפגישה עם הדיג'יי הרבה יותר ממוקדים. שהייתם יכולים לחסוך לעצמכם את השיטוט באינטרנט אחר חיפוש שירים ולקבל המלצות חמות מתוך מגוון ז'אנרים תחת פלטפורמה אחת. שהדיג'יי היה אומר לכם שאין לו צורך לנסות ולקרוא את הקהל ולנחש מה הם אוהבים, כי הם יכולים פשוט לדרג ז'אנרים אהובים מתוך בחירת הסגנונות המוסיקליים שהחוגגים בוחרים.

כל מה שתיארנו כאן, הוא לא חלום, הוא פשוט חלק ממה שתוכלו לעשות בעזרת הממשק Plya שפיתחו השניים.

Plya. יח"צ,
Plya/יח"צ

אז מה מציעה Plya עבור זוגות שמתחתנים או כל בעלי שמחה?

Plya היא למעשה ממשק אינטרנטי חכם והיחיד מסוגו בתחום של תיאום מוזיקה. ממשק זה מאפשר לכם לבצע מספר פעולות שימושיות במקום אחד, שעוזרות לכם לנהל את כל תחום המוזיקה באירוע שלכם. הממשק מתחבר ליוטיוב, מכיל פלייליסטים קיימים שנשמרו ומאפשר להשתמש בהם כמו גם בפלייליסטים שנוצרו על ידי מגוון DJ's שמשתמשים בממשק.

הנה חלק מהפעולות שתוכלו לבצע באמצעות הממשק:

1. חיפוש שירים ובחירת סגנונות מוזיקה - לפני שאתם ניגשים לפגישה עם הדיג'יי, אתם יכולים לשבת יחד, לבחור שירים וז'אנרים מועדפים עליכם. הבחירות שלכם יופיעו באופן מיידי אצל הדיג'יי והוא יוכל להתכונן לפגישה שלכם מראש.

2. ליצור פלייליסט עבור האירוע - במקום שתכינו לכם רשימת אקסל עם שירים אהובים עליכם, שתיקח לכם המון זמן של חיפוש שירים באינטרנט, תוכלו להיכנס ל - Plya, למצוא בה את השירים האהובים עליכם, לסמן אותם וליצור לכם פלייליסט אונליין שיעבור באופן אוטומטי אל הדיג'יי שלכם.

3. לבחור שירים לרגעי השיא באירוע - באמצעות Plya תוכלו לבחור את שיר שבירת הכוס, שיר הכניסה לחופה, שיר הסלואו וכדומה. גם בחירות אלו יופיעו אצל הדיג'יי ובפגישה רק תצטרכו לאמת אותן מולו.

4. לבחור את הדיג'יי שלכם לפי סגנון המוזיקה שבו הוא מתמחה - אם עדיין אין לכם דיג'יי, הממשק מאפשר לכם לצפות ברשימה של מבחר DJ's ברחבי הארץ עם סגנונות המוזיקה שמגדירים אותם, וכך לקחת בעלי מקצוע שמתאימים לרצונות שלכם.

5. לאפשר לאורחים להיות שותפים בבחירת הז'אנרים של המוזיקה ברחבה - כבר בהזמנה לאירוע, יקבלו האורחים מהדיג'יי הזמנה דיגיטלית שבה יש להם אפשרות לדרג את הסגנונות המוזיקליים שהחוגגים בחרו והיו מעוניינים שהדיג'יי ינגן ברחבה. כאשר הדיג'יי יזהה שיש מספר בקשות דומות מהקהל, הוא יוכל לזהות זאת בזמן אמת ולנגן אותם. האורחים שלכם יהיו חלק פעיל בבחירת הסגנונות המוזיקליים ואין ספק שכך יישארו כל הערב על רחבת הריקודים.

6. ליצור מזכרת מגניבה מהאירוע - ממשק Plya מאפשר לדיג'יי ולכם החוגגים ליצור עמוד מזכרת ייחודי באתר Plya תחת עמוד האירועים שלנו. מדובר על דף אירוע ייחודי לאירוע שלכם שבו האורחים יכולים להעלות סרטונים, ברכות ותמונות מרגעי השיא של האירוע.

אבי כהן Plya. יח"צ,
אבי כהן/יח"צ
אלמוג ולידור 5.4.22. אלמוג ולידור,
השימוש במערכת Plya מאוד נוח ומסודר ועזר לנו לארגן את כל playlist שלנו בצורה מושלמת. ללא כאבי ראש וחיפושי שירים. ממליצים בחום/אלמוג ולידור
אליאור טבקה. יח"צ,
אליאור טבקה/יח"צ

למי כדאי להשתמש בממשק Plya?

1. כל חוגג שרוצה לחסוך זמן ולהיות ממוקד יותר בפגישה מול הדיג'יי.

2. כל חוגג שמעוניין לעבור את החוויה של בחירת השירים בעצמם, ללא גורם שלישי.

3. כל בעלי אירוע שמחה כמו חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, יום הולדת או מסיבה.

4. כל מי שמתקשה לבחור את השירים לאירוע.

5. כל מי שרוצה לשדרג את האירוע שלו לרמה אחרת שעדיין לא נראתה בארץ ולאפשר לאורחים שלו להיות חלק בלתי נפרד ממה שמתרחש על הרחבה.

אנו מזמינים אתכם להצטרף כבר עכשיו לממשק שישנה בקרוב מאוד את עולם המוזיקה. הצטרפו בעצמכם או הציעו לדיג'יי שלכם

השימוש במערכת Plya מאוד נוח ומסודר ועזר לנו לארגן את כל playlist שלנו בצורה מושלמת. ללא כאבי ראש וחיפושי שירים. ממליצים בחום.

לאתר האינטרנט של Plya

מוגש מטעם PLYA
  • עוד באותו נושא:
  • dj

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully