וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכסים דיגיטליים: "השקעה סולידית ובטוחה"

מוגש מטעם קליק אינווסט

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 7:20

"העלות הנמוכה יחסית של נכס דיגיטלי מאפשרת לשלב אותו עם נכסי נדל"ן, שוק ההון והשקעות אחרות שאתם מחזיקים", ציינו המומחים של "קליק אינווסט", שמציגים: "השקעה סולידית ויציבה שמחזירה את עצמה בממוצע תוך 2 עד 3 שנים"

טכנולוגיה דיגיטל. ShutterStock
טכנולוגיה דיגיטל/ShutterStock

במהלך חמש השנים האחרונות, ההשקעה ב"נכס דיגיטלי" צברה פופולריות. משקיעים רבים רוכשים ומתעניינים בהשקעה זו. "זה כבר מזמן לא טרנד, מדובר על השקעה אסטרטגית, סולידית ונכונה עבור מי שמעוניין לגוון את תיק ההשקעות שלו", ציינו המומחים של "קליק אינווסט", החברה הישראלית ששמה לה למטרה להפוך את ההשקעה בנכס דיגיטלי להשקעה לגיטימית בדיוק כמו נדל"ן, מניות, זהב ועוד.

כמו כל דבר טוב בכלכלה בינלאומית - זה התחיל בארה"ב וקנדה, עבר דרך אירופה ולבסוף הגיע ארצה. בישראל יש קהילה של כמה עשרות אלפי משקיעים בדרגות כאלו או אחרות. זאת בשל העובדה שהשקעה בנכס הדיגיטלי הנכון מהווה השקעה סולידית ויציבה שמסוגלת לייצר תשואות גבוהות בזמן קצר. קליק אינווסט פרצה לפני כשלוש שנים לשוק ההשקעות בנכסים דיגיטליים - כאשר הם משלבים מומחים בבניית אתרים, בכתיבה באנגלית, בגוגל, קשרי מסחר עולמיים ובקשרים עם גורמי בעלי עניין בארה"ב, כל אלה מייצרים את המומחיות הדרושה להקים, לשבח ולייעל עבורכם נכס דיגיטלי.

"בלי כאב ראש ובלי מודל שותפות" המומחים מציינים כי "אצלנו ניתן ללא כאב ראש והתעסקות, לייצר נכס דיגיטלי מניב, מומחי המונטיזציה שלנו יעשו את מירב המאמצים על מנת למקסם את הכנסות ורווחי האתר שבבעלותכם ולהביא אתכם לחופש כלכלי. העלות הנמוכה יחסית של נכס דיגיטלי מאפשרת לשלב אותו עם נכסי נדל"ן, שוק ההון, הקריפטו והשקעות אחרות שאתם מחזיקים, ובכך להקטין את הסיכון הכללי של תיק ההשקעות שלכם". עוד הם מציינים כי "בניגוד לנכסים דיגיטליים אחרים שנוגסים לכם בהכנסות באמצעות שותפויות, האתר שאתם רוכשים מאיתנו נמצא בבעלות מלאה שלכם ואתם יכולים לעשות איתו מה שתרצו בעתיד".

ביג דאטה = ביג מאני

אנו חיים בעולם בו דאטה = כסף. הרבה כסף. "קליק אינווסט" תקים עבורכם נכס דיגיטלי - אתר מקצועי ואיכותי, שיצבור ביג דאטה. אנו מתמקדים במספר תחומים בעלי ביקוש רב בארה"ב, שזורמים בהם מיליארדי דולרים בכל שנה. יש לכם הזדמנות פז לקבל פיסה מהרווח, בזמן שאתם נמצאים בישראל או בכל מקום אחר בעולם, מבלי שום התעסקות מצדכם. הדאטה באה לידי ביטוי באמצעות תנועה, שטחי פרסום, פעולות באתר והחשוב מכולם - לידים (לקוחות פוטנציאלים). מדובר על שיווק בעל אפקטיביות גבוהה ביותר, מפני שהלקוח מגיע באופן יזום לאתר שלכם עבור ערך חינמי.

למה שישכירו ממני את הנכס?

הדאטה שלכם שווה המון כסף. מנעולנים בארה"ב יכולים להרוויח אלפי דולרים בכל שבוע. משפצי גגות ומנקי בריכות יכולים להרוויח גם עשרות אלפי דולרים בשבוע. אנחנו נשכיר את האתר לבעלי המקצוע ולגורמים שמאגדים בעלי מקצוע ומספקים להם עבודה. "קליק אינווסט" תבנה עבורכם נכס דיגיטלי שמושך קהל יעד בצורה קבועה ומתמשכת תוך סיכון מינימלי.

סקירת שוק נרחבת

המומחים של קליק אינווסט יערכו עבורכם סקירת שוק, לאחריה ידאגו לפיתוח ועיצוב הנכס הדיגיטלי עבורכם. זאת על מנת להתקדם לשלבי הפיתוח, ההשקה ולאחר מכן, לשלב ההשבחה של הנכס הדיגיטלי שלכם. ולבסוף השכרת או מכירתו לקונה פוטנציאלי - והתשואה היא תשואה ממוצעת של דירה בבאר יעקב. ההשקעה הסולידית מחזירה את עצמה תוך שנים בודדות.

מדוע קליק אינווסט מצליחה היכן ששוק ההשקעות המסורתי נכשל?

במשך שנים רבות, חלקים מסוימים בשווקים הפיננסיים היו עמוסים במגבלות מיותרות המובילות לחוסר יעילות בהקצאה חופשית של הון. היישומים הרחבים של נכסים דיגיטליים מבטיחים לשנות זאת. המומחים של קליק אינווסט מכירים כמה מההזדמנויות והאתגרים הקשורים למשקיעים קמעונאיים, משקיעים מוסדיים וספקי שירותים פיננסיים. אשר רוצים לפעול באופן בטוח וליהנות מהיתרונות של השקע בנכסים דיגיטליים. שווקים מדור קודם מתמודדים עם מכשולים הנובעים מהמגבלות של זמינות, קטגוריות נכסים, הקושי בהעברות חוצות גבולות ודרישות הון מינימאליות, אשר הפכו את שווקי ההשקעות הקלאסיים לפחות כדאיים למשקיע הישראלי ובכלל.

קליק אינווסט משקיעים עבורכם את האנרגיה והמומחיות, על מנת להגדיל את הרווח שלכם מהנכס הדיגיטלי שלכם.

מוגש מטעם קליק אינווסט
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully