וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך השלם לבחירת דלתות פנים

מוגש מטעם דלתות בראשית

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 9:43

אנשים אוהבים פרטיות, אך יותר מכך, אנשים צריכים פרטיות, ולא רק מהעולם החיצון, אלא גם בתוך גבולות הבית

דלתות כניסה לבית. ShutterStock
דלתות כניסה לבית/ShutterStock

בין אם אנו חיים עם בן/בת הזוג, ובין אם אנו בחיי משפחה, לכל אחד מאיתנו יש לפעמים את הצורך להיכנס לחדר ולסגור את הדלת. יחד עם זאת, בימינו יש סוגים ודגמים שונים של דלתות פנים, וכדי לבחור את הדלת המתאימה לכל חדר שתענה על הצרכים שלנו הן מבחינת עיצוב והן מבחינת פרטיות, חשוב להכיר ולהתמקד בכמה וכמה אלמנטים. אז הנכם מעוניינים לרכוש דלתות פנים חדשות לבית? הנה המדריך השלם שיסייע לכם במשימה.

אז איך תבחרו בדלתות פנים?

1. הבנת הצרכים שלכם- בניגוד לדלת הבית הראשית, שהרבה לפני העיצוב מה שחשוב לנו זה שהיא תספק לנו בטיחות ואבטחה אופטימלית, התפקיד והחשיבות של דלתות הפנים משתנה מחדר לחדר. לדוגמא, הדלת של המזווה אינה חייבת להיות אטומה לרעש כמו הדלת של חדרנו הפרטי, והדלת חדר השינה שלנו לא אמורה לעמוד באותם תנאים כמו של דלת חדר המקלחת (כגון לחות, רטיבות וכדומה). אז קודם כל חשוב להבין עבור אילו חדרים אתם מעוניינים להתחדש דלתות פנים חדשות.
2. עיצוב הדלת ובחירת הדגם-העיצוב של הדלתות מאוד משפיע על האסתטיקה של החלל ולכן חשוב שהדלת תתאים לעיצוב החלל באופן סינרגטי הן מבחינת דגם, צבע, מידות, ופתיחה. בסופו של יום, עיצוב הבית חשוב לנו ולא כדאי שנרגיש שהדלתות מפריעות לנו מבחינה וויזואלית, או שאינן הדגם שנותן מענה לצרכים שלנו, לדוגמא דלתות קו אפס עם מראה נקי ויוקרתי או דלתות הזזה.
3. רמת איטום ובידוד- לרמת הבידוד והאיטום של הדלת יש משמעות לא רק מבחינת צלילים ורעשים אלא גם מבחינת בידוד החום והקור, אלמנט שמסייע לנו לחסוך בהוצאות מיזוג וקירור, ובמיוחד במדינה החמה שלנו שסובלת מקיץ חם במיוחד, ומשימוש קבוע במזגן.
4. חומרי גלם- חומרי הגלם הם בדיוק הדבר שמבדיל באיכות של דלתות הפנים השונות. כדי להבטיח שהדלתות יישארו כמו חדשות לאורך שנים מומלץ לבחור בדלתות שעשויות מחומרי גלם איכותיים. לדוגמא, בימינו, דלתות למינטו הידרו, דלתות אפוקסי, ודלתות פולימר נחשבות למובילות הן מבחינת איכות, איטום, בידוד, ועמידות, והן גם קלות משקל.
5. מנגנונים מתקדמים- המנגנונים המתקדמים של דלתות הפנים יכולים לכלול מנגנוני נעילה חדשניים, נעילה שקטה (שתמנע טריקה של הדלת), מנגנוני בטיחות ועוד. מאוד חשוב לבחור במנגנונים המתאימים לכל דלת ובהתאם לחדר הייעודי. המנגנונים האלה לא רק משפיעים מבחינת פונקציונליות, אלא גם מבחינת בטיחות, ובמיוחד אם יש ילדים בבית.
6. שירות והתקנה- גם הדלת האיכותית ביותר שאינה מותקנת כראוי אינה תיתן לכם מענה. לכן כאשר אתם רוכשים דלתות פנים חשוב לבדוק האם החברה ממנה רכשתם מעניקה שירותי התקנה מקצועיים ואיכותיים, וכמובן אחריות במידה והדלת אינה מספקת את שהובטח לכם.

דלתות בראשית מומחים בדלתות פנים ועם ניסיון של מעל 30 שנה בתחום, צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר לדלתות פנים 077-2319692.

מוגש מטעם דלתות בראשית
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully