וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום חסויות בטלוויזיה - כל מה שאתם צריכים לדעת

מוגש מטעם pronline

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 12:32

ניתן לומר באופן חד משמעי כי פרסום חסויות בטלוויזיה בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים מהווה את אמצעי הפרסום היעיל והאפקטיבי ביותר עבור המפרסמים הקטנים והבינוניים

אישה צופה בטלוויזיה. ShutterStock
אישה צופה בטלוויזיה/ShutterStock

ככלל, פרסום בערוצי הטלוויזיה השונים שמור למפרסמים הטומנים בחובם יכולות ומיומנויות רבות לצד הבנה ברכישת המדיה, במטרה ליצור את האפקט הרצוי. ברוב המוחלט של המקרים, פרסום בערוצי הטלוויזיה השונים תומך בצורה משמעותית בהעלאת מודעות ומיתוג, אך חשוב לציין כי לא מדובר בפלטפורמה האידיאלית ליצירת לידים (לקוחות) בלייב. על מנת לעזור לכם להבין את החשיבות העומדת מאחורי פרסום חסויות בטלוויזיה, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל המידע שחשוב לדעת בנושא.

אז מהן למעשה חסויות פרסום בטלוויזיה?

על מנת להבין את נושא החסויות לעומק, ריכזנו עבורכם מספר יתרונות משמעותיים המתלווים אל פרסום חסויות בטלוויזיה:

1. הפרסומת הקרובה ביותר - פרסום חסויות בטלוויזיה בא לידי ביטוי בשידור מידי לאחר יציאה למקבץ פרסומות וחזרה ממנו, כך שגם במקרה בו הצופה הלך לשירותים או לחילופין לאכול משהו, הוא עדיין יספיק לצפות בחסות שלכם בטלוויזיה.

2. מעמד פרסום אחיד - לא משנה כמה תשלמו עבור פרסום חסויות בטלוויזיה, הפרסום תמיד יעמוד על זמן מסך של 6 שניות עם הגבלות ברורות אשר תקפות למפרסמים קטנים וגדולים כאחד, ללא הבדלה. כך למעשה שכלל החסויות השונות זהות אחת לשנייה והמפרסם הקטן יוכל ליישר קו יחד עם המתחרים הגדולים ביותר בענף.

3. מיקוד פשוט ונוח - ניתן לבצע פרסום חסויות בטלוויזיה תחת תוכניות טלוויזיה ספציפיות ולא ברצועת שידור כללית, כך שלמעשה תוכלו לטרגט את קהל הצופים הרצויים והרלוונטיים ביותר עבורכם ועבור הצרכים האישיים שלכם.

4. השקעה כספית נמוכה ביחס לתמורה - בשונה מפרסומות סטנדרטיות בערוצי הטלוויזיה השונים, פרסומות בהם נדרש המפרסם לצאת מגדרו בעזרת הפקה יקרה ומושקעת במיוחד, תדריך ארוך וכמובן - כמות גבוהה של שידורים, כאשר מדובר על פרסום חסויות בטלוויזיה תוכלו למעשה לקחת חסות על תוכנית אחת לפרק זמן ארוך וממושך במטרה להשיג אפקטיביות רבה בקרב קהל היעד הרלוונטי עבורכם.

השקעה כספית מול תמורה

ביחס לעלויות הפרסום, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי פרסום חסויות בטלוויזיה מהווה תמורה מעולה ביחס להשקעה הכספית אותו תשקיעו. על כן, ניצול נכון של פרסום מסוג זה יבוא לידי ביטוי בעת בה לוקחים את החסויות תחת תוכניות טלוויזיה המתלוות אל קורלציה נכונה אל קהל היעד שלכם. יחד עם האמור, חשוב לציין כי בשונה מתמחור הפרסומות הסטנדרטיות בהן יש מחיר על פי אחוז הצופים בפועל, בעת בה אנו מדברים על פרסום חסויות ניכר כי עלויות הפרסום קבועים וידועים מראש וכן, מדובר בעלויות שאינן נגזרות מכמות הצופים בפועל. למרות האמור לעיל, בחלק מהמקרים בהם תוכלו למצוא את עצמכם מחויבים בתעריף גבוה יותר מאשר פרסום בתשדירים, הרי שההמלצה עדיין תהיה לפרסם בעזרת חסויות ולא בתשדירים, במיוחד לאור התמורה הרבה אותה תקבלו ביחס לפרסום פרסומת סטנדרטית.

היכן מומלץ לפרסם?

פרסום חסויות בטלוויזיה הוא פרסום המתאפשר במגוון רחב של ערוצים מרכזיים כדוגמת קשת 12, רשת 13, ערוץ 14, ערוצי הספורט השונים, ערוץ 24 ועוד מגוון רחב של ערוצים שתוכלו לבחור בהתאם לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורכם. בכל הערוצים השונים תוכלו למקד את הפעילות הפרסומית שלכם בצורה מדויקת, במטרה להגיע למיתוג ממוקד.

יחד עם זאת, במטרה להבטיח כי אתם אכן בוחרים בחסות המתאימה ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם, עליכם לחשוב באופן עצמאי על פרופיל קהל היעד שלכם, במילים אחרות - עליכם להבין מה הם המאפיינים של כל אותם לקוחות, מאפיינים כדוגמת שכבת גיל, אזורים בארץ, תחביבים וכן הלאה. כך למעשה, תוכלו לבנות פריסה מדויקת ונכונה יותר סביב החסות שלכם. חברת מטבחים למשל, אשר מעוניינת בפרסום, הרי שהיא לא צריכה לפרסם חסויות בתדירות בלתי מבוטלת בתוכניות פריים טיים שונות ומגוונות, אלא שההמלצה המרכזית תהיה להתמקד במתן חסויות סביב תוכניות טלוויזיה המתקשרות באופן ישיר לתעשיית המזון והמסעדנות. כך למעשה אותה חברה תוכל למשוך את קהל היעד הרלוונטי ביותר עבורה, ללא צורך בהתעסקויות מיותרות.

רוצים להפוך את העסק שלכם למותג מוביל ומשפיע בישראל? לחצו כאן

מוגש מטעם pronline
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully