וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום כתבות יחסי ציבור - המדריך לעסקים שרוצים לבלוט מעל המתחרים

מוגש מטעם pronline

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 13:09

בעת בה אנו מדברים על פרסום כתבות יחסי ציבור, הרי שמדובר על כתבות אשר מתפרסמות במגוון אתרי אינטרנט מובילים וכשמה כן היא, כתבה אשר תפקידה העיקרי הינו לקדם את יחסי הציבור של בית העסק שנמצא בבעלותכם

שיווק ברשת. ShutterStock
שיווק ברשת/ShutterStock

מדובר למעשה על כתבה הכוללת בתוכה את שם העסק, שורת היתרונות הרחבה המתלווה אל השירותים או לחילופין המוצרים אותו העסק מציע ועוד מגוון רחב של משתנים שתוכלו להעניק להם חשיבות בתוך הכתבה שלכם. יחד עם זאת, ישנם קישורים מאותם אתרים פופולאריים, קישורים אשר מובילים ישירות אל אתר האינטרנט של העסק שלכם, כך שכל אותם אנשים שנכנסים לכתבות באתרים המובילים ומתעניין בשירות או מוצר כשלכם, יכול להגיע אל האתר שלכם בקלות. מעבר לחשיפה המשמעותית אותה אתם מקבלים בעת בה אתם מבצעים פרסום כתבות יחסי ציבור, גם מנוע החיפוש גוגל יאהב את האתר שלכם ויחליט לקדם אותו קדימה בתוצאות החיפוש שכן, מנוע החיפוש של גוגל תמיד יתעדף באתרי אינטרנט שיש להם קישורים חיצוניים.

כך תדעו שמדובר על כתבת יחסי ציבור מובילה

במידה ומדובר על הפעם הראשונה בה אתם מעוניינים לבצע פרסום כתבות יחסי ציבור, דבר ראשון חשוב שתדעו כי מדובר על תהליך שלא מומלץ לבצע באופן עצמאי, במיוחד במידה ואין לכם את הניסיון הדרוש שכן, מדובר על מקצוע לכל דבר ועניין. במידה ואתם כן בוחרים לכתוב את הכתבה בעצמכם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים:

1. שמירה על כתיבה רהוטה - כתבת יחסי ציבור כי כתבה המחייבת לטמון בחובה כתיבה איכותית ורהוטה מנשוא. מה שצריך לבוא לידי ביטוי בחוסר שגיאות כתיב לאורך כל הכתבה, ללא ניסוחים מורכבים ומיותרים ולצד עריכה מרובה לאורך הדרך. בעת בה מדובר על פרסום כתבות יחסי ציבור, הרי שאין מקום לטעויות. תחשבו על זה לרגע, מדובר על כתבה שתפקידה העיקרי הינו לפרסם את בית העסק שלכם, לא תעדיפו שהיא תהיה בשיא האיכות? יחד עם האמור, מומלץ שלא לבצע שימוש בשפה גבוהה ומליצית מדיי אשר עשויה להעיד על התנשאות או פשוט במילים אחרות - תדאגו לכם לכתב תוכן מקצועי שיעשה את העבודה עבורכם.

2. כותרות מעניינות - על מנת להבטיח כי הקורא שלכם אכן יקרא את הכתבה הפרסומית שלכם מהתחלה עד הסוף, עליכם לוודא כי אתם שומרים על כותרות מעניינות ומזמינות לקריאה. כותרות שהתפקיד העיקרי שלהם הינו ליצור מתח בקרב הגולשים השונים.

3. הצגת בעיה ופתרון - אחת הדרכים הטובות ביותר לכתוב כתבת יחסי ציבור על העסק שלכם תהיה באמצעות הצגת בעיה מסוימת שמפריעה לאוכלוסיות כאלו ואחרות, ולאחר מכן להציג את הפתרון האיכותי אותו אתם מציעים במסגרת בית העסק שלכם. למשל, במידה ומדובר על חברה המייצרת קרמים לעור הפנים, תוכלו להציג נשים שהתביישו לצאת לרחוב טרם השימוש בקרם הייחודי אותו אתם מציעים למכירה בעסק שלכם.

4. כתבה עם כיוון מעניין - אחד היתרונות היותר בולטים העומדים מאחורי פרסום כתבות יחסי ציבור הוא העובדה שאתם יכולים לקחת את הכתבה לאיזה כיוון שאתם רוצים. תוכלו לעשות זאת באמצעות ראיון עם בעל מקצוע מוביל בתחום, כתבה שמציגה בפירוש את יתרונות העסק וכן הלאה וכן הלאה. יחד עם האמור, מוטב שתחשבו בראש ובראשונה מה יהיה התוכן שימשוך את הגולשים בצורה האופטימלית, או לחילופין מהי
הדרך בה תציגו את התוכן של בצורה המעניינת ביותר.

5. לא להיות שיווקיים מדי - כתבת יחסי ציבור היא כתבה שהמטרה המרכזית שלה הינה לדבר על המותג שלכם. אך בעת בה אתם עושים זאת, חשוב לוודא כי אתם לא מכניסים יותר מדי מסרים שיווקיים. זאת במיוחד לאור העובדה שלא מעט מהגולשים רגישים לעניין הפרסום באופן כזה שמרחיק אותם בעת בה מישהו מנסה לשווק להם את המוצר שלכם. כך למעשה, כתיבה שיווקית מדי עשויה להבריח את הגולשים הסבלניים ביותר. במקום להתעסק בכתיבה שיווקית, ההמלצה המרכזית תהיה פשוט להביע את עצמכם בכתבה. אל תחשבו על אפיקי השיווק השונים, אלא כתבו מהלב על הארגון הקטן שבניתם ואיך בעזרתו אתם יכולים להפוך את העולם למקום טוב יותר.

רוצים להפוך את העסק שלכם למותג מוביל ומשפיע ברשת? לחצו כאן

מוגש מטעם pronline
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully