וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהרו וסגרו כבר עכשיו - חתונת חורף יוקרתית

מוגש מטעם תרין

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 13:51

החורף מהווה טיימינג נפלא לחתונה וזוגות רבים מתכננים להינשא בעונה הקרה וליהנות מכל היתרונות שטמונים בחגיגה הרומנטית של החיים במהלך הימים הקרים

חתונת חורף תרין. תרין - אולם אירועים יוקרתי בראשון לציון,
חתונת חורף תרין/תרין - אולם אירועים יוקרתי בראשון לציון

כשטמפרטורות יורדות גם המחירים צונחים והזמינות של אולמות אירועים ברחבי הארץ רק עולה. "מחוץ לעונה" ניתן לשלם פחות מבלי להתפשר על הסטנדרט הגבוה ביותר. אולמות אירועים רבים מציעים מחירים אטרקטיביים יותר כדי לעודד חתונות גם בעונה זו.

מעבר לכך, ההיצע עולה על הביקוש וישנה אפשרות ליהנות ממגוון לוקיישנים ייחודיים לאירוע מהחלומות.

האווירה בחורף יכולה להיות קסומה להפליא ותוסיפו לכך את זה שתנאי מזג האוויר נוחים בישראל גם בחורף כאשר השמש מפציעה לפתע בין העננים ויתכנו ימים נעימים למדי - לעיתים אפילו לחופה תחת כיפת השמיים ולקבלת פנים באוויר הפתוח.

כמו אולמות האירועים כך גם הספקים לעיתים מורידים מחירים ופנויים יותר בעונה הקרה וגם האורחים שלכם פחות עסוקים, כי יש פחות אירועים וסיכוי גבוה יותר שיופיעו למאורע.

מקדימים להזמין - נהנים יותר

עכשיו בשיא הקיץ זה הזמן להבטיח תאריך ומקום לשריון חתונת חורף לפני שייתפסו המועדים הפנויים וליהנות משפע של זמן לטובת הפקת האירוע עצמו בשקט ובלי דאגות.

כדאי לצאת למסע בעקבות אולם יוקרתי לחתונות חורף ולבחון את כל האפשרויות שעומדות לפניכם על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

מהם השיקולים החשובים ביותר במציאת אולם יוקרתי לחתונות שיענה על מבוקשכם ואף יעלה על ציפיותיכם וכיצד תוציאו אל הפועל אירוע בלתי נשכח בעונה החורפית? כל הטיפים שאסור לפספס.

לוקיישן - מרכזי ומשגע

האזור הגיאוגרפי בו תבחרו להינשא בעל השפעה רבה על האווירה ועל אחוזי ההגעה של האורחים. במיוחד בחורף אתם רוצים להקל עליכם בהגעה למקום מבלי לוותר על החזון או הקונספט המועדפים עליכם. לאזור המרכז יש הרבה מה להציע לזוגות העתידים להפוך לבעל ואישה: אטמוספירה קוסמופוליטית כולל מקומות בשיק אורבני ייחודי ונגישות גבוהה לערוצי תחבורה ראשיים ואמצעי תחבורה מגוונים. המוזמנים יוכלו לבחור כיצד להגיע לאירוע באוטובוס, מונית שירות, רכבת או רכב פרטי.

חתונת חורף תרין. תרין - אולם אירועים יוקרתי בראשון לציון,
חתונת חורף תרין/תרין - אולם אירועים יוקרתי בראשון לציון

גודל - בחורף חוגגים בגדול

בחורף המחירים המשתלמים מאפשרים לזוגות לסנן פחות ולהרחיב את האירוע ככל שניתן.
לא תהיו חייבים לוותר על אורחים ובהחלט תוכלו לחגוג ובגדול מבלי לאכזב אף אחד. החליטו מראש על מספר המשתתפים שעתידים להשתתף בחתונה שלכם וחפשו בהתאם אולם אירועים אשר יכול להכיל את מספר האורחים בצורה מרווחת ונעימה. מקום רחב ידיים לחתונה מושקעת, גדולה ושמחה.

הסטנדרט - יוקרתי ומרשים

האולמות של היום מציעים פלטפורמה נהדרת לחגיגה בלתי נשכחת. בדקו את העיצוב של המקום ודמיינו את עצמכם נישאים בחיקו. מה דעתכם על גן תבלינים עשיר וססגוני שיקבל את פני האורחים ויכניס אותם מיד לאווירה פסטורלית של אי ירוק ושקט בלב העיר, חלל פנימי אלגנטי עם ריהוט מעניין, גופי תאורה בעלי נוכחות וחופה חווייתית המרחפת מעל בריכת מים מפכפכים.

היות ומדובר בחורף ישראלי, כדאי לשמור את כל האופציות פתוחות ומלכתחילה לבחור אולם שמציע חגיגה בפנים ובחוץ כך שבזמן אמת בהתאם לתנאי מזג האוויר המשתנים תחליטו באיזה מרחב של האולם לחגוג וכיצד.

הקולינריה - הרפתקה גסטרונומית

הניחוחות, המטעמים, אתם בוודאי רוצים להפעיל את כל החושים במהלך החתונה. ניתן לגבש מראש תפריט חורף שיחמם את בלוטות הטעם ואת הלב של האורחים.

שימו לב שיש שף שמנצח על המעדנים ושאכן מדובר במנות לטעמכם. ישנם אולמות שמציעים גם מטבח פתוח לרווחה כפי שנהוג במסעדות יוקרה חובקות עולם - בדרך זו האורחים יוכלו לחזות בתהליך היצירתי של הכנת והרכבת המנות.

הפרטים הקטנים - סינרגיה בדרך לחגיגה

חתונה יוקרתית באזור המרכז מבוססת על מקום שכשרואים אותו אומרים מיד WOW, שממוקם באזור נוח להגעה, שמספק תפאורה מרהיבה ומעניק לכם אפשרות ליצוק בו את התוכן ואת החזון האישי שלכם.

כמו כן, אולם בעל מערכת הגברה מתקדמת, פלטפורמת תאורה לאפקטים מעניינים ותשתית טכנולוגית להקרנת קליפים וסרטונים שתורמים לאווירה, יחס אישי מצד הצוות המסור ותחזוקה גבוהה. התבססו גם על המלצות וחוות דעת של זוגות וצאו לסיור פיזי כדי להתרשם מקרוב ממה שמחכה לכם בחתונת החורף שלכם. ובהחלט יש למה לחכות!

מוגש מטעם תרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully