וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 כלי עבודה שכולנו צריכים בבית

מוגש מטעם הספקה טכנית

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 14:46

תיקונים הם חלק בלתי נפרד מחוויית המגורים בבית, בין שמדובר בבית חדש ובין שמדובר בבית מזדקן

כלי עבודה. יח"צ,
כלי עבודה/יח"צ

בעוד שאחדים מקבלים בברכה כל אתגר תיקונים אקראי בבית, רובנו מעדיפים לחרוק שיניים, להתקשר לאיש המקצוע ולהתפלל שיגיע מהר. אם אתם שייכים לקבוצה הראשונה, אנחנו משבחים אתכם ומעודדים אתכם להמשיך ולהתמודד עם כל עבודת תיקון ביד חזקה, בזרוע נטויה ועם כלי העבודה הטובים ביותר שזמינים לכם. אך אם אתם שייכים לקבוצה השנייה, הרשו לנו להציע לכם תמיכה בדרך שונה במקצת. הרי אתם ודאי מבינים שכל קריאה טלפונית לאיש מקצוע - גם אם הוא רק הנדימן חובב שמציע את כישוריו להמונים - עולה לכם כסף והרבה. אנחנו מבינים את החששות שלכם (גם אנחנו היינו שם פעם) ויודעים שאם רק תעזו לחרוג ממנהגכם כדי להתגבר על הפחד ולהרחיב את האופקים, תמצאו עולם שלם ומופלא של כלי עבודה שיעזרו לכם להתעמת עם כל אתגר תיקונים ולהתמודד איתו בקלות.

כלי העבודה של היום הם לא כלי העבודה של פעם. כבר לא נדרשת מיומנות טכנית והבנה בסיסית במכניקת מנועים כדי להפעיל אותם ולהשתמש בהם. ממש לא. כלי העבודה של היום מיועדים לאחד האדם ומאפשרים פתרונות פשוטים לבעיות פשוטות ומורכבות כאחת. איך בדיוק, אתם שואלים? ואנו עונים - בפשטות! עם כלי עבודה שיעשו לכם חיים קלים, יאפשרו לכם להתגבר ביעילות על כל מכשול טכני ולדלג בקלות מעל כל מהמורה הנדימנית גם בבית וגם מחוצה לו. אז מהם כלי העבודה שכולנו צריכים בבית? הינה חמישה מהם על רגל אחת.

1. פטיש ומסמר ניקח מהר

כשאנחנו מדברים על פטיש, אנחנו לא מתכוונים לכלי שנשלף באופן אקראי ממדף הפטישים באיזה סֶנטר תורני לכלי עבודה. לא. אנחנו מתכוונים לפטיש שהוא כלי עבודה של המותגים המובילים. כן, גם לכלי עבודה יש מותגים, ואם אתם רוצים פטיש שיאריך ימים וישמש אתכם בכל עבודות הבנייה והתיקונים בבית, אתם צריכים פטיש שהוא פטיש. אז מהו פטיש מומלץ? פטיש מומלץ הוא פטיש שיש לו אחיזה נוחה ובולמי זעזועים. כיוון שאתם עשויים להשתמש בפטיש לא רק לקביעת מסמרים אלא גם לשבירת רהיטים ישנים או להריסת קירות, כדאי שתקנו פטיש עם טופֶר ישר ומפוצל ולא מעוקל. כדאי שראש הפטיש יהיה חלק ולא מעוטר בגומות כדי למנוע נזקים למשטח העבודה בעת ההכּאה. ארגז הכלים הביתי שלכם חייב לכלול פטיש חזק, עוצמתי ואיכותי, אז התחילו ממנו את מסע הקניות שלכם, ויפה שעה אחת קודם.

2. הכול על מפתח הקסמים (השוודי)

אל דאגה, ארגז הכלים שלכם ממש לא צריך סט שלם של מפתחות שוודיים מקצועיים. לכל היותר תזדקקו למפתח שוודי סטנדרטי אחד שיענה על כול צורכי קריירת התיקונים הביתית שלכם. אתם בשוונג ורוצים להרשים? אבזרו את ארגז הכלים בכמה מפתחות מתכווננים בגדלים שונים. מפתח שוודי הוא אחד מכלי העבודה החיוניים ביותר ונדרש גם לעבודות תיקונים פשוטות ברחבי הבית וגם לפרויקטים מקצועיים. הוא יעזור לכם לפתוח בקלות ברגים גדולים ואוּמים או להדק אותם בעוצמה בעת ההרכבה. הודות ליכולות הכוונון שלו תוכלו להתאים את גלגלי השיניים של המפתח השוודי לאובייקט, לשחרר אותו בקלות או לחזק אותו בעוצמה ובמהירות.

3. מברגה אלחוטית חזקה

המברגה האלחוטית היא כלי העבודה הנפוץ ביותר בבית והחיוני ביותר בארגז הכלים שלכם. אם תשקיעו במברגה אלחוטית ממותג מוביל, תקלו על עצמכם בעבודות ההברגה השונות, ובואו נודה - עבודות הברגה תמיד נדרשות בבית, בין שאנחנו רוצים בזה ובין שלא. אנחנו חייבים מדי פעם לחזק ברגים משוחררים או לחלץ ברגים בלויים וצריכים לפרק רהיטים ישנים או להרכיב רהיטים חדשים. אז אל תהיו מכחישי מברגות - אתם צריכים מברגה טובה בבית, ואתם יודעים את זה. חפשו עכשיו מברגה אלחוטית, נטענת, ארגונומית, קלת משקל ועוצמתית וודאו שהיא מגיעה עם סוללת ליתיום עתוּדית ועם סט ביטים מגוון שמתאים לכל סוגי ההברגות. הבית שלכם יודה לכם.

4. ואיך אפשר בלי מקדחה ביתית?

מקדחה? אנחנו? כן, כן - אתם. לא חבל על הכסף שתזרקו על ההנדימן רק כדי לתלות מוטות לווילונות החדשים? או רק כדי להתקין את כוננית הספרים המעוצבת? או רק כדי לתלות את הטלוויזיה החדשה בחדר השינה? מקדחה חזקה היא כלי עבודה חיוני לעבודות התקנה שונות, ואם חסרה לכם מקדחה בארגז הכלים הביתי, אתם תרגישו את החוסר הזה די מהר - בכיס! די במקדחה פשוטה לקדוח קידוחים מדויקים בקירות הבית, בין שהם עשויים מִלבנים, מעץ או מגבס. חפשו מקדחת אימפקט ארגונומית עם תנועת סיבוב גבוהה והתאמת מהירות לעבודת קידוח מהירה ויעילה. המקדחה הביתית הולכת יד ביד עם המברגה שלכם, והן משלימות זו את זו, אז אל תוותרו על מקדחה טובה. הוסיפו גם אותה לארגז הכלים שלכם ותמנעו את הקריאה הבהולה הבאה לאיש המקצוע שלכם.

5. פטישון להנדימנים מתקדמים

בניגוד למקדחות שקודחות חורים עדינים ומדויקים בקירות הבית הסטנדרטי, פטישונים מתאימים לעבודות קידוח במשטחים עבים וקשיחים כמו קירות בטון או אבן. אז למה צריך אותו, אתם שואלים? התשובה המיידית היא - לעבודות קידוח בממ"ד או במשטחים הקשיחים בחצר ובגינה. אל תחשבו שפטישונים הם בלעדיים לאנשי מקצוע, לקבלנים או לשיפוצניקים. אם תרגלתם עבודות קידוח פשוטות בבית, צברתם ביטחון ואתם מרגישים שאתם מתקדמים, הפטישון האלחוטי הוא השלב הבא וההכרחי שלכם. מדי פעם תיקלעו לאזורי קידוח שמחייבים פטישונים, אז למה שלא יהיה לכם פטישון חזק בהישג יד? חפשו פטישון מדגם מוביל שמתאים למיומנות הקידוח שרכשתם, ותראו איך הבטון נעשה נוח לְקִידוּח.

עבודות תחזוקה בבית - לא למקצוענים בלבד

הודות לארגז הכלים המאובזר שלכם, עבודות התחזוקה בבית מעולם לא היו פשוטות יותר. עם כלי העבודה שעומדים לרשותכם, אתם יכולים לעשות כמעט הכול במהירות, ביעילות ובמקצועיות מופתית. אז למה אתם מחכים?

מוגש מטעם הספקה טכנית
  • עוד באותו נושא:
  • כלי עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully