וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טיפים מנצחים להתנהלות נכונה של העסק ברשת

מוגש מטעם אינטרמקס

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 14:43

כדי להניע את העסק שלכם להצלחה וכדי לשמור עליה צריך הרבה יותר מכישרון. אנחנו יודעים שיש לכם כישרון, יכולת ומיומנות. אנחנו גם יודעים שאתם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, זה לא העניין

קידום אתרים. יח"צ,
קידום אתרים/יח"צ

השאלה היא אם יש לכם נוכחות דיגיטלית מספקת, ואם כן, עד כמה היא יעילה. ולמה זה חשוב? משום שהאתר שלכם לא יהיה רלוונטי אם לא תתאמצו להעשיר אותו במידע ובתכנים רלוונטיים, ואם לא תשקיעו בקידום שלו. אתר אינטרנט הוא הרבה יותר מפלטפורמה להצגת מידע על העסק ועל השירותים שהוא מספק. אתר אינטרנט הוא ה'אלטר אגו' הדיגיטלי של העסק. הוא חייב להציג הרבה יותר משֵם, כתובת ומספר טלפון. הוא חייב להיות שחקן פעיל בזירה הדיגיטלית, להסתובב בפלטפורמות החברתיות; להציג את עצמו; להציע את שירותיו; לחלוק מידע עם משתמשי רשת ולשתף אותו עם שחקנים דיגיטליים אחרים; ולקדם את עצמו בכל הזדמנות.

אז איך עושים את זה, אתם שואלים? ראשית, עליכם להבין שנוכחות דיגיטלית יעילה היא עבודה במשרה מלאה, ולצורך העניין לא די באתר אינטרנט מעוצב למשעי. שנית, אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם, ולשם כך התכנסנו. יש כמה פעולות בסיסיות שיניבו לכם הצלחה דיגיטלית ויפתחו את הדלתות של העסק - גם הווירטואליות וגם הממשיות - לתנועה של גולשים, מתעניינים, צרכני ידע, משתמשים ולקוחות פוטנציאליים. סקרנים? רוצים לדעת עוד? ריכזנו 5 טיפים מנצחים להתנהלות עסקית נכונה ברשת.

רגע לפני שמתחילים - מה זה שיווק דיגיטלי?

השיווק הדיגיטלי הוכיח את עצמו בשנים האחרונות כאמצעי הטוב ביותר לשיפור הנוכחות של העסק במרחב האינטרנטי ולמיטוב שלה כדי לקדם את העסק ולהניע אליו תנועה. פעולות שיווק דיגיטלי כוללות למשל קידום אתרים אורגני (עוד על קידום אתרי וורדפרס בגוגל) או נוכחות מקצועית, מושכלת ואינטנסיבית ברשתות החברתיות. הן קלות ופשוטות בהרבה מעבודת השיווק המסורתית, וגם זולות ממנה. כל אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי מתחילה ביצירת מסד נתונים מתוחכם ומורכב שכולל את יעדי השיווק הרצויים, את הפלטפורמות המקוונות שבהן תופעל האסטרטגיה, וכן את התקציב שנקבע לכך מראש. האסטרטגיה השיווקית מאפשרת לכל בעל מקצוע, עסק או שירות להציג את עצמם לקהלי יעד רלוונטיים, לקדם את אתר האינטרנט שלהם ולשווק אותו.

ולמה זה חשוב? אסטרטגיה שיווקית היא לא רק חשובה, היא נחוצה והכרחית לכל עסק שמעוניין בנוכחות אינטרנטית מסיבית ורוצה להציג את עצמו ללקוחות פוטנציאלים ולהציע את שירותיו בדרכים נעימות שאינן אגרסיביות. כולנו מכירים את האסטרטגיות האגרסיביות של השיווק המסורתי, ורובנו אף נרתעים מהן. קמפיינים דיגיטליים שמתנהלים בתבונה ובאופן מושכל, שואפים להגיע לכמה שיותר משתמשי רשת בלי להרתיע אותם, ואכן מצליחים בכך. יודעים מה? גם אתם יכולים להצליח בכך, ואתם יכולים לעשות את זה לגמרי לבד. בואו נצלול לעומק ונלמד לעשות את זה בחמישה צעדים פשוטים.

1. מייקאובר לאתר שלכם כבר עשיתם?

אתם ודאי כבר מבינים שבמרחב האינטרנטי האתר שלכם הוא חזות הכול. ולכן אם עדיין אין לכם אתר או אם יש לכם אתר אך הוא פשוט למדי וכולל לא יותר ממידע בסיסי על העסק, אתם בבעיה. אם אתם רוצים להצליח בעולם המקוון, אתם חייבים לתפעל אתר איכותי שמותאם גם לסביבה הממוחשבת וגם למכשירים ניידים. וכשאנחנו מדברים על איכות, אנחנו לא מתכוונים רק לשילוב הרמוני של צבעים ולתמונות שקיעה מהממות. לא. אנחנו מתכוונים לעיצוב מקצועי, לממשקים ידידותיים, למהירות גלישה איכותית ולאבטחת מידע. אתם כבר מבינים שהמידע הבסיסי של העסק שלכם הוא חשוב אך לא מספיק. ולכן, אתם חייבים לפעול למיטוב האתר שלכם בכל היבט ולהקל את האינטראקציה הדיגיטלית ביניכם ובין משתמשי הרשת שמבקרים אתכם במרחב הדיגיטלי.

2. העסק שלכם חברותי מספיק?

ידעתם שהעסק שלכם חייב להיות חברותי כדי לבסס נוכחות דיגיטלית מוצלחת? אתם ודאי כבר מבינים לאן אנחנו חותרים עם זה. כן - אנחנו מתכוונים לנוכחות מסיבית ברשתות החברתיות. רשתות חברתיות בכלל ופייסבוק בפרט הן קרש קפיצה עוצמתי לעסק שלכם, אך רק אם אתם משתמשים בו בתבונה וכחלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת. ניהול דף עסקי בפייסבוק צריך להיות חלק מהותי ובלתי נפרד ממאמצי הקידום שלכם. למעשה, זהו הדבר העיקרי שיבטיח את הנוכחות התדירה שלכם במרחב המקוון וישמור עליה. אם דף הפייסבוק שלכם אינו מעודכן, אתם עלולים לאבד מבקרים ולקוחות פוטנציאלים; אם תדירות הפוסטים שלכם מתמצה בפוסט אחד לשישה חודשים, אתם צריכים לעשות בדק בית רציני; אם העליתם בחכתכם גולש סקרן ששלח הודעה ולא עניתם עליה בתוך עשר דקות, יש לכם עוד הרבה מה ללמוד. כדי לקצור הצלחה ברשתות החברתיות אתם צריכים להשקיע זמן ועבודה בעיצוב הדף העסקי, בכתיבה יצירתית, מעניינת וממוקדת שפונה לקהלי היעד, בפרסום פוסטים יומיים, במענה מיידי למתעניינים וכן בפלטפורמת הקידום הממומן של פייסבוק. כדי שהעסק שלכם יהיה חברותי מספיק, עליכם להבין מה נדרש מכם ולהתחיל ליישם.

3. על ניהול פרופיל העסק בגוגל כבר שמעתם?

זה לא סוד שפעילות שגרתית במרחבים הדיגיטליים העצומים מתחילה ונגמרת בגוגל. כדי לגבש את הנוכחות העסקית שלכם ברשת מומלץ מאוד להיעזר בכלי לניהול פרופיל העסק של גוגל, שמופיע גם בדף הבית של גוגל וגם בגוגל מפות. מדובר בשירות ידידותי, נוח וקל לשימוש שיכול לעזור לכם לבנות פרופיל עסקי בגוגל שמשתמשי הרשת יוכלו לאתר בקלות גם בתוצאות החיפוש וגם בגוגל מפות. הכלי של גוגל לעסקים מאפשר לכם לאמת את פרטי העסק שלכם, לייצר תכנים מועילים, לגייס תגובות של לקוחות קיימים ולפרסם אותן, להפעיל שירותים עסקיים ולנהל את האינטראקציה המסחרית שלכם בקלות, והכול באמצעות גוגל. זכרו שלא די באתר מעוצב ונגיש. אם אתם לא בגוגל מפות, אתם לא על המפה. תרתי משמע.

4. קידום אורגני במנועי החיפוש

קידום אורגני במנועי חיפוש, או מיטוב מנועי חיפוש (SEO), הוא אחת הפעולות החשובות ביותר שאתם יכולים לעשות למען העסק שלכם. נוכחות אינטרנטית מסיבית היא לא עניין של מה בכך. היא תוצאה של פעילות תדירה ויום־יומית לקידום אורגני. אז מה מאפשר את הקידום האורגני? תוכן! כן, תוכן - תאמינו או לא. ככל שתשקיעו בכתיבת תכנים מקוריים, יצירתיים, איכותיים שיש להם ערך מהותי ומשמעותי למשתמשי הרשת, בין שהם מבקרים באתר שלכם ובין שהם גולשים להנאתם במרחבי הרשת, כך תצליחו למנף את האתר שלכם ולקדם אותו בקלות. למה? משום שמנוע החיפוש של גוגל אוהב אתרים שמעשירים את הרשת במידע איכותי שמועיל לכולם. הוא אף מעודד את זה. אז איך תכתבו תכנים איכותיים שיקלעו לדרישות המחמירות של מנוע החיפוש? תטמיעו בהם ביטויים נפוצים, משפטים שימושיים ומילות מפתח מוכרות וכך, בשילוב עם תהליך SEO ואופטימיזציה יסודית ומקצועית תבטיחו את התברגותם הטבעית (האורגנית) בתוצאות החיפוש.

5. קמפיינים ממומנים - לא למתקדמים בלבד

בעלי עסקים שעושים את צעדיהם הראשונים במרחב הדיגיטלי, עלולים לחשוש מהמושג 'קמפיין ממומן' ולחשוב שהוא מיועד רק לכרישי שיווק מיומנים ששולטים בזירת השיווק הדיגיטלי ועושים בה כבשלהם. אבל המציאות פשוטה בהרבה. אתם יכולים לבנות קמפיין ממומן בעצמכם ולהצליח בו. כל מה שצריך הוא רק להחליט על הפלטפורמה שבה תנהלו את הקמפיין - גוגל או פייסבוק, ללחוץ על הלחצן הרלוונטי בכל אחת מהן ולצאת לדרך. גוגל ופייסבוק ידריכו אתכם בתהליך שלב אחר שלב ויעזרו לכם לצאת לדרך. קמפיין ממומן מבטיח לכם ולעסק שלכם נראות מלאה בשורות הראשונות של תוצאות החיפוש ועוזר למשתמשי הרשת למצוא אתכם בקלות. שירותי הקמפיין הממומן אינם יקרים כלל, להפך - הם מוצעים לעסקים במחירים סבירים, והם מקדמים את העסק ביעילות כל עוד הקמפיין נמשך. אבל זכרו - קמפיין ממומן מסתיים בשלב כלשהו, וכדי להמשיך את המומנטום השיווקי ביעילות אתם נדרשים להמשיך ולהשקיע מאמצים בנוכחות המקוונת של העסק שלכם ולקדם אותו בהתמדה.

התנהלות עסקית נבונה ברשת - סוד ההצלחה הדיגיטלית

התנהלות עסקית נבונה ברשת מתחילה ונגמרת בנכונות שלכם להשקיע באתר העסק. האתר שלכם חייב להיות מוּכוון משתמשים - נוח לשימוש, עתיר במידע, מהיר ונגיש לכל אינטראקציה. אם תיישמו חלק מההמלצות הללו או את כולן, תצליחו לבסס את הנוכחות שלכם במרחב הדיגיטלי ולפתוח את הדלתות הווירטואליות של העסק ללקוחות חדשים.

לא בטוחים היכן להתחיל? התייעצו עם חברת קידום אתרים מקצועית בנושא. בהצלחה.

מוגש מטעם אינטרמקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully