וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות שכל המעצבים נוהרים אליה

מוגש מטעם קובו רוסו

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 14:06

בניית בית או שיפוצו מחדש - עוברים דרך נקודות הרגש של זיכרונות ילדות, של תחושת ביטחון, של אהבה, חמימות, נוחות והרשימה באמת ארוכה. מדובר בתהליך עמוק של זיהוי צרכים ורצונות כדי שהתוצאה הסופית תגרום לנפש לחגוג ותחושת הסיפוק תהיה נוכחת באמת

קובו רוסו. מושי גיטליס,
קובו רוסו/מושי גיטליס

כדי שכל הטוב הזה יקרה חשוב שיהיו כמה חיבורים שיאפשרו את זה: מעצב או אדריכל ומגרש משחקים אמיתי שיאפשר לדברים לקרות באמת. נעים להכיר, חברת קובו רוסו בראשית יודעת לעשות את זה כבר ארבעה עשורים עבור האנשים שיודעים מה הם רוצים.

כיף להיות בבית

כשמדובר בעיצוב הבית נוחות ונראות משולבים זה בזה. גם אם העין לא יודעת לזהות מה בדיוק חסר - הגוף מרגיש בכך. מהסיבה הזו קיימת לעיתים התחושה כי סידור הבית לא מסתיים לעולם ותמיד יש עוד משהו שצריך להוסיף. האמת היא שזה פשוט לא נכון. ברגע שנעשה תכנון מסודר שלוקח את כל המרכיבים בחשבון מראש - הדבר היחיד שיישאר לעשות הוא לרענן את הפרחים באגרטל.

בית בניחוח איטלקי

חברת קובו רוסו בראשית הפכה את החיבור של נוחות ונראות - לאומנות. החברה המשפחתית אשר לא מפסיקה להתפתח לאורך שנים מאפשרת בחנות הדגל שלה שילוב לא שגרתי של הזמנת ספות ממותג קובו רוסו האיטלקי המותאמות בדיוק לעיצוב המתוכנן בנראות, בצבע ואף בסוג הבד יחד עם נגריית בוטיק מקומית אשר משלימה את כל מה שחסר מסביב - בין אם מדובר בתוספת של שולחן, פינת אוכל, קונסולה, מזנון, חדר האמבטיה או סגירה של נישה ומתן פתרונות אחסון חכמים.

אחד ומיוחד במינו

'בדרך כלל אנחנו לא מייצרים את אותו הדבר פעמיים', מספר ליעד בן דוד, מנהל החנות ודור שני למשפחה. 'כל עיצוב הוא ייחודי אשר מתוכנן או על ידי המעצב או על ידי אנשי המקצוע שלנו. כל לקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל ואיך זה ישתלב בסופו של דבר בחלל הבית. אנחנו עובדים בהגשמת חלומות -זה הקו שמוביל אותנו ואנחנו עושים הכל כדי שדברים יקרו'.

שילוב נכון בין עור, בד ועץ

'כל רהיט שיוצא מהחברה שלנו עובר תהליך שלם של בקרת איכות. לא מספיק לדעת לשלב מבחינת העיצוב והצבע את הרהיט. חשוב לא פחות לחבר נכון בין המרכיבים, להתייחס ברצינות לכל חיבור, קימור, כיפוף של העץ ולכל חיתוך ותפר של הבד', הוסיף בן דוד.

קובו רוסו. אלעד גונן,
קובו רוסו/אלעד גונן

איזה סגנון מדבר אליך?

כשמדובר בריהוט יש מגוון אפשרויות עצום והאתגר הוא להצליח להתאים לכל אחד את הסגנון שגורם לו לחייך ולהרגיש טוב עם עצמו. הקו העיצובי המוקפד של מותג קובי רוסו מוכר היטב ברחבי העולם בעיצוב מודרני, מעודן ואלגנטי. כל מה שצריך הוא פשוט לבקש.

לא רק עיצוב, גם חוויה

עיצוב הבית מתחיל בחוויה מתמשכת. החוויה הראשונה היא המפגש בחנות הקונספט המעוצבת והעשירה באפשרויות של קובו רוסו בראשית, הממוקמת סמוך לקניון איילון ברמת גן. כבר מדלת הכניסה כל הפוקוס הוא על חווית לקוח מהנה ובעיקר מאפשרת. כאן אפשר לשאול הכל, לשחק עם האפשרויות, לחשוב על הדברים ולקבל הרבה מאוד רעיונות יצירתיים, אבל גם כאלו שעברו מספיק התנסויות בשטח וכל עצה שווה זהב. על הנייר הכל יכול להיראות נפלא ומושלם, אבל המפגש עם המציאות יכול להראות אחרת. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים וזו האג'נדה על פיה פועלים. לא עושים הנחות בשאלות ובמשחק עם האפשרויות.

מה מכאן? תנו לנו להיות חלק מהגשמת החלומות שלכם. יש לנו 'רק' ארבעה עשורים' של ניסיון מצלח מאוד בכך.

מוזמנים לבקר אותנו בפייסבוק שלנו - קובו רוסו בראשית או בעמוד האינסטגרם שלנו

מוגש מטעם קובו רוסו
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully