וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע מושלם מתחיל מהחוויה של המקום

מוגש מטעם החווה של צביקה

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 14:53

חגיגה אמיתית שנצרבת בתודעה כזיכרון חם ומרגש קשורה, כמעט תמיד, גם למקום בו האירוע התקיים

הרבה לפני שעולה בזיכרון הטעם של הקייטרינג, לא שבאמת מישהו זוכר את התפריט שהיה, השמלה של הכלה, או הבגד של חתן בר המצווה - הדבר הראשון שקופץ לזיכרון הוא מיקום האירוע.

החווה של צביקה. יח"צ,
החווה של צביקה/יח"צ
החווה של צביקה. יח"צ,
החווה של צביקה/יח"צ

חוויה טובה היא כמו כדור של אור שמפיץ זוהרו בכל פעם שהיא עולה - ולא חשוב אם בין האדם לבין עצמו או בשיח עם אדם אחר. בינינו, כל אחד מאיתנו רוצה שיזכרו את האירוע אליו הוא הזמין - גם כשמדובר באירוע של החברה. למה? כי בסופו של דבר כל אירוע מטרתו הוא חיבור בין האנשים ורצון עז לתת להם קפסולה של זמן שפשוט תעשה להם טוב על הלב.

ב'חווה של צביקה' מצליחים לעשות זאת בכל פעם מחדש ובכל סוג של אירוע. החווה הממוקמת במרחק נשיקה משמורת הפארק 'בתרונות רוחמה' בדרום, מיצג טבע מופלא שמופיע בעונת החורף במרבדים אדומים של כלניות ובתום האביב לובש גוון של זהב ומושך אליו המקום המוני אנשים שרוצים להתחבר, גם אם רק לרגע, אל הטבע.

הקשר של פאודה לקסם המדברי

החווה אשר החלה מסעה בשנת 1959 בזכות פנחס שלמה, חקלאי אשר זכה לשמור על אדמות הדרום של מדינת ישראל וממשיך לאחוז בטוריה (בגינה) גם היום בגיל 97, העביר את השרביט בתחילת שנות האלפיים לצביקה הבן אשר המשיך בדרכו. החקלאות במקום משגשגת, עדר הצאן ממשיך לגדול וחוות סוסים במרעה הרחב שלה משותפת גם לאורחים אשר מבקרים במקום. אבל, כדי להתפתח ולהסתכל על הדברים מזווית אחרת, צריך לפעמים מישהו בחוץ שמבקר לרגע ושואל למה. במקרה של החווה של צביקה הייתה זו ההפקה של פאודה שחיפשה מקום צילום לעונה השנייה ושאלה את שאלת ה'למה' אין פה מקום שיכול לשמש גם לתיירות? 'ברור שהרמנו את הכפפה', חייך צביקה, 'אי אפשר אחרת, אנשי ההפקה ממש התעקשו שזו פנינת חמד למקום תיירותי. והם באמת צדקו. ב - 2018 הצטרף אליי בר בני ואנחנו מטפחים את המקום ביחד'.

בואי אליי

בואו נדבר רגע על חתונה. יום שמדבר אהבה, שר אותו ומזקק תקופה מוצלחת של 'ביחד'. הרגע הזה של החופה המוארת לאורו של הירח בנוף מדברי, ברוח נעימה ומלטפת והמוזיקה שמעיפה את הלב. וכל האהובים שלכם יחד איתכם. השילוב המושלם של הרומנטיקה מתכתב בצורה מושלמת עם המקום שיודע לחולל את הקסם. איך? מתחם מעוצב שמסוגל להכיל 500 איש, חאן שמזמין כל אחד שרוצה להישאר ללינה במקום לאחר אפטר פארטי תזזיתי בבריכה הקרירה שרק מחכה להתמלא באנשים שמחים.

אתנחתא קבוצתית במדבר או חגיגית יומולדת

כשמדובר ביצירת חוויות מעצימות, מאווררות את הנפש וכאלה שעושות טעם לעוד - למרחק הגיאוגרפי אין באמת משקל. מה שחשוב הוא לבחור את המקום שמציע מניפה רחבה של אפשרויות. ברגע שמדובר ברצון לאווירה מדברית וחיבור לפופיק של אמא אדמה - שווה להרים טלפון לחווה.

מה צריך לשאול

לפני שמחליטים על מיקום האירוע? 'מתחילים מהקונספט. מה התשוקה / החלום', מפרט בר. 'כשמדובר בחתונה מחפשים את הרומנטיקה. כשזה אירוע של יומולדת, ולא חשוב הגיל גם אם זו בת מצווה או ציון גיל 50 - רוצים את האווירה האחרת, תחושת השחרור, אפשרות להוציא אנרגיות. גם באירוע חברה, או בילוי קבוצתי מסוג אחר. פשוט להבין מה המקום כולל, כמה אנשים הוא מסוגל להכיל, מהן האטרקציות שבמקום? מה יש להציע מבחינה קולינרית?'

למה המקום שלכם מתאים?

'לכל סוג של אירוע, לקבוצות קטנות, לקבוצות גדולות. עם שינה, בלי שינה. עם אוכל, בלי אוכל. בחורף, בקיץ. יש המון אטרקציות בסביבה שלנו, יש לנו חוות סוסים. אפשר להגיע לסופ"ש של יוגה או של ריקודים. אנחנו יודעים להתאים את המקום לכל סוג של פעילות ובאווירה מדברית. אנחנו אוהבים בקשות מיוחדות.

פשוט תבקשו', הוסיף בר ושיתף שגם בתו של עמיר פרץ עשתה אירוע יום הולדת, דולי פן ונטע ברזילאי צילמו קליפ בחווה.

נשמח לפגוש אתכם בפייסבוק שלנו או אינסטגרם שלנו

מוגש מטעם החווה של צביקה
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully