וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מפיגמנטציה? כך תיפטרו מהכתמים

מוגש מטעם BeBelle

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 13:13

יש לכם כתמים כהים על עור הפנים? ככל הנראה שאתם סובלים מפיגמנטציה

אישה עם פיגמנטציה מורחת קרם. ShutterStock
אישה עם פיגמנטציה מורחת קרם/ShutterStock

פיגמנטציה זוהי בעיית עור נפוצה מאוד המטרידה נשים וגברים בכל הגילאים. הקוסמטיקאית המוסמכת מורן צדק, שיש לה ניסיון רב בטיפול ובריפוי עור הפנים ומשווקת מוצרים איכותיים לטיפוח העור, אומרת כי כמעט כל אדם סובל מפיגמנטציה: "פיגמנטציה זהו בעצם ייצור עודף של מלנין. מלנין הינו פיגמנט חום-שחור המופרש מתאים באפידרמיס. כאשר יש הצטברות של מלנין בשל סיבות שונות, נוצר כתם על העור. הפיגמנטציה פוגמת במראה העור ועלולה לפגוע בדימוי העצמי שלנו. בשל כך, נשים וגברים רבים מנסים להיפטר מכתמי הפיגמנטציה". אז מה הדרך הטובה ביותר להיפטר מהכתמים? בדקנו עם מורן צדק כיצד ניתן לטפל בפיגמנטציה וליהנות מעור פנים חלק ובריא.

אבחון של הפיגמנטציה

לפני שניגשים לטפל בפיגמנטציה, יש צורך לאבחן מהו סוג הפיגמנטציה שיש לכם. "קיימים ארבעה סוגים של פיגמנטציה", אומרת מורן. "פיגמנטציה סנילית אשר נפוצה בקרב אנשים מבוגרים. הפיגמנטציה נוצרת לאחר שבמשך שנים רבות העור נחשף לשמש. הפיגמנטציה עוברת הטמרה ובגילאים מאוחרים היא באה לידי ביטוי בכתמים על הפנים.

סוג שני של פיגמנטציה זוהי פיגמנטציה הורמונלית שמאוד אופיינית בקרב נשים. היא מופיעה כאשר ישנם שינויים הורמונליים כתוצאה מטיפולי פוריות, הריון ולידה. זוהי הפיגמנטציה המאתגרת ביותר לטיפול, משום שכל עוד מחולל הבעיה קיים, קשה יותר להיפטר ממנה.

סוג הפיגמנטציה השלישי הינו פיגמנטציה הנובעת מהשמש. זוהי פיגמנטציה הנובעת כתוצאה מחשיפה שאינה מבוקרת לשמש. במדינה חמה כמו שלנו, הפיגמנטציה הזאת נפוצה מאוד.

סוג הפיגמנטציה הרביעי זהו פיגמנטציה טראומתית הנובעת מפציעה בעור, כוויה ויכולה אף לצוץ לאחר טיפול הסרת שיער בשעווה וחשיפה לשמש". כדי לאבחן את סוג הפיגמנטציה, מורן בודקת מהו הגיל של המטופל, כמה זמן הוא סובל מפיגמנטציה, ויחד עם המטופל ניתן לגלות את הגורם לבעיה.

כיצד מטפלים בפיגמנטציה?

הטיפול בפיגמנטציה שמורן מציעה מתחיל בקליניקה שלה: "אני מבצעת טיפול הבהרה עמוק ומשתמשת במכשירים מיוחדים יחד עם תכשירים הכוללים חומרים פעילים וחזקים. העור מקבל לחות והכתמים מיטשטשים ובמקרים מסוימים נעלמים. פעמים רבות כבר ביום הטיפול ניתן לראות תוצאות".

במקביל לטיפול בקליניקה, יש חשיבות רבה לטיפול הביתי. מורן משווקת בקליניקה ובחנות האינטרנטית שלה https://www.bebelle.pro/ סדרת מוצרי פרמיום איכותיים לטיפול בפיגמנטציה.

"הטיפול הביתי מתבצע פעם או פעמיים ביום. התכשירים שאני מציעה ללקוחות מדכאים את ייצור המלנין בעור וכתוצאה מכך הכתם בפנים מיטשטש ולעיתים נעלם. זהו תהליך שלוקח בממוצע בין שבועיים לשלושה עד שהעור נראה חלק ויפה, תלוי בסוג העור, בהרגלי הטיפוח, בחשיפה לשמש, האם המטופל מעשן ועוד".

קיימת סברה שגויה לפיה לנשים בהריון אסור לטפל בפיגמנטציה, אך מורן מבהירה כי ישנם תכשירים רבים המותאמים לנשים בהריון אשר מסייעים להיפטר מהכתמים: "ישנן נשים הרות מחכות עד ללידה כדי לטפל בעור הפנים שלהן וחבל. הפיגמנטציה פוגעת בביטחון העצמי ואין סיבה שלא לטפל בה גם במהלך ההיריון. צריך לתת מענה לבעיה כבר כשהיא מופיעה".

חשוב לומר כי הטיפול בפיגמנטציה הוא לא "זבנג וגמרנו": "הפיגמנטציה היא בעצם קלקול של התא. התכשירים והמכשירים אינם מתקנים את פעילות התא ולא נפטרים משורש הפיגמנטציה, אלא תפקידם לדכא את פעילות המלנין. לכן, גם כאשר מגיעים לתוצאות אופטימליות, חשוב לעקוב אחר העור ולוודא שהפיגמנטציה לא חוזרת. כאשר מבחינים שהכתם חוזר יש לחזור על הטיפול. ההמלצה שלי היא להשתמש בתכשירים באופן קבוע כדי למנוע הופעה חוזרת של הפיגמנטציה".

המוצרים האיכותיים ביותר לטיפול בפיגמנטציה

מורן משווקת ומשתמשת במסגרת הטיפולים אך ורק במוצרי הטיפוח של חוה זינגבוים: "בחרתי במוצרים של חוה זינגבוים מתוך האמונה ששימוש במוצרים של חברה אחת שהיא טובה, יוצר את התוצאות הטובות ביותר. כאשר משתמשים במוצרים של חברות שונות, קשה לעקוב אחר פרוטקול הטיפול ולתת הדרכה נכונה של שימוש במוצרים ושילובם עם מוצרים אחרים. המוצרים של חוה זינגבוים הם פורצי דרך. התכשירים הוכחו מחקרית וקלינית כתורמים לשיפור מראה העור. הם כוללים חומרים פעילים החודרים לעומק העור ונותנים תוצאות".

ניתן לרכוש את המוצרים של חוה זינגבוים בחנות האינטרנטית של מורן ובחנות החדשה שהקימה לאחרונה בכפר סבא: "בעקבות הביקוש הגדול למוצרים באתר האינטרנט, החלטתי להקים חנות פיזית שתספק חווית שירות פרונטאלית. החנות, הנקראת bebelle by moran tzedek, ממוקמת בלב כפר סבא וניתן לרכוש בה את המוצרים שאני משווקת וגם ליהנות מטיפולי פנים בקליניקה שבחנות. הביקור בחנות מעניק חוויה יוצאת דופן".

כך תימנעו מפיגמנטציה

אז איך נמנעים מפיגמנטציה? למורן יש כמה טיפים עבורכם:

חשוב בראש ובראשונה להימנע מחשיפה שאינה מבוקרת לשמש.
בכל יציאה מהבית יש למרוח מקדם הגנה עם SPF 50 ולמרוח אותו על העור בכל שעתיים כל עוד אתם ממשיכים להיחשף לשמש. "לחוה זינגבוים יש תכשירי הגנה לפנים המותאמים למגוון סוגי העור, ישנם אף תכשירים המשמשים כפריימר והכנה לאיפור", אומרת מורן.
בנוסף, יש להקפיד לחבוש כובע ולהרכיב משקפי שמש, ולהימנע מחשיפה לשמש לאחר טיפול קוסמטי וטיפולי הסרת שיער. בהקשר הזה, חשוב לדעת כי גם בזמן נהיגה יש למרוח מקדם הגנה: "אנשים רבים משוכנעים שבזמן הנסיעה, שמשת הרכב מגנה עליהם מפני השמש, וזאת טעות. הקרינה דווקא מוגברת כתוצאה משמשת הזכוכית והעור משתזף".
טיפ נוסף הוא להשתמש בתכשירים המכילים חומצה אסקורבית (ויטמין סי). לתכשירים אלו יש אפקט הבהרה לפנים והם מעודדים ייצור של קולגן התורם להתחדשות העור.

להתייעצות טלפוני על ידי קוסמטיקאית / הזמנת תור בקליניקה / הזמנת מוצרים עד הבית,
ניתן ליצור קשר עם צוות הקוסמטיקאיות של BEBELLE בטלפון: 054-790-2687

מוגש מטעם BeBelle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully