וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טשטוש, סימני מתיחה וצלקות, כל מה שרציתם לדעת

מוגש מטעם ליאת מזרחי

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 15:02

ראשית נתחיל בשאלה, מה הם סימני מתיחה? סימני מתיחה נראים כאשר הגוף צומח במהירות והעור שעוטף אותו נתון בתנאי מתיחה ממושכים

סימני מתיחה. יח"צ,
סימני מתיחה/יח"צ

ניתן לומר שסימני מתיחה מופיעים בכמה מצבים שונים כדוגמת: גיל ההתבגרות, כאשר יש "קפיצות" של צמיחה. לחלופין עלולים גם להופיע סימני מתיחה סגולים בעת נטילת תרופות רבות בעת השמנה, ואכן גם בקרב מרימי המשקולות. סימני המתיחה השכיחים ביותר קורים בעת הריון. למעשה, ניתן לומר באופן חד משמעי ש- 90% מהנשים ההרות יסבלו מתופעה זו, אשר אינה בעלת השלכות בריאותיות, אולם מסיבה של אי-נוחות. לא נמצא עדיין קשר מובהק בין הכמות והשכיחות של סימני המתיחה ומשקל ההרה, גיל ההרה, ומספר הלידות או משקלה בעת הלידה.

סימני מתיחה. יח"צ,
סימני מתיחה/יח"צ

העלמת סימני מתיחה

סימני המתיחה מופיעים כאשר יש קרעים בדרמיס, והם בעצם צלקות שנותרו עקב אותם קרעים זעירים בשכבת העור העמוקה יותר. הטיפול העוסק בכל הסובב סביב טשטוש סימני מתיחה מתבצע בדרך כלל דרך לייזר מיוחד, שבו קרני הלייזר חודרות אל הקרעים הנמצאים בעומק העור ומסמנים לגוף כי כרגע קיימת פגיעה בעור, ועליו להתחיל בריפוי ובנייה של כלל שכבות הקולגן והאלסטין תוך כדי סגירת הקרע שקיים.

הטכנולוגיה המיוחדת דרך הטיפול בלייזר מאפשרת לגוף להמריץ את התהליכים הטבעיים ואף גם לנתב אותם במיוחד לצורך העלמת סימני המתיחה. ניתן לומר באופן חד משמעי שזוהי השיטה המתקדמת ביותר בעולם הקוסמטיקה. ניתן למצוא עוד דרכי טיפול כגון: פילינג להעלמת סימני המתיחה, הזרקות תת עוריות, ניתוח מתיחת בטן וטיפולים דרך גלי רדיו - IPL.

האם הטיפול מתאים לכולם?

בכדי להגיע לתוצאה הטובה והיסודית ביותר בשביל הלקוח, קודם לכן תתבצע התאמה נכונה של שיטת הטיפול למטופל. לעיתים אכן נדרש שילוב של כמה טכנולוגיות יחדיו כדי לקבל את השירות והתוצאות הטובות ביותר, הטכנולוגיות שאפשר לשלב בטיפול בטשטוש סימני מתיחה וטשטוש צלקות הן: קילוף עור מכני, אוזנתרפיה והזרקת חומרים.

מספר הטיפולים הכרוך בקבלת תוצאות לא פחות ממושלמות של עור חלק ואחיד ללא סימני מתיחה וצלקות תלוי בכמות סימני המתיחה והצלקות ובמצבכם. ניתן לומר שסדרה של טיפולים קצרה הכרוכה ב-2 עד כ-5 מפגשים, תביא לתוצאות מעולות של טשטוש והעלמת סימני מתיחה וגם צלקות אך הכול תלוי בסופו של דבר במצב המטופל. יתרונות הטיפול בלייזר מעניקות לא פחות מטיפול נקודתי ללא כאב או זמן החלמה, מעודד ייצור של תאי קולגן שמחדשים את העור ומעלימים לגמרי את סימני המתיחה בלי תופעות לוואי, ולתוצאות מעולות ויסודיות ביותר באזורים כמו: הישבן, הבטן, זרועות, ידיים וכן הלאה.

שיטות טיפול שונות ועלויות

בטיפולי לייזר, IPL, או רדיו, מחיר טיפול אחד נע בדרך כלל בין אזור ה-350 עד ל-800 שקלים. סדרה שלמה של טיפולים היא בערך בין כשלושה עד עשרה מפגשים תלוי במצב המטופל. טיפול טשטוש סימני המתיחה והצלקות באמצעות זריקות תת עוריות יעלה לכם באזור ה-2000 שקלים לטיפול בודד, אכן ניתן לחזור על הטיפול לפי הצורך המתאים, וניתוח למתיחת הבטן יעלם לכם באזור ה-12,000 עד ל- 30,000 שקלים, במקרים מורכבים מאוד כאשר יש צורך לעצב מחדש את הטבור עצמו.
כפי שנאמר, העלויות משתנות בשל מצב המטופל, מספר הסימנים והצלקות והטיפול שנדרש עבורם. אך הייעוץ לטיפול ניתן ללא עלות, ועלויות הטיפולים ניתנות תוך התחשבות מלאה בלקוחות והענקת תוצאות יסודיות והטובות ביותר דרך שימוש באמצעים טכנולוגיים המובילים בעולם.

נכתב באדיבות, קליניקה ליאת מזרחי, לפרטים מלאים לחצו כאן

מוגש מטעם ליאת מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully