וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו ניהול מוניטין בגוגל ומדוע זה חשוב לך או לעסק שלך?

מוגש מטעם better

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 9:29

ניהול מוניטין הוא תהליך של ניהול איך אדם נתפס על ידי הציבור. זה דורש מאמץ רב ולרוב מדובר בעבודה במשרה מלאה

ניהול מוניטין בגוגל. יח"צ,
ניהול מוניטין בגוגל/יח"צ

ניהול מוניטין הוא תהליך של שימור, הגנה ושיפור המוניטין של אדם או ארגון. חשוב שיהיה לך מוניטין טוב כי זה יכול להשפיע על העסק, הקריירה או החיים האישיים של האדם. הדבר כולל התנהלות בתקשורת, יחסי ציבור, שיווק ופרסום, אולם כשמדובר בניהול מוניטין בגוגל בדר"כ הכוונה לנראות התוצאה בעמוד הראשון.

ישנם טיפים רבים לניהול מוניטין בגוגל שכדאי לשקול כדי לשמר את המוניטין המקוון שלכם. ניהול מוניטין בגוגל הוא תהליך בו נעשים מגוון צעדים שמטרתם להביא למצב שהתוכן המופיע בתוצאות החיפוש של הדף הראשון של גוגל תואם את התמונה הרצויה של החברה.

הנה כמה צעדים חשובים וטיפים לניהול מוניטין מוצלח

1. במדיה החברתית וכל שאר החשבונות המקוונים שלך מתאימים לצפייה ציבורית. השלב הראשון בניהול המוניטין של גוגל הוא יצירת חשבון ב"גוגל לעסק שלי". זה יאפשר לך לשלוט ברישום שלך ולוודא שיש בו את כל המידע הרלוונטי. אתה יכול גם לנהל את הביקורות שלך ולהגיב להן מהחשבון הזה.
2. חשוב שתהיה לנו נוכחות חזקה באינטרנט ולוודא שאתה מקבל ביקורות חיוביות. עליך לעקוב אחר הביקורות שלך ולנקוט פעולה בעת הצורך. היה מודע לביקורות שליליות ונסה להיפטר מהן על ידי תגובה עם פתרון או התנצלות. השב לכל ביקורות שליליות בטקט, כנות ואמפתיה.
3. השלב הבא בניהול המוניטין של גוגל הוא להבטיח שלאתר שלך יש תוכן איכותי, עם קריאה ברורה לפעולה עבור המבקרים, כך שהוא מדורג היטב במנועי חיפוש כמו Bing ו-Yahoo! וגם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו'.
4. חשוב להימנע מלפרסם כל דבר שיכול להתפרש כפוגע או שנוי במחלוקת ולוודא שאתה מוחק פוסטים ישנים אם הם אינם מתאימים יותר. לבסוף, חשוב להגיב במהירות כאשר מישהו מפרסם עליך משהו שלילי ולנסות לא להשתתף בשיחות ויכוחים ברשתות החברתיות.
5. מעקב אחר המוניטין המקוון שלך חשוב וניתן לעשות זאת גם עם כלים כמו Mention או Hootsuite. כלים אלה יעזרו לך לזהות מה נאמר על המותג שלך באינטרנט וכיצד הוא משפיע על המוניטין שלך. לאחר מכן תוכל לנקוט בצעדים כדי להגיב לביקורות, אזכורים או משוב לפי הצורך.

לסיכום

ניהול מוניטין בגוגל הוא תהליך של ניהול הפעילות של תוצאות החיפוש על שמך או על שם החברה שלך בגוגל. ניהול המוניטין של גוגל אינו עוסק רק בניית נוכחות מקוונת חזקה אלא גם על שמירת המוניטין שלך שלם וחיובי. גוגל נודעה כמקור מידע מוביל באינטרנט והיא עלולה להשפיע לרעה על העסק שלך אם אינך מנהל את המוניטין שלך היטב! רוצים טיפים נוספים בנושא? היכנסו לאתר של better בכתובת btr.org.il

מוגש מטעם better
  • עוד באותו נושא:
  • עסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully