וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות לעובדים לראש השנה

מוגש מטעם Smart

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 15:06

מפתיעים את העובדים עם המתנות הכי שוות

אריזות מתנות. ShutterStock
אריזות מתנות/ShutterStock

ראש השנה מגיע וזו הזדמנות נהדרת להעניק מתנות אחד לשני. אווירת חג ראש השנה מורגשת לא רק בחיק המשפחה, אלא גם במקומות העבודה. העובדים מתכוננים לטקס המסורתי של הרמת כוסית ומצפים בקוצר רוח לחלוקת מתנות חג כדאי מאוד להפתיע בכל פעם ובכל חג במתנות איכותיות ומעניינות. אם אתם במקרה מנהלים ומעוניינים בכך שהעובדים שלכם יישארו נאמנים ומחויבים לארגון, אגב כך יגלו מוטיבציה ויישארו כמה שיותר זמן בחברה, אם אתם רוצים לראות את החיוך המרוצה על פניהם, הרי שחלוקת מתנות לעובדים לראש השנה זו הזדמנות מצוינת לרצות אותם.

מדוע דווקא בראש השנה?

קיימים רגעים יפים ומיוחדים להעניק מתנות. לאורך השנה ישנם לא מעט חגים וימי הולדת, אבל ראש השנה הופך את האירוע של המתנות למיוחד במינו. ראש השנה הוא חג של התחלות חדשות, חג של חשבון נפש שאינו משאיר אף אחד אדיש. כי אין דבר מדהים יותר מלהראות את המתנות שקיבלנו בעבודה לאנשים אחרים ולגרום להם לקנא, שכן הם אינם עובדים בעבודות כאלה שבהן מפנקים אותם כמו שצריך. כמו כן, מכיוון שראש השנה הוא חג הכולל בישולים רבים והכנות אין סוף, מתנות טובות, במקרה זה יהיו מתנות שימושיות דוגמת כלי מטבח שונים שבאמצעותם ניתן להכין ארוחות איכותיות ולעצב שולחן חגיגי. כך או כך, לא משנה באיזו מתנה תבחרו בסופו של דבר, העיקר שתצליחו להפתיע את העובדים עם מתנה לראש השנה. בל נשכח, מעל לכול, אתם רוצים להגיד תודה לעובדים הטובים והנאמנים שנשארים אתכם עד הסוף.

אלה המתנות שיעשו לעובדים שלכם את החג

אם בכל שנה אתם שוברים את הראש ולא יודעים מה לקנות לעובדים המסורים, או אם אתם מחפשים מתנות לעובדים לראש השנה בנרות אבל אין לכם רעיונות מקוריים, קבלו את כל הרעיונות למתנות שפשוט חבל לפספס:

1. פלטת גריל רטרו מלבנית עם פסים

פלטה איכותית זו מספקת ארוחה שלמה לכל המשפחה. ולא צריך להכין על האש על מנת לאכול טוב. על הפלטה הזו ניתן להכין ירקות, בשר בקר או עוף, להקפיץ ירקות עם בשר, לצלות תפוחי אדמה או תירס, וכן כל מה שתעלו על הדעת. הגריל נוח וזמין תמיד, וניתן לנקות את הפלטה בקלות לאחר השימוש. כך שמדובר במתנה נפלאה לקראת החגים.

2. סט קנקן מעוצב המגיע עם 6 כוסות

מזג האוויר בראש השנה עדיין חם יחסית, ולכן חשוב לשתות הרבה מים. מכיוון שמדובר בשולחן החג, ניתן להעניק לאורחים קנקן מים מרענן, או כל מיץ אחר שתבחרו - לימונדה, תפוזים או מיץ רימונים. קנקן ההגשה המעוצב מגיע עם 6 כוסות זכוכית מעוצבות שנראות טוב לא פחות. כך שארוחת החג שלכם לא יכולה להיראות טובה יותר.

3. כוסות מעוצבות לשתייה קרה

אם אתם מחפשים מתנה אלגנטית לעובדים, כוסות מעוצבות הן הפתרון הטוב ביותר. מדובר בכוסות בעלות עיצוב נקי ואלגנטי ומתאימות בהחלט לחגים. הכוסות קלות לניקוי ולאריזה והן המתנות המושלמות לא רק לראש השנה, אלא גם לחגים אחרים.

4. מארז טיגון מולטי קריספר

יש לכם עובדים שאוהבים להכין צ'יפס כמו במסעדה? העניקו להם מארז אמיתי לטיגון צ'יפס תפוחי אדמה או בטטה כרצונם. המארז כולל את כל הרכיבים כדי לטגן את הטוגנים הטעימים והמפנקים ביותר. כך שמדובר במתנה מפנקת בהחלט שלא כל אחד חושב עליה.

5. מחבת להכנת קרפ

אחת המתנות היפהפיות יותר שתיתקלו בהן היא מחבת להכנת קרפ, בלינצ'ס או טורטייה. המחבת המיוחדת הזו מתאימה לכל סוגי הכיריים. היא עשויה מחומרים איכותיים שאינם מתכלים ועושה את העבודה שלה. כאשר מקבלים מתנה כזו, אפשר לגשת ישר לעבודה, למצוא מתכון טוב לקרפים, להוציא את הנוטלה מהמקרר ולחמם את המחבת.

6. מכשיר להכנת וופל בלגי

מכשיר מפנק נוסף הוא מכשיר מועצב להכנת וופל בלגי. נהדר כמתנה לראש השנה ולא רק. כבר לא צריך לצאת מהבית כדי להכין וופל בלגי כמו במסעדות, כאשר אפשר בהחלט להכין קינוחים מהנים ומפנקים לקראת ראש השנה, עם קצפת, גלידה, שוקולד או כל תוספת אחרת שאוהבים.

7. סט צלחות לחג

סט צלחות אוכל מעוצב המגיע בצבעים שונים כמו שחור, כחול, ורוד או לבן הוא מתנה טובה ואיכותית לראש השנה. הסט מגיע עם צלחות של מנה עיקרית, מנה ראשונה וכן צלחת מרק. כך שהעובדים יכולים להיות מכוסים מכל הכיוונים לכבוד ראש השנה.

לסיכום, ראינו כמה רעיונות טובים לרכישת מתנות לראש השנה לעובדים, מתנות מועילות ונהדרות לכבוד החג.

כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המתנות המתאימות ביותר לעובדים אפשר גם ללקוחות.. והשאר היסטוריה. חג שמח.

מוגש מטעם Smart
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully