וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול בתא לחץ: הבשורה הגדולה והמתקדמת ביותר בעולם

מוגש מטעם AS beauty

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 15:38

בשנים האחרונות השימוש ברפואה ההיפרברית, שבמסגרתה נעשה שימוש בטיפול באמצעות תא לחץ עבור מגוון רחב של מצבים רפואיים, צובר תאוצה יותר ויותר בארץ ובעולם

AS beauty. AS beauty,
AS beauty/AS beauty

אם בעבר טיפול זה שימש בעיקר עבור נפגעי תאונות צלילה, כיום אנו עדים למגוון רחב של פציעות, מחלות ומצבים רפואיים אחרים במסגרתם נעשה שימוש בטיפול בתא לחץ.

אילו סוגי מחלות וסיטאוציות רפואיות ניתן לרפא באמצעות טיפול בחמצן? מהם יתרונותיו וכיצד הוא יכול לשפר את התפקוד הקוגניטיבי של אנשים מבוגרים? על כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.

AS beauty. AS beauty,
AS beauty/AS beauty

מהו תא לחץ פרטי?

תא לחץ הוא למעשה מעין סוג של צוללת מתנפחת, שבתוכו ניתן להושיב או להשכיב מטופלים, ולעלות את לחץ החמצן מעל הלחץ האטמוספרי בחוץ. הטיפול בתא לחץ משמעותו נשימת חמצן או תערובת גזים אחרת בלחץ גבוה מהלחץ האטמוספרי. מדובר בטיפול שאינו מכאיב ואינו מייצר שינויים בתחושה הכללית, מלבד לחץ באוזניים שדווח בקרב חלק מהמטופלים.

העלאת רמת החמצן בגוף היא בעלת השפעה חיובית על הגוף, המאפשרת לעזור ולטפל בבעיות רפואיות שונות כגון:

● ריפוי פצעים על רקע סוכרת או אי ספיקה וסקולרית

● טיפול בנזקי קרינה מאוחרים לרקמה רכה ולעצם

● טיפול משולב עם כירורגיה משקמת לאחר טיפול בקרינה

● טיפול בזיהום בעצמות

● טיפול במחלת דקומפרסיה ותסחיפי אוויר

● טיפול במקרים של שאיפת עשן

● טיפול תומך לאנשים בעלי בעיות נוירולוגיות

● טיפול לאחר תאונות דרכים ופגיעות ראש

● טיפול במגוון בעיות אורטופדיות ופציעות ספורט

● טיפול אנטי אייג'ינג למראה עור צעיר

● טיפול במגוון בעיות עור

● טיפול להפרעות קשב וריכוז

● טיפול בבעיות זיכרון

● טיפול בתסמיני פוסט קורונה

טיפול בחמצן היפרברי הוא טיפול בנשימת 100% חמצן בלחץ מתון של עד 1.3 אטמוספרות, אשר בטוח לחלוטין אינו מצריך נוכחות רופא במקום. הטיפול בלחץ מתון מקבל פידבקים חיוביים ותגובות טובות מהמטופלים.

בזכות הטיפול בחמצן עולה כמות החמצן המובלת אל רקמות הגוף, מה שתורם להאצת מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. החמצן המועשר מאיץ תהליכי ריפוי בפצעים מורכבים וכן צמיחת רקמות עור, ומסייע בשיקום כלי דם קטנים.

טיפול בתא חמצן במרכז טיפול לגוף ולנפש בקריית ים

הטיפול החדשני בחמצן הגיע סוף סוף לקריות ומאפשר למעלה מ- 200 אלף תושבי קריות ליהנות מטיפול חדשני ויעיל בקרוב לבית, מבלי לבצע נסיעות ארוכות לחיפה או להמתין חודשים ברשימות המתנה לטיפול בבית החולים.

AS beauty הינו קומפלקס מתקדם המציע טיפולי גוף ונפש מכף רגל עד הראש וכולל בין היתר טיפולי פדיקור, ציפורניים, מספרה, תוספות שיער, החלקות, טיפולי פנים, טיפולי פלזמה, הרמת עפעפיים ללא ניתוח, סטודיו ליוגה אווירית לילדים ולמבוגרים וכן טיפול בתא לחץ שהתווסף ממש לאחרונה עקב צורך אישי של מנהלת המרכז, איילת שרה עבדייב.

" הבחירה לשלב תא לחץ בסטודיו שלי הגיעה עקב מצב רפואי של אמא שלי." מסבירה איילת. "היא נפלה בסוף ינואר השנה, קיבל מכה בראש ואיבדה את ההכרה. כתוצאה מהנפילה היא סבלה מדימום חיצוני ופנימי במוח, מאישה בת 70 מאוד פעילה ועצמאית, שהולכת 10 קילומטר כל יום, מתאמנת במכון כושר ועובדת כמנהלת חשבונות, היא נהייתה כמו ילדה קטנה. היא אמנם הולכת ברוך ה', אבל נמצאת איפשהו על הגבול של אלצהיימר ודמנציה, לא זוכרת כלום, לא מרוכזת.

בזמן שהתעסקנו עם כל הברירוקטריה והמתנות מייגעות של חודש וחצי לנוירוכירורג, אחריו עוד חודשיים לסי טי ועוד, חבר של בעלי הציע לי לברר על תא לחץ. ביררתי, קראתי והבנתי מהטיפול הזה יכול לעזור לה וגיליתי שבבתי חולים הטיפול עולה הון תועפות וישנם זמני המתנה ארוכים.

מצאתי טיפול בתא לחץ הכי קרוב שניתן וסגרתי 20 טיפולים פעמיים בשבוע וראיתי שזה באמת עושה לה יותר טוב - אחרי הטיפול בתא לחץ היא הולכת יותר טוב, היא בפוקוס והזיכרון משתפר אבל הרגשתי ששני טיפולים בשבוע זה לא מספיק וצריך יותר.

הגעתי למצב שזה מקשה עליי כלכלית - 5 טיפולים בשבוע בעלות אסטרונומית, כולל יציאה מהבית כל יום ל-3 שעות בערך והפסדת עבודה ומפה עלה הרעיון להכניס תא לחץ לעסק שלי.

התחלתי לברר, ביצעתי את כל מהלכים כדי שהיא תוכל להיות אצלי בעסק יום יום, 5 ימים בשבוע ועברתי הדרכה מקצועית להפעלת המכשיר.

התוצאות בשימוש קבוע 5 פעמים בשבוע הביא תוצאות מהותיות ושיפור במצב של אמא."

כמה עולה טיפול בתא לחץ?

בעוד המחירים לטיפול בחמצן ברחבי הארץ עומדים סביב 300 שקלים, איילת מציעה מחיר נמוך משמעותית.

"לא הבאתי את המכשיר לטיפולים לאנשים ולרווח, אלא בשביל אמא שלי ואני רואה שזה עושה לה טוב ויש שיפור, ואם זה עושה לה טוב זה יכול לעזור לעוד הרבה אנשים. זו הסיבה שאני מציעה מחיר זול ביחס לשוק - אני רוצה להנגיש את הטיפול בתא לחץ לאנשים שזקוקים לזה במחיר הוגן.

אני לוקחת בסביבות 200 שקל וכשסוגרים סדרת טיפולים אני יורדת עוד במחיר. באמת עושה לא בגלל הכסף, אלא בגלל אכפתיות לבן אדם שזקוק לזה באמת. כמובן, אני עובדת בשביל להתפרנס וכסף זה חשוב, אבל אפשר להתפרנס גם אם לא לוקחים מחירים מופקעים. אפשר לצאת עם רווח יותר קטן ולעשות טוב לאחר - זה המוטו שאני דוגלת בו, קודם כל לעשות טוב לאנשים ואלוהים ישלח לי את הטוב בחזרה בכל מיני דרכים אחרות. ככה אני רואה את הדברים."

האם טיפול בתא לחץ מתאים לכולם?

"על מנת לעבור טיפול בתא לחץ יש לענות על שאלון וכן לקבל אישור מרופא." מסבירה איילת. "ראשית, יש למלא שאלון ובמידה והמטופל עומד בקריטריונים, עליו לפנות לרופא המטפל שלו לקבלת אישור לטיפול בתא לחץ ורק לאחר קבלת האישור ניתן לקבוע תוכנית טיפולים."

לסיכום, טיפול בחמצן יכול לתרום רבות ל-90% מהאוכלוסייה, כאשר מרבית האנשים יוכלו להנות מיתרונות השפעותיו של החמצן המועשר על מגוון מצבים גופניים, נפשיים ומחלות כרוניות. הקומפלקס המתקדם AS beauty, אשר ממוקם במרכז קרית ים ג, שדרות ויצמן 20 מעניק לתושבי הצפון טיפול איכותי במחיר מונגש ושירות נהדר.

לפרטים נוספים חייגו 0545690590 או בקרו בעמוד האינסטגרם של AS beauty

מוגש מטעם AS beauty
  • עוד באותו נושא:
  • תא לחץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully