וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצלחה של חומוס רפול

מוגש מטעם חומוס רפול

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 9:03

בשכונת תלפיות בירושלים פועל 'חומוס' רפול', מקום המציע חומוס משובח, וכן מאכלים נוספים דוגמת אורז ושעועית, שקשוקה, שניצל, פלאפל, כשבנוסף מוצעות במקום ארוחות עסקיות עשירות

מור עמרן, מנהלת חומוס רפול. לירן מימון,
מור עמרן, מנהלת חומוס רפול/לירן מימון

יצאנו לראיון עם מור עמראן, מקברניטי 'חומוס רפול', שבתוך פרק זמן קצר הפך להצלחה גדולה.

נתחיל מהסוף. ספרי לי כיצד מקום הופך להצלחה אדירה בתוך פרק זמן כל כך קצר?

"יצרנו תמהיל שכולל אוכל משובח, טעים, טרי עם מנות עשירות. התוספת היא שירות מעולה, אסתטיות בכל פינה ועבודה מהנשמה. כשהכל מגיע מהנשמה ועם הרבה לב, הוא פשוט יוצא טעים יותר. זה התבלין הטוב ביותר לכל מנה, זה תבלין מנצח."

למה דווקא חומוס ומה מייחד את החומוס אצלכם ובכלל את המקום עצמו

חומוס הוא המאכל העממי הפופולארי ביותר בקרב הישראלים, הוא יכול לבוא בשילובים של מאכלים נוספים, כי הוא תמיד הבסיס לכל מנה. הייחוד של המקום שלנו - הוא נמצא בלב תלפיות, אחד המקומות המרכזיים בעיר, סביבו מתחם המוסכים והקניונים, אולמות אירועים והמון משרדים - ככה אנו מקווים להגיע לכמה שיותר אנשים מהאזור ובכלל לאנשים מכל הארץ.

איזה שילוב מבחינתכם הוא השילוב המנצח עם החומוס?

מבחינתי השילוב המנצח זה חומוס גרגירים פשוט, להרגיש את הטעם של החומוס, את הטריות, את המרקם, ועם כל האהבה לתוספות, אני אוהבת את החומוס שלי ככה. כמו כן מאוד אוהבים אצלנו גם את החומוס פול ועוד ועוד.

איזה תגובות אתם מקבלים מהלקוחות?

אנחנו מקבלים מהלקוחות תגובות מדהימות, על הטעם, על המרקם, לגבי ההגשה שלנו שזה באמת מכל הלב, כמובן שאנחנו תמיד דואגים לפנק כמה שאפשר והלקוחות שלנו מראים לנו אהבה בחזרה, אנשים חוזרים, מפרגנים לנו, אומרים כמה שטעים להם, שולחים לנו הודעות ברשתות, כייף גדול.

מה הסוד בעיניך לחומוס מושלם ואיך מתמודדים עם התחרות שיש בירושלים סביב המנה?

את הסוד אנו לא יכולים לגלות, מה שאנו כן יכולים להגיד, זה שכל הבסיס מונח על הידע של אבו שוקרי המקורי, מה שמייחד את המנה שלנו זה המרכיבים שהופכים את החומוס לאוורירי, קליל, טעם של עוד. עיקר העבודה שלנו זה שיטעמו פעם אחת ואת יתר השיווק עושים הלקוחות, מרוב שאוהבים אז הם דואגים להעביר מאחד לשני.

כשנכנסים לרפול, לא ניתן להתעלם מניחוחות התבשילים ומראה המאכלים, מה המנות הבולטות שלקוחות מזמינים בנוסף לחומוס? "הביקוש כאן לקובה חמוסטה לדוגמה אדיר, כמו כן לקציצות בשר, וגם לקבב, עלי גפן וקציצות ירק."

מהיכן מגיעים הלקוחות שלכם?

"תלפיות גדושה במשרדים, סוכנויות רכב, עסקים שונים ומגוונים, ורבים מעובדים בעסקים מגיעים אלינו מדי צהריים, אנו כבר מזהים אותם טרם כניסתם ויודעים מה להכין להם. בנוסף, את תלפיות מקיפות מספר שכונות, ורבים מתושבי שכונות בקעה, ארנונה, המושבה הגרמנית לדוגמה, הפכו את רפול לבית השני שלהם."

מה זה עושה לכם כשאתם רואים בכל יום מספר גדול של לקוחות חוזרים?

"לראות קהל שברובו מורכב מלקוחות חוזרים, זה מחמם את הלב ונותן חותמת לכך שהאוכל שלנו מעולה. הלקוחות הם המדד שלנו לאיכות ולהצלחה. הם השותפים שלנו.

רפול. מאכלים משובחים. לירן מימון,
רפול. מאכלים משובחים/לירן מימון
רפול. ארוחה עשירה בטעם. לירן מימון,
רפול. ארוחה עשירה בטעם/לירן מימון

איפה אתם מאמינים שחומוס רפול יהיה בעוד עשור?

גם בעוד עשור היינו רוצים להישאר באותו המקום, עם אותו הטעם והלקוחות שלא מפסיקים להגיע ולפרגן ואנחנו מקווים לראות עוד אנשים שיוכלו ליהנות מזה.

כתובת: רחוב המוסכים 12, תלפיות, ירושלים חנייה צמודה

שעות פעילות: א'-ה': 20:00-08:30, ו' וערבי חג: 12:00-08:00

כשר

מוגש מטעם חומוס רפול
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully