וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת רטיבות בקירות- כך תדעו לפני שאתם קונים

מוגש מטעם בוני העמים

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 8:58

ניתן בקלות להסתיר נזקי מים בבתים שזו בעיה ידועה בהם. כאשר אתם רוכשים בית עם בעיה זו, אתם תתמודדו בעתיד עם הוצאות תיקונים ושיפוץ יקרות

עובש על קיר וחומרי ניקוי. ShutterStock
רטיבות בקירות/ShutterStock

עם המחיר הגבוה של הנכס וכל שאר ההוצאות הנלוות לתחזוקת הבית, הצורך לשלם עבור עבודות השיקום צריך להיות הדאגה הקטנה ביותר שלכם. כדי להימנע מרמאות בקניית בית עם נזקים לא מדווחים, חשוב לערוך בדיקת רטיבות בקירות, ולנקוט בצעדים הבאים לפני רכישת הבית שלכם:

· בצעו בדיקה יסודית של הרצפות, הקירות והתקרות. היזהרו מסימני מים וכתמים. אם הבית חווה כל סוג של דליפה או הצפה בעבר, האירוע ישאיר אחריו שביל מים. אולי תרצו לחפש סימנים כאלה במיוחד באזורים ליד חדרי אמבטיה וכיורי מטבח.

· בדקו רהיטים עם משטחי עץ וריפודי בד. אלו הם חומרים הרגישים לצמיחת עובש. אם רואים נוכחות של עובש, זוהי אינדיקציה טובה לכך שחלקים מסוימים בבית הוצפו בעבר. עובש יכול גם לאותת על כל הידרדרות מתחת לפני השטח ומהווה אינדיקציה עבור בדיקת רטיבות בקירות.

· שימו לב למשטחי הרצפה מסביב לבית. אם אתם רואים סימן כלשהו של התקמטות, התכווצות או התפוררות, זה יכול להיות שהקירות והריצפה סובלים מנזקי מים. המים עלולים לעוות את המשטח השטוח של הרצפות ויכולים לגרום לעיוותים כאלה.

· בדקו את קיר הגבס בבית לאיתור רמזים לגבי מגע קודם עם מים. כדאי לבדוק במיוחד את הקירות ליד רצפות החשודות בבעיות כאלה. המפתח להכרת קירות גבס שניזוקו במים הוא לגעת ולהרגיש בהם. אם הם מרגישים רכים וקצת לחים, זה אומר שהם נחשפו למים. הם עשויים גם להיראות קצת נפוחים ומקומטים.

ביקורת מבנים- פתרון קל לאיתור בעיות

ביקורת מבנים יכולה לסייע באיתור ליקויי בנייה. ישנם ליקויי בנייה קלים, מורכבים או קוסמטיים. ליקויי בנייה הם ליקויים הקשורים לאי ציות לחוקי בנייה כפי שצוינו על ידי חוקים, תקנות ותקנים. ביקורת מבנים נועדה לזהות ליקויים אלו, או טעויות בניה אחרות - מכיוון שניתן למדוד אותם בצורה מדויקת, כלומר ניתן לברר האם הייתה חריגה מהמדד הנתון. ביקורת בנייה יכולה לגלות ליקויי בנייה, בין אם הם מתרחשים בשלב הבנייה, התכנון או הביצוע של המבנה, או לפחות לערוך ניסיון לעשות זאת.

הרי כל פרויקט בנייה תלוי ביכולתם של אדריכלים, מנהלים, מהנדסים, יועצי חשמל, אינסטלטורים, קבלנים וכדומה. ככל שהצדדים המעורבים בפרויקט בנייה יתקשרו זה עם זה בצורה טובה יותר, ויהיו מקצועיים יותר, כך הם יישמו טוב יותר את הנחיות הבנייה שנקבעו.

חברת בדק בית מומלצת, כמו בוני העמים, יכולה לשלוח מהנדסים, אדריכלים ואנשי מקצוע נחוצים כדי לברר האם קיימים ליקויי בנייה אלו. הביקורת עשויה להפיק מסקנה הכוללת פירוט לפי מספר סעיפים, או פשוט - לפי הליקויים הקיימים. כמו כן, בחוות הדעת תהיינה ראיות על פי דין כי אכן מדובר בפגם - למשל אסמכתא או תקן בכללים שיש להקפיד עליהם - מה שמלמד כי הדבר שנמצא הוא אכן ליקוי.

אותרו ליקויים? הגיע הזמן לפנות לשירותי שיקום מבנים

שיקום מבנים הוא אוסף של אמצעים שמטרתם למנוע הרס של חלקים בודדים של מבנים, אלמנטים דקורטיביים על מנת להאריך את חיי הבניין במצבו הנוכחי או באביזר פונקציונלי. תהליך השיקום אינו משנה את ייעוד המבנים, הוא מכוון להתאמה המדויקת ביותר של תוצאת השיקום עם התנאים ההתחלתיים.

בעת שיקום מבנים נוקטים בפעולות שמטרתן לשנות באופן משמעותי את מראה המבנים, פנים או חוץ. חברת בוני העמים מבצעת עבודות שיקום במורכבות משתנה בנכסים שונים. בעבודה על פרויקטים של מבנים מודרניים יותר, אנשי המקצוע משתמשים בניסיון ובידע שנרכשו כתוצאה משנים רבות של עבודה. שיקום המבנים שמבוצע על ידי בוני העמים כולל את מגוון השירותים הבאים:

· תיקון ושיקום חזיתות.

· שיקום אלמנטים דקורטיביים של חזיתות וגגות.

· שיקום של מעקות, עמודים, מסגרות חלונות, אלמנטים עיצוביים לא סטנדרטיים.

· שיקום של בניית לבנים או אבן, דפוס טיח.

· שיקום מבנים נושאי עומס קירוי, ציפוי חיצוני, מערכות ניקוז ועוד.

· שיקום המבנים הישנים על ידי פירוק חלקי על מנת לחזק את האלמנטים הדורשים חיזוק.

· שיקום מערכות הנדסיות באמצעות חומרי בניין אותנטיים או מודרניים.

חיזוק בסיס המבנה, מתן מראה מתאים וחזק, כל העבודות האלו מבוצעות לאחר הערכת מומחה ועריכת תכנית עבודה מתאימה. אז את תהססו לפנות אל בוני העמים, ותקבלו את הטיפול המקצועי ביותר!

מוגש מטעם בוני העמים
  • עוד באותו נושא:
  • רטיבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully