וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסנילנד פריז: הזמנת כרטיסים

מוגש מטעם familytour

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 16:22

פארק דיסנילנד שבפריז הוא ללא ספק אחד היעדים הכי אהובים על התיירים הישראלים. תכנונים וארגונים מוקפדים מראש, יבטיח לכם את הבילוי הכי טוב בפארק

יורודיסני, צרפת. GettyImages
דיסנילנד/GettyImages

לקראת העונה של 2023, יש לכם כעת את המדריך המושלם בשביל ביקור ביורודיסני. דיסנילנד פריז או בפשטות יורודיסני, הוא לא רק פארק הנופש הכי ענק בכל אירופה, הוא בנוסף גם פארק השעשועים הכי פופולרי בקרב המטיילים הישראלים כאשר מספר של עשרות אלפים מהם מגיעים ליורודיסני כל שנה ושנה. זהו פארק שהוא עצום בגודל שלו אשר מציע אינספור של אפשרויות של פעילויות, והרבה מאוד משפחות אפילו בוחרות לבלות בו יותר מיום אחד או שניים.

למה להזמין כרטיסים מראש?

כאשר מדובר בדיסנילנד פריז ניתן לומר שהוא אחד האתרים הכי עמוסים והכי צפופים ביותר אשר תתקלו בו באירופה. מיליונים של תיירים אשר מבקרים בו כל השנה ובמיוחד בעונות של הקיץ ושל החגים. את העומסים אתם רואים כבר בכניסה בקופות של הכרטיסים. תורים מאוד ארוכים באורך של הגלות בקופות הכרטיסים היא מראה מאוד שכיח במקום ואין שום צורך שגם אתם תהיו חלק מהם. הדרך הכי נכונה, פשוטה, ולפעמים זולה לרכוש כרטיסים לדיסנילנד בפריז, היא קנייה מוקדמת מראש בעזרת האינטרנט. אפשר לעשות את זה באתר הרשמי של הפארק, או בעזרת אחד האתרים הגדולים אשר מציעים כרטיסים דיגיטליים אל הפארק, כמו למשל אתר "Tiqets" שהוא מאוד פופולרי ואהוב על המטיילים הישראלים, או האתר של "Get Your Guide" המצוין. בנוסף, בשביל לחסוך את כל השוק הראשוני, מומלץ מאוד לעבור על כל מפת הפארק ולתכנן מראש את כל המתקנים והמסלולים אשר תרצו. תכנון טוב, אכן יעניק לכם המון זמן נוסף בפארק.

הגעה ליורודיסני מפריז

אם אתם מתכוונים להגיע אל יורודיסני מהמרכז של פריז, אתם כמובן תוכלו לבחור בין הגעה בעזרת התחבורה הציבורית לבין הסעה פרטית באוטובוס. אם אתם בוחרים בתחבורה הציבורית, רכבת ה-RER היא זאת שתיקח אתכם מספר תחנות ראשיות מהמרכז של פריז עד לתחנת La vali chessi אשר רחוקה כחמש דקות של הליכה מהפארק של דיסני. חשוב ומומלץ מאוד להיעזר באפליקציה של מפות של גוגל אשר תיקח אתכם בקלות באמצעות שימוש בתחבורה הציבורית. אתם תוכלו גם לבחור בשאטל פרטי אשר יקח אתכם מאיפה שאתם בפריז עד לפארק וחזור כמובן. היתרון בהסעות האלה הוא שאפשר לרכוש בעזרת כרטיס אחד גם את הסעה הפרטית וגם את הכניסה אל הפארק, וככה אתם חוסכים הרבה מאוד בלאגן וכאבי ראש מיותרים. ההסעות יוצאות בשעות של הבוקר המאוד מוקדמות ככה שבאמת אתם תוכלו להספיק לבלות יום שלם בתוך הפארק.

כיצד קונים ומה המחיר?

אז איפה כדאי לכם בכלל לקנות כרטיסים ליורודיסני? ניתן למצוא אתרים רבים אשר מציעים כרטיסים אונליין אל הפארק. מרבית המטיילים הישראלים קונים את הכרטיסים שלהם באמצעות האתר של "Tiqets" אשר נחשב לאחד הפופולריים. האתר הזה מציע לכם כרטיסים דיגיטליים בלו שום צורך בהדפסה של הכרטיסים, זאת אומרת שאתם פשוט מגיעים אל הכניסה של הפארק, מציגים את הפלאפון שלכם, וזהו נכנסתם. התמחור של פארק דיסנילנד פריז משתנה בהתאמה של התקופה בשנה. בתקופה של החורף, אשר נחשבת כמובן אל התקופה הכי חלשה, הרמה של המחירים היא הכי זולה. כמה שאתם מתקרבים אל חודשי הקיץ החמים כמו יולי ואוגוסט, ככה גם הרמה של המחירים עולה. ככה למשל המחירים של הכרטיסים אל הפארק בחודשים של החורף עומדים על בין 50 ל-60 יורו לבן אדם, בתקופה של פסח באיזור של כ-60 עד 80 יורו לאדם, ובחודשי הקיץ, המחירים יגיעו אפילו לאזור של כ-90 יורו לאדם.

מוגש מטעם familytour
  • עוד באותו נושא:
  • דיסנילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully