וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זירו עמלה": מוכר או משכיר נכס? מצאנו את החברה שתחסוך לכם הרבה מאוד כסף

מוגש מטעם זירו עמלה

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 8:04

חברת "זירו עמלה" היא חברה חדשנית ופורצת דרך, שכל מטרתה היא לאפשר לבעלי נכסים שונים, בין אם להשכרה או למכירה, להמשיך בחייהם בשקט ובשלווה, בזמן שהיא לוקחת על עצמה את כל עלויות התפעול, הניהול והשיווק של הנכסים - וכל זאת באפס עמלה

עולם הנדל"ן הישראלי רווי מתווכים, אנשי מקצוע, בירוקרטיות, ואין סוף סידורים ופעולות שיווקיות שעל כל בעל נכס להכיר ולבצע באופן תדיר. מרבה נכסים - מרבה דאגה? כנראה שלא עוד, כעת כשחברת "זירו עמלה", שחקנית מרכזית בעולם הנדל"ן הישראלי, מתחייבת על עצמה לטפל בכל הדאגות הכרוכות בניהול ובשיווק העסק שלכם, על כל נגזרותיו.

המהפכה החדשה של עולם הנדל"ן כבר כאן

לא עוד מתווכים, שכר טרחה והוצאות סביב השעון, "זירו עמלה" מביאה איתה בשורה חדשה שטרם נראתה בישראל. עם ותק וניסיון של מעל ל-15 שנים, החברה מאפשרת לכל בעל נכס, קבלן, יזם או משכיר, ליהנות משירותי שיווק וניהול הנכס, בשיטת ניהול מושלם המאפשרת לו להמשיך בשגרת יומו ללא דאגות, והכי חשוב - לחסוך כסף רב.

שירות 360 מעלות לכל סוג של נכס - באפס עמלה

אחזקת נכס כרוכה בפעולות רבות שהן מעבר למכירה עצמה, בין אם מדובר בשיפוץ, עיצוב, ריהוט, ניקיון, צילומי תדמית מקצועיים,פירסום, שיווק, הסכמים משפטיים ועוד. "זירו עמלה" מטפלת בכל סוגי הנכסים - הנכס יכול להיות דירה חדשה, דירה יד שניה, נכס מסחרי, נכס יוקרה ועוד. במידה והנכס למכירה - החברה מממנת את כל ההוצאות הנלוות לתהליך, כולל את עורך הדין, הוצאה גדולה שרבים מבעלי הנכסים צריכים לעמוד בה. מדובר בחיסכון עצום לבעלי נכסים שטרם נראה במחוזותינו .

במידה וברשות הלקוח נכס להשכרה - החברה תטפל בכל הקשור לנושא השכירות: מציאת דייר, הכנת הנכס להשכרה, הסכמים משפטיים, ריהוט, טיפולים בתקלות, ניהול גבייה, העברת תשלומים לרשויות ועוד. כל זאת, ללא שום התעסקות של בעל הנכס.

חשוב לזכור, שהאינטרס של החברה הוא להשכיר את הנכס, ולא להשאירו עומד ריק. האינטרס המשותף, יחד עם בעל הנכס, להשכרת המקום חשוב לשני הצדדים, אך זאת ללא התפשרות על השוכרים, והחברה מתחייבת למצוא את השוכר האידיאלי המתאים ביותר לנכס.

שיווק פרוייקטים - במידה והלקוח הוא יזם או קבלן שבונה פרוייקטים למגורים, "זירו עמלה" מנהלת ומשווקת את כל הדירות במהירות וביעילות: משיווק ופרסום, וניהול משרד מכירות, דרך רישום וניהול לקוחות פוטנציאלים, ועד להסכמים משפטיים, כמובן שכל השירותים לבחירת הלקוח ובזמינות של 24/7.

במידה ומדובר בשטח מסחרי - "זירו עמלה" מטפלת בכל האספקטים גם כאן: החל מקמפיין פרסומי, הכנת המתחמים להשכרה או מכירה, תכנית שיווק, ניהול הכספים והתקציבים, ייעוץ תכנוני ואסטרטגי, ייעוץ בהשבחת הנכסים ועוד ועוד, כל השירותים ניתנים לבחירתו ולהחלטתו של הלקוח.

אתר אינטרנט חכם - קליק אחד והנכס מטופל ללא תשלום

באתר האינטרנט של החברה, יכול כל בעל נכס בקליק אחד להעביר את הטיפול בנכס לידיים מקצועיות ואחראיות. דרך הפלטפורמה הדיגיטלית החכמה והחדשנית, ניתן לשלוח בקשה לכל טיפול בנכס, ללא תשלום וללא עמלה.

אבי קיסר, מנכ"ל החברה מסכם את חזון החברה שמוביל אותה: "אנחנו עובדים בשיטת 'שגר ושכח'. כל מה שעל בעל הנכס לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו, למלא את פרטי הנכס, ולהמשיך את חיי השגרה שלו ללא כאבי ראש מיותרים. הוא לא צריך לעשות טלפונים, לעמוד בפקקים בכבישים או לשלם למתווכים ולאנשי מקצוע שונים, אנחנו מתחייבים לדאוג לכל, גם מבחינת טרחה וזמן, וכמובן שגם מבחינת התשלום".

השילוב המושלם: חיסכון בכסף עם אפס טרחה

מאות מבעלי הנכסים שמנוהלים על ידי "זירו עמלה", מעידים על התנהלות חלקה, ללא דאגות וללא "כאבי ראש". החברה זכתה בסקרים רבים של שביעות רצון ועומדת על ציון גבוה מלקוחות מרוצים של יותר מ9.7. בזמן שהחברה דואגת לניהול שוטף של העסק על כל רבדיו, בעל הנכס יכול גם ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר וגם לחסוך כסף של הוצאות שוטפות שקשורות להגעה לנכס ולטיפול בו.

העתיד כבר כאן. כל שנשאר הוא להצטרף לקידמה. לשליחת בקשה לטיפול בנכס וייעוץ עם מומחי החברה

אתר אינטרנט

מייל: info@zeroreal.co.il

מוגש מטעם זירו עמלה
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully