וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגר הקורדון בלו פותח בירושלים מעדניה לבשר משובח

מוגש מטעם בשר בעיר

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 10:46

בשורה משמחת לחובבי הבשר האיכותי, אלה שלא יתפשרו על פחות מחוויית קניה מושלמת: חנות בשר-מעדנייה חדשה של רשת "בשר בעיר", נפתחה בירושלים על ידי שף אנין טעם ובוגר בית הספר המוביל קורדון בלו: מוטי אוחנה

בשר בעיר. מוטי אוחנה,
מדפים עמוסים במגוון רחב מאוד של מוצרים/מוטי אוחנה

בשורה קולינרית לחובבי המטבח בכלל והבשר בפרט: השף מוטי אוחנה פתח בימים אלה חנות בשר שהיא למעשה מעדניית בוטיק המהווה חלק מרשת הבשר הכשרה: "בשר בעיר".

היתרון הבולט של המעדנייה וחנות הבשר שאותה מנהל אוחנה. הוא הניסיון העצום שלו באוכל. הוא היה שף של מסעדות במשך כ-25 שנה, והיום, בנוסף לניהול חנות הבשר, הוא מספק ייעוץ קולינרי אישי וגם שירות של שף פרטי באירועי גורמה. מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה, שלעולם לא מתפשר על איכות ודואג שכל לקוח שיגיע לחנות החדישה, יקבל את תשומת הלב המלאה וייעוץ קולינרי מקצועי לגבי אופן הכנת הבשר, כולל מתכונים קלילים ומשובחים שאינם מסובכים להכנה.

נפגשנו עם מוטי במעדנייה המזמינה, הנקייה והמסודרת שהקים.

שמענו עלייך הרבה, ספר לנו בבקשה על חוויית הקנייה אצלך במעדניה

"כל לקוח שנכנס אליי לחנות הוא מלך. הוא מקבל הסברים מפורטים וברורים איך לטפל בבשר ואיך בדיוק להכין אותו וגם יקבל מתכונים מצוינים שמתאימים להעדפות ולטעם האישי שלו. זה שרות נדיר."

מאוד נקי פה. זה לא מובן מאליו בחנות בשר

"כן. אנחנו מקפידים מאוד על הניקיון. מבריק פה, כמו בית מרקחת ומריח כמו בית מלון מפואר. התקנו לשם כך גם מערכות בישום משוכללות."

מתי פתחת את החנות?

"פתחתי אותה בזמן הקורונה, כשהמסעדות היו סגורות ואנשים חיפשו מקומות טובים לרכישת מוצרים איכותיים. הרגיש לי טבעי לפתוח מעדנייה וחנות בשר כשאנשים בישלו לרוב בבית. גם תופעת השפים הפרטיים הייתה בפריחה וגם בנישה הזו השתלבתי. "

איך בכלל הגעת לעבוד עם רשת "בשר בעיר"?

"בעלי הרשת, גיא כהן, שהוא דור שלישי למומחים לבשר - חבר טוב שלי. הוא לקח חלק בהקמת חברת הייבוא "האקדמיה לבשר" שמייבאת בשר, עופות ודגים איכותיים. המשפחה היא יבואנית מאוד גדולה וותיקה. הם הספקים של רוב בתי מלונות בארץ ושל בתי עסק גדולים אחרים. בזמן הקורונה הם הקימו את רשת 'בשר בעיר', בדיוק מאותן סיבות שאני פתחתי את חנות הבשר והמעדנייה."

מה אתם מוכרים בחנות הבשר?

"אחנו מתמחים במכירת בשר בקר, דגים ועופות קפואים ולאחרונה הוספנו גם בשר בקר ועופות טריים."

מה עוד מייחד אתכם?

"כדי לחסוך ללקוחות שלנו בעלויות ולדאוג לקנייה יעילה וממוקדת, פיתחנו מודל, שלמרות שמנסים לחקות אותו במקומות אחרים - כמעט שאין בארץ קצביה כמו שלנו שבה הכול ארוז במקררים במגשיות במנות מדויקות לארוחה. למשל: סטייק אנטרקוט פרוס, זוגות של שיפודי אנטרקוט, דנבר קאט סטייק, אסאדו טרי, סינטה חצויה לרוסטביף וזו רק רשימה חלקית.

יש לנו למשל מוצר מאוד מיוחד: חזה בקר כבוש לקורנביף. רק להכניס לתנור מחומם ויש לכם מנה עיקרית מנצחת. אנחנו גם מציעים מעורב ירושלמי מוכן שכל מה שצריך זה להקפיץ אותו במחבת, שווארמה מעולה מפרגיות ומעגל שכבר מתובלת, גם זה להקפצה במחבת ושניצלים לא תעשייתיים, מצופים ומתובלים מוכנים לטיגון. כל זה עושה את החיים מאוד קלים ונוחים ובפרט כשמדובר באירוח.
בנוסף לכל אלה יש לנו מגוון רחב של מוצרים טחונים כמו המבורגרים, קבבים ונקניקיות שמיוצרים במיוחד עבור הרשת ברמות שונות: חלקם מכילים 100% רכיבים טבעיים ללא שום תוספים וחלקם קצת פחות על פי העדפות הלקוח. בנוסף לבשרים, יש מגוון רחב של דגים קפואים: טונה רגילה וטונה אדומה וטונה מסוג אלבקור ונוסף גם פילה סלמון משובח המיובא מנורבגיה. הכל במחירים תחרותיים מאוד."

כמה מילים על המעדניה

"היא חלק חשוב שמשלים את הקנייה. יש אצלינו מדפים עמוסים במגוון רחב מאוד של מוצרים: נקניקי בוטיק, סלטים, מבחר גדול ומגוון של יינות, רטבים מצוינים שמיובאים מדרום אפריקה ומארצות הברית ביניהם רטבים לברביקיו מעולים מהמותג " Sweet Baby" , המון פסטות איטלקיות איכותיות במיוחד ורטבים באיכות גבוהה.

ניתן להשיג אצלינו גם מוצרים משלימים למטבח, כמו סכינים וקרשי חיתוך מקצועיים. מסכינים יפניות של Global, דרך סכינים גרמניות של Dick, סכינים ספרדיות של Arcos ומוצרי יוקרה ישראליים של סירים, מחבתות ופלנצ'ות. המגוון משתנה ובכל פעם מתקיימים מבצעים על מוצרים אחרים."

מה מקבל הלקוח המתמיד?

מחייך: "הוא מצטרף למועדון לקוחות חינמי שלנו שמזכה אותו במבצעים שווים המתחלפים כל שבוע עליהם הוא מקבל פרטים דרך מסרוני SMS, בהודעות פייסבוק ובאינסטגרם."

יש משלוחים?

"יש אפשרות להזמין משלוח דרך אתר של 'בשר בעיר' ובקרוב יהיה שרות משלוחים עם חברת שליחויות."

בשר בעיר. מוטי אוחנה,
חנות בשר - מעדנייה מקצועית, מזמינה, נקייה ומסודרת/מוטי אוחנה

אתה מתגעגע למסעדנות?

"לא עזבתי את התחום. אני עדיין מכין אוכל, והרבה. השבוע בישלתי אוכל ל-2 חתונות עם מאות אנשים וארוחת גורמה בבית פרטי לכבוד משלחת מארצות הברית. לאחרונה עשיתי קייטרינג לשבת חתן ולטקס חינה בבית פרטי לעשרות אנשים וגם בר מצווה למאות אנשים בכותל."

מאיפה האהבה העצומה הזו לאוכל?

"גדלתי בבית שבו הדלתות היו פתוחות והכל סבב אצלנו סביב אוכל. האורחים היו נפגשים במטבח ולא בסלון. בבקרים הייתי קם בחמש בבוקר עם סבא שלי ויחד נהגנו ללכת יחד לאטליז שבבעלותו. חוץ מזה, בבית אכלנו המון בשר. בארוחת בוקר היינו נהנים מפיתוח חמות ונקניקים, בארוחת צהרים על האש ובארוחת הערב גם היה בשר."

זה בריא?

"ברור. סבא שלי אכל רק בשר והגיע לגיל מופלג. היום יש טרנד של אכילת המון בשר במה שקרוי שיטת קטו. אנשים מאוד מרוצים מזה ונהנים מתפריט שיש בו המון בשר מובחר ומגוון."

איפה למדת בישול?

"למדתי בבית הספר קורדון בלו בסידני, אוסטרליה. בית ספר שהוא מוסד קולינרי עם מוניטין מאוד גבוה, שמלמד את כל מקצועות ההארחה. למדתי שם בישול וקונדיטוריה."

עשית לנו תיאבון..

ירושלמים ואורחים בעיר: לא לשכוח לבקר בחנות הבשר והמעדנייה של השף מוטי אוחנה מרשת "בשר בעיר". מחכה לכם חוויה קולינרית מיוחדת במינה. זה ללא ספק המקום לקניית בשר משובח וכל מה שמעבר.

מחכים לכם!

בשר בעיר. מוטי אוחנה,
מוצרים נלווים למטבח מקצועי ומאובזר/מוטי אוחנה

כתובת: רחוב יד חרוצים 10 תלפיות, ירושלים
וואטסאפ: 050-949-1666
פייסבוק
אינסטגרם

מוגש מטעם בשר בעיר
  • עוד באותו נושא:
  • מעדניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully