וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק עצמי: איך לקדם את עצמך ברשתות חברתיות

מוגש מטעם YouHoo

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 13:21

על פי מחקרים, כמעט 4 מיליארד אנשים, יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם, משתמשים במדיה חברתית כלשהי. יתר על כן, כ-40% מאותם משתמשי אינטרנט מקיימים אינטראקציה במדיה חברתית למטרות שיווק עצמי ועסקיות

שיווק ברשת. ShutterStock
שיווק ברשת/ShutterStock

המדיה החברתית מציעה אינספור הזדמנויות להציג את הפעילויות או היוזמות העסקיות שלך לציבור או לעסקים אחרים. כדי לפתח בהצלחה את טכניקות השיווק העצמי שלך, המטרה המהותית צריכה להיות להשתמש באסטרטגיה שמעבירה מסר עקבי ומדויק, מייצרת מודעות צרכנית חיובית ומעודדת אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים.

איך לקדם את עצמך ברשתות חברתיות

להלן 4 דרכים יעילות לקדם את התוכן שלך באמצעות מדיה חברתית.

אמץ את כלל 80/20 עבור מדיה חברתית לשיווק עצמי

אחד המושגים החשובים ביותר שיש לזכור לגבי פיתוח מותג הוא שבקרוב אנשים יתעייפו מלקרוא רק על החוזקות ושירותי הערך המוסף שלך. בדיוק כמו במסיבת מינגלינג או מפגש חברתי אחר, אנשים יתחילו במהירות להתרחק מהמרחב שלך כשהם ילמדו שהנושא האהוב עליך במקרה הוא עצמך.

משווקי מדיה חברתית רבים משתמשים בחוק 80/20 כדי להימנע מקידום עצמי בוטה. הרעיון מציע ש-80% מהתוכן שאתה מפרסם במדיה החברתית צריך להיות אינפורמטיבי ובעל ערך, בתקווה מספיק אמין כדי לבסס את עצמך כמומחה בנושא.

שאר 20% התוכן צריך להגדיר בבירור מי אתה ומה אתה מציע בצורה חיובית ועקבית. והכי חשוב, הפגנת המומחיות שלך בנושא ספציפי תגיע רחוק ביצירת קהל עוקבים נאמן. לכן, זכרו תמיד להימנע מתוכן מונוטוני.

הפוך להיות מוכר כמומחה בנושא שלך

הדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב למותג שלך היא להציג תוכן שימושי, מעמיק ופותר בעיה, היכן שניתן.

כתוב את כל הפוסטים במדיה החברתית בזהירות וחקור את התוכן לעומק לפני הפרסום. פעולה זו תתמוך במטרה העיקרית שלך לפתח אמון ולשפר את חוזק המותג.

שכן, אמון הלקוחות הוא הבסיס לכל מערכת יחסים ארוכת טווח. מתן מידע אמיתי ותובנות מומחים בנושאים רלוונטיים שעוזרים לקוראים שלך לעמוד ביעדים שלהם, בדרך כלל תיצור את החיבור הרצוי.

היה עקבי שמירה על תדמית עקבית באתר שלך, בפייסבוק או אינסטגרם ובפלטפורמות מדיה חברתית אחרות, היא חיונית. חברות רבות אפילו משתמשות במנהל מדיה המגדיר פוסטים ורכיבי אתר לפי שימוש ספציפי בלוגו, גופנים, צבעים, טון, והכי חשוב, סגנון התבטאות ומסר. כדי למנוע בלבול בפלטפורמה צפופה, הישאר תמיד עקבי עם הפרסומים שלך כך שהקהל שלך לעולם לא יתבלבל לגבי מי אתה ומה אתה מייצג.

עודד אינטראקציה

הסימן המובהק ביותר לכך שהתוכן שלך מעורר עניין הוא משוב ממשתמשים שנתקלו בתוכן, הערות וצורות אחרות של אינטראקציה. פרשנות ודיון מאפשרים לך להגיב מיד עם הסבר והבהרה שיכולים לעורר שיחה נוספת.

המשך אינטראקציה משפר את הצלחת ההמרה שלך

הסממן האולטימטיבי להצלחה במאמץ השיווק העצמי שלך הוא השראה לאחרים להגיב על המותג שלך או על נושאים הקשורים אליו. לקוחות פוטנציאליים כיום אוהבים ללמוד מאחרים על החוויות שלהם ורק לאחר מכן לגבש החלטה לרכישה. ככל שהמוניטין שלך יגדל וככל שתווצר יותר אינטראקציה חיובית יהיה ניתן לייצר אפקט "כדור שלג" חיובי שיזניק את העסק שלך קדימה.

לסיכום

אנשים פרטיים ועסקים משתמשים היום ברשתות חברתיות עבור אסטרטגיות השיווק או המיתוג שלהם. קידום במדיה החברתית היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע ליותר אנשים בפחות כסף, להגביר את המכירות, להגדיל את הרכישות החוזרות, את המודעות למותג ונאמנות הלקוחות. עם זאת, מכיוון שמספר המשתמשים בפלטפורמות החברתיות גדל ללא הרף, בעלי עסקים מתקשים לתקשר עם לקוחותיהם. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, משווקים רבים עובדים עם חברות המספקות שירותים של קידום באינסטגרם, קידום ביוטיוב ובשאר הרשתות החברתיות. מכיוון שחברות מסוג זה מאפשרות להם לאסוף ולאחד את כל הנתונים לפרופיל לקוח מאוחד המספק משוב שוטף על הביצועים שלהם.

מוגש מטעם YouHoo
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully