וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישנים על זה: מה ההבדל בין מזרן קפיצים לוויסקו והאם כדאי בכלל לרכוש היברידי?

מוגש מטעם Getha

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 9:56

זה לא סוד שלמזרן שעליו אנחנו ישנים יש השפעה רבה על איכות השינה שלנו. לכן, כאשר אנו ניגשים לרכוש מזרן חדש, מומלץ מאוד לבחור במזרן טוב ואיכותי שיתאים לנו, במיוחד כאשר מדובר בקנייה שאמורה לשרת אותנו לטווח ארוך

אישה שוכבת על מיטה. ShutterStock
מזרן/ShutterStock

ברוב החנויות קיים מבחר ענק של מזרנים מסוגים שונים שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, כך שהבחירה עלולה להיות מבלבלת במיוחד. בדיוק בשביל זה ריכזנו במאמר זה מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירת המזרן המושלם עבורכם.

איזה סוגי מזרנים קיימים? כאמור, קיימים בשוק כל מיני סוגים של מזרנים איכותיים ונוחים, אבל באילו סוגים מדובר וכיצד תבצעו את הבחירה החכמה ביותר? בראש ובראשונה, כדאי להכיר את סוגי המזרנים. שניים מסוגי המזרנים הנפוצים הם מזרן קפיצים ומזרן ויסקו, כאשר מזרן הקפיצים הוא הסוג הוותיק והמוכר יותר ואילו מזרן ויסקו הוא סוג יותר מודרני של מזרן המתבסס על טכנולוגיה חדשנית. כמו כן, קיים גם מזרן היברידי המציע שילוב בין קפיצים לוויסקו.

מהם היתרונות והחסרונות של כל מזרן?

כדי שתוכלו לבצע את הרכישה הטובה ביותר, אנחנו ממליצים להתחשב ביתרונות ובחסרונות של אחד מסוגי המזרנים. מזרן קפיצי בונל, למשל, הוא מזרן שבו הקפיצים מחוברים ביניהם ויוצרים מעין רשת של קפיצים המייצרת תמיכה. יתרונותיו של מזרן קפיצים הם שמדובר במוצר זול יחסית שמחיריו עשויים להתאים לכל כיס, ואנשים רבים מחבבים את התחושה הקפיצית שהוא מעניק. עם זאת, מדובר במזרן שעשוי להישחק מהר יחסית ולהרעיש.

מזרן ויסקו, לעומת זאת, מתבסס על ספוגים בצפיפות גבוהה, ולפיכך זכה גם לשם "ספוג זיכרון" משום שהמזרן "זוכר" את צורת הגוף ומתאים את עצמו למי שישן עליו. הוויסקו מעניק תמיכה מאוזנת לכל חלקי הגוף והוא ידוע כמזרן שעמיד לאורך זמן. עם זאת, חלק מהאנשים פחות אוהבים את ההרגשה של השקיעה במזרן, ולכן יש צורך לנסות אותו. במזרן ההיברידי, שמשלב בין הוויסקו לקפיצים, כל קפיץ מהווה יחידה עצמאית נפרדת משאר הקפיצים, מה שמעניק למזרן הן את התחושה הקפיצית הן את התמיכה הנהדרת של הוויסקו. חסרונו הבולט של המזרן המשולב הוא שהוא לרוב יקר יותר משני קודמיו.

איך בוחרים מזרן?

אחרי שהכרנו את סוגי המזרנים הבולטים בשוק, הגיע הזמן לגשת לשאלה המעניינת ביותר - איך בוחרים את המזרן? ראשית, אנחנו מציעים לכם למדוד את בסיס המיטה כדי שתוכלו להזמין את המזרן הרצוי במידות המתאימות. לאחר שיש בידכם מידות, אנחנו ממליצים לגשת לחנויות המובילות בתחום המזרנים ולהיעזר ביועצים המקצועיים שנמצאים בהן. כמו כן, השתדלו לבחור בחברות אמינות שמציעות אחריות ארוכת טווח על המזרנים, ונסו לבדוק את האפשרות לקבלת המזרן לתקופת ניסיון הכוללת את האופציה להחלפה ולזיכוי כספי למקרה שהמזרן אינו מתאים.

כדאי לדעת שהדרך הכי טובה להתרשם ממזרן היא, פשוטו כמשמעו, לנסות אותו. ההמלצה היא לנסות את כל סוגי המזרנים ולפחות כמה דרגות קושי שונות כדי לנסות להבין מה הכי נוח לכם ובמה כדאי לכם להתמקד. רצוי לבדוק את המזרן דווקא בשכיבה ולא בישיבה, במטרה לקבל תמונה מלאה לגבי ההתאמה של המזרן, ואם אתם ישנים עם בן או בת זוג מומלץ מאוד ששניכם תשכבו על המזרן לפחות מספר דקות ותנסו להרגיש אם הוא מתאים לכם, ולא פחות ממושלם בעברכם.

לסיכום

כנראה שכל אחד ואחת מאיתנו נרכוש מזרן בשלב כזה או אחר במהלך החיים, ורצוי שנגיע לתהליך מוכנים מאחר שמדובר בקנייה שמומלץ לבצע בשיקול דעת נבון. אנחנו מקווים שהצלחנו להעניק לכם מספיק ידע שיסייע לכם בבחירת המזרן הבא שלכם. בהצלחה, ושינה נעימה!

מוגש מטעם Getha
  • עוד באותו נושא:
  • מזרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully