וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכנות שתיתן לכם יותר: אנשי דיגיטל, יועצים עסקיים ומאמני מכירות במקום אחד

מוגש מטעם מדיוס

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 15:38

כך מדיוס מעניקה ללקוחותיה מעטפת שלמה שעוזרת להם לשווק נכון ולהרוויח יותר מהעסק שלהם

מדיוס. יח"צ,
מדיוס/יח"צ

הסלוגן של סוכנות הפרסום הדיגיטלית מדיוס הוא More than marketing ואכן מדיוס מעניקים ללקוחות שלהם, עסקים קטנים ובינוניים לרוב, הרבה יותר מרק שיווק או פרסום. אחד מהערכים המובילים של החברה הוא להעניק ערך גבוה יותר ללקוחות ולקחת חלק משמעותי בשדרוג העסק והעלתו על הדרך הנכונה. מדיוס היא בעצם One stop shop לבעלי עסקים. המטרה של מדיוס היא להעניק לאותם לקוחות, כלים משמעותיים ואפקטיביים בעזרתם יוכלו לשווק טוב יותר ולהגדיל את המכירות הרווחים של העסק.

עם ניסיון של שנים בעולמות המכירות והדיגיטל, הבעלים של מדיוס, השותפים שי יוסף ושלומי ביטון יודעים לעלות את בעלי העסקים על הדרך הנכונה למכירות מוצלחות יותר. כי חלק מהצלחה של כל עסק טמון גם ביכולות המכירה שלו אל מול לקוח הקצה. כך למשל במדיוס יש גם שירותים של תסריטי שיחה לנציגי מכירות ושירותים נוספים שיסייעו להפוך את העסק שלכם למכונה משומנת שעובדת היטב לאורך זמן ומניבה רווחים שתהיו גאים בהם.

גם העולם העסקים אינו זר למנהלי מדיוס. לאחר שהקימו את הסוכנות בכוחות עצמם, בנו שיטת פרסום ייחודית וצברו לקוחות נאמנים, יוסף וביטון, מסיימים בימים אלו את הקורס הנחשק של היועץ העסקי הבכיר ניר דובדבני לייעוץ עסקי, בסופו ירכשו תעודה של יועצים עסקיים ויוכלו להעמיק את הייעוץ ולהעניק כלים יעילים נוספים לעסקים השונים במסגרת עבודת הפרסום שלהם.

במשרד ניתן למצוא גם אנשי דיגיטל, קמפיינרים, מעצבים וקופירייטרים שמשלימים את עבודת השיווק בהובלתם של בעלי העסק, דרכה כל עסק זוכה בשירות של 360 מעלות בכל הזירות הדיגיטליות: בניית אתרים, יצירת גאנטים חודשיים ברשתות החברתיות, פרסום ממומן וכו' איך זה עובד?

בשונה מבעלי עסקים גדולים שמפרסמים הרבה פעמים לצורכי תדמית, במדיוס יודעים שבעל עסק קטן או בינוני משקיע כסף כדי להרוויח כסף. לאותו בעל עסק אין תקציבי ענק שהוא יכול "לשחק" בהם, יש לו תקציב מוגבל והוא רוצה לדעת שכל שקל מנוצל בצורה הטובה ביותר. כך שהמעטפת הייחודית למדיוס עונה על הצרכים של הלקוח במספר מישורים וחוסכת לו לנהל תקציבים גם במקומות אחרים. בנוסף, הפרסום של מדיוס הוא מוטה מכירות, העבודה נעשית בצורה כזאת בה כל הגורמים נמצאים עם האצבע על הדופק מול התוצאות כדי לוודא שהכסף מנוצל בצורה חכמה ואפקטיבית. במדיוס עובדים קשה כדי להשיג ללקוחות שלהם לידים רלוונטיים, לקוחות שירכשו את המוצר או השירות ואף יהפכו ללקוחות קבועים. ההצלחה לא נמדדת במדיוס בלייקים, היא נמדדת ברווחים.

השיטה של מדיוס היא שיטה של אופטימיזציה כפולה. כמו כל משרדי הפרסום והפרפורמנס, הם עוקבים אחר הפניות דרך חשבונות המודעות הממומנות של פייסבוק וגוגל. אבל בשונה ממקומות אחרים, הם משתמשים במערכת פרסום מתקדמת שמתעדכנת ישירות מרצפת המכירה של הלקוח. כלומר יש חיבור מעגלי בין רצפת המכירה של הלקוח למנהל הקמפיינים של מדיוס. הקמפיינר יודע איזו מודעה עבדה ואיזה לא, איזה פרסום הביא מכירות ומתי צריך לחשב מסלול מחדש. במדיוס יודעים דרך איזו מודעה בוצעה לבסוף המכירה, דרך איזה מכשיר, ואפילו מאיזה מקום בארץ בוצעה המכירה.

במדיוס דואגים לשיתוף פעולה מלא מול הלקוח בשקיפות מלאה. באמצעות מערכת הפרסום שהם מציעים, גם ללקוח יש ממשק צד דרכו הוא רואה את הנתונים מכל מקום ובזמן אמת. כך שני הצדדים יכולים ללמוד, להגיב ולפעול נכון כדי לעשות את הטוב ביותר עבור העסק. גם הגורמים במדיוס וגם הלקוחות, חיים באמת את התוצאות ונהנים מהמידע המדויק ביותר.

באמצעות מערכת זאת, במדיוס יודעים לעשות עבודה מדויקת מול הדאטה ולהצביע על המיקום ממנו התבצעה המכירה, מהי מילת החיפוש שהובילה לרווחים גדולים יותר ומהיכן הכסף נכנס. ככל שללקוח

ולסוכנות הפרסום יש מידע מדויק יותר, כך הפרסום יכול להוביל לתוצאות טובות יותר המותאמות לרצונות של הלקוחות.

למעשה, במדיוס ממקסמים את הכסף שלכם ומשיגים, בעבור סכומים נמוכים באופן יחסי התואמים את תקציבי השיווק של עסקים קטנים, תוצאות מרחיקות לכת.

לסיכום, השילוב בין פרסום דיגיטלי מתקדם, אימון מכירתי איכותי וייעוץ עסקי חכם יכול לקחת את העסק שלכם למחוזות שעוד לא הכרתם, כמה נוח שכל זה קורה תחת קורת גג אחד במקום אחד שבו כל לקוח או לקוחה זוכים למעטפת אחת שלמה שתיקח אותם הכי רחוק שאפשר.

מוגש מטעם מדיוס
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully