וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אש בלי עשן - פתרון ירוק וחסכוני לבעלי קמיני עץ

מוגש מטעם פיל – פתרונות ירוקים לחימום

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 17:25

רגע לפני שהסתיו בפתח, הגיע הזמן להעלות מחדש את הסוגייה שעושה הרבה עשן סביב קמיני העץ ובעליהם, ומטרידה את כל השכנים והסביבה

פיל – פתרונות ירוקים לחימום. פיל – פתרונות ירוקים לחימום,
פיל – פתרונות ירוקים לחימום/פיל – פתרונות ירוקים לחימום

אם אתם נמנים בין 1/2 מיליון הצרכנים שברשותם קמין עץ, או בין שכניהם, אתם וודאי מודעים לבעיה - השימוש בעץ רטוב או עץ לא איכותי גורם לעשן רב. הריח, זיהום האוויר והמטרד הכללי עלולים להיות בלתי נסבלים.

כדי למגר את התופעה, צצו מספר עמותות, שמעודדות את השימוש בקמיני גז. אלא שבדיקה פשוטה מציגה, כי מי שעומד מאחוריהן הן לא אחרות מאשר חברות הגז שפועלות בישראל, ומנסות לעודד את המעבר לקמיני גז כדי להכניס לכיסן עוד מיליוני שקלים בשנה. בשל העדר רגולציה, לא נמצא פתרון לנושא, אך חברת "פיל - פתרונות ירוקים לחימום", המציעה פתרונות ירוקים לאנרגיה משנת 2008 הביאה מגוון פתרונות, ביניהם הפלט לתנורים אוטומטיים.

פיל – פתרונות ירוקים לחימום. פיל – פתרונות ירוקים לחימום,
פיל – פתרונות ירוקים לחימום/פיל – פתרונות ירוקים לחימום

יש אש בלי עשן

חברת "פיל - פתרונות ירוקים לחימום" מציעה לבעלי קמיני עץ "בריקים-בריק עץ" שעשויים משאריות עץ לבן, הנדחסים בלחץ ובחום גבוהים ללא תוספת כימיקלים, ומכילים פחות מ- 10% לחות בתוך הגליל. היתרון העיקרי שלהם הוא, שהם מאפשרים להשתמש בעץ כמקור אנרגיה שלא מייצר עשן (למעט בזמן הדלקת העץ).

הבשורה המרעישה הזו הגיעה עד היום כל הדרך מאוסטריה לישראל, אך כיום את הבריקים חברת "פיל - פתרונות ירוקים לחימום" מייצרת פה בישראל. המשמעות של זה היא, שמהצרכנים נחסכות כל עלויות התיווך, הייבוא והשינוע. המוצר נמכר כיום במחיר מאד תחרותי לעץ מאשר בעבר.

העובדה שהבריקים מיוצרים כעת בישראל ועשויים ברובם מעץ ממוחזר, תורמת גם לטביעת פחמן נמוכה יותר, כך שמבחינה אקולוגית, זה נחשב לאחד המוצרים המפתיעים שתמצאו בתחום.

כמעט ללא תוצרי לוואי, מוצר ממוחזר שגם ניתן למחזור

שימוש בבריקים מעץ כחול-לבן מבטיח שמירה על סביבה אקולוגית ובריאה יותר. המוצר עצמו ממוחזר משאריות של עץ, ולאחר השימוש בו ניתן להשתמש בו כגחל. רוצים ליהנות מברביקיו? נצלו את הבריקים שחיממו את ביתכם ותהנו. לאחר מכן יישאר לכם 1% בלבד של אפר, הבדל משמעותי ביחס לכל חלופה אחרת שיש, במיוחד אם משווים את זה לגפת זית, שמייצרת הרבה מאוד עשן, ריח חמוץ ולא נעים ומותירה כמות גדולה מאוד של אפר (כ10%).

חיסכון אנרגטי משמעותי, פליטת חום גבוהה ב- 30% בהשוואה לעץ הטוב ביותר

הבריקים תוצרת הארץ שמיוצרים ומשווקים על ידי חברת "פיל - פתרונות ירוקים לחימום" מספקים יותר מ- 30% חום בהשוואה לעץ רגיל. המשמעות של זה היא חיסכון אנרגטי משמעותי, שימוש בפחות חומר בעירה והפקת כמות גדולה יותר של אנרגיה, וזאת ללא לכלוך וללא עשן.

כדי לדייק מספרית, נבהיר, שגליל אחד של בריק כחול-לבן מבית "פיל - פתרונות ירוקים לחימום" מפיק 10 KW (או שכל 1 ק"ג בריק מפיק 5 KW).

אחסון ושימוש נוח

הבריקים מאוד חסכוניים גם לאחסון בשל העובדה שהם דחוסים, צפופים וכבדים מאוד, ולכן מכילים כמות גבוהה של חומר טבעי לבעירה. פרט לכך, ניתן לשבור אותם בקלות כדי להתאים

אותם לגודל הקמין ולהשתמש רק בכמות הנחוצה, ובהתאם להוראות היצרן המצורפות למוצר הם מאוד קלים להדלקה.

מוצר פונקציונלי למגוון שימושים

בבריקים הללו ניתן לעשות שימוש עבור כל מה שקשור לבעירה ואש. תוכלו לקחת עמכם בריקים לקמפינג בחיק הטבע, להבעיר מדורה ולהשתמש בגחל להכנת תפוחי אדמה, מרשמלו ומגוון מאכלים עסיסיים.

כמו כן, הבריקים הם המוצר האידיאלי עבור טאבונים שמופעלים בעץ, ואם בוחנים את השימוש בהם בסביבה האורבנית, הרי שהם מספקים פתרון אופטימלי לסכסוכי השכנים שהוזכרו בתחילת הכתבה. הם לא מפיצים עשן, שומרים על סביבה ירוקה ובריאה יותר, חוסכים אנרגיה, ניתנים למחזור ומספקים כמות חום הרבה יותר גבוהה מכל פתרון הסקה אחר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פיל – פתרונות ירוקים לחימום. פיל – פתרונות ירוקים לחימום,
פיל – פתרונות ירוקים לחימום/פיל – פתרונות ירוקים לחימום
פיל – פתרונות ירוקים לחימום. פיל – פתרונות ירוקים לחימום,
פיל – פתרונות ירוקים לחימום/פיל – פתרונות ירוקים לחימום

לסיכום,

אם יש לכם או לשכנים שלכם קמין עץ, העשן שהוא מייצר הוא לא גזירת גורל. חברת "פיל - פתרונות ירוקים לחימום" מציעה פתרון מהפכני וירוק שישמור על הסביבה שלכם ועל יחסי שכנות טובים. עם בריקים מעץ כחול-לבן אתם יכולים ליהנות כעת מכל יתרונות הקמין, להפיק יותר אנרגיה, לחסוך בחומרי הבעירה הטבעיים ולא להתייסר מצפונית. ככל הנראה, צפוי לנו חורף חמים ונעים. שנזמין את השכנים?

להזמנת בריקים או למידע נוסף חייגו 0523964001.

לאתר

לפייסבוק

מוגש מטעם פיל – פתרונות ירוקים לחימום
  • עוד באותו נושא:
  • חימום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully