וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות ממותגות בדרך שלך

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 14:59

מתנות ממותגות הן ללא ספק המתנה המושלמת לכל אחד וכן גם לכל אירוע. זו לא חייבת להיות מתנה מיותרת ומשעממת, זו מתנה שעשויה להיות בלתי נשכחת כך שניתן יהיה גם להשתמש בה במשך שנים.

מתנות לחגים. ShutterStock
מתנות/ShutterStock

לצערנו לעיתים שיטות מסורתיות של מתנות אינן מספיקות כדי להפוך אותן למיוחדות ובלתי נשכחות. בדיוק בשביל זה עומדים לרשותכם צוותים מקצועיים ויצירתיים שיסייעו לכם ליצור את המתנה הממותגת הכי מקורית, שימושית ופשוט כזו שרק ירצו להתגאות בה.

מתנות ממותגות - למה זה טוב?

מתנות ממותגות יכולות להיות עוד אחד מהדברים המשעממים עובד מקבל לחג, עוד שי קטן וסתמי לחזור איתו אחרי כנס, או שמתנות ממותגות יכולות להיות הדבר המרגש ביותר שמצפה לעובדים לקראת החגים או אירועים מיוחדים.

מתנה ממותגת טומנת בתוכה שתי משמעויות עיקריות - יצירת סביבת עבודה חיובית ומלאת הערכה כלפי העובדים, וקידום אינטרסים שיווקיים של החברה או הארגון. זה יכול להיות שילוב יפהפה אם עושים אותו נכון כמובן.

המטרה העיקרית של מתנה ממותגת היא להיות שווה מספיק ושימושית מספיק כדי שפשוט תוכל לפגוש כמה שיותר אנשים במהלך היום של אותו מקבל המתנה. לכן חברות או ארגונים אשר משקיעים במתנות הממותגות שלהם, עושים את אחד המהלכים החשובים ביותר לקידום מהיר ואיכותי בשוק.

סוגים שונים ומפתיעים של מתנות ממותגות

ההזדמנויות לתת מתנה ממותגת לעובד, ספק, לקוח, תורם או אורח בכנס הן אינסופיות. לכן זה אף פעם לא מאוחר מידי לחשוב על רעיון מפוצץ שישאיר אבק לכל נותני המתנות הסתמיות לשם סימון וי בלבד.

אם קשה לכם לחשוב על מתנה שתוכל גם להכיל בצורה יפה את מיתוג החברה שלכם, גם להיות שימושית עבור רוב האנשים שיקבלו אותה וגם תהיה ייצוגית מספיק - אל חשש, צוות מנוסה ומקצועי יעשה הכל בשביל להצליח לקלוע למתנה המושלמת. על ידי שאלות מדויקות על אופי החברה ומאפיינים חשובים אחרים, על ידי הצגה של מגוון עצום ומרשים של רעיונות למתנות שנעשו כבר וכמובן על ידי שימוש ביצירתיות מפתיעה במיוחד.

בשורה התחתונה, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ושככל הנראה המתנה איתה תצאו מפגישת הייעוץ תהיה מתנה שהיא לא פחות מהברקה.

כדי לקבל טעימה קטנה מהקסם שלנו, אלו כמה מתנות מקוריות שנבנו לאחרונה - שלל סוגים של אוזניות אלחוטיות חכמות וממותגות, כך שלכל מקום אליו העובד ילך כולם ידעו מי אחראי למתנה השווה. לחגים שונים ושמחים במיוחד, מארזים מהודרים של בקבוקי יין שווים ומשובחים במיוחד כך שבעצם כל החוגגים השמחים יודעים בדיוק מי אחראי לחיוך הגדול שעלה להם. כמובן שהמגוון גדול ומרשים מכדי לסכם אותו. אך גולת הכותרת של חברה מקצועית ואיכותית במיוחד המתמחה במתנות ממותגות - היא הפסקה הבאה.

תמיד כדאי לחשוב רחוק

כל אחד הוא מיוחד, זה משפט שאנחנו יודעים מגיל צעיר מאוד. אחרי שמתבגרים ומקימים חברה לא קשה להבין שהחברה מקבלת את האופי המיוחד של מי שמנהל אותה. לכן, כאשר ברצונכם ליצור מתנות ממותגות לעובדים שלכם, כדאי שתתחילו לדמיין ולהעלות רעיונות יצירתיים, כי יש מי שייתן להם ביטוי.

להזמנות חייגו - 077-805-0625

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully