וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים פיגום אלומיניום נייד להשכרה או מכירה? תכירו את המומחים נתנאל פיגומים

מוגש מטעם נתנאל פיגומים

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 7:43

אם אתם אנשי מקצוע, מנהלי פרויקטים או אנשים פרטים שמעוניינים לבצע שיפוץ או עבודת תחזוקה בוודאי שמעתם על פיגום אלומיניום נייד (להשכרה או מכירה)

נתנאל פיגומים. יח"צ,
נתנאל פיגומים/יח"צ

נפגשנו עם המומחים בתחום הפיגומים על מנת לקבל תשובות לשאלות הקשורות להשכרה, מכירה, עלויות ויתרונות של הפיגום הנייד על פני פתרונות אחרים בשוק.

בשנים האחרונות תחום הפיגומים הניידים תפס תאוצה רבה. ובשוק כיום קיימות מספר חברות אשר פועלות ומעניקות שירותי השכרה ומכירה של פיגומי אלומיניום ניידים. מעל כולם בולטת חברה צעירה ומקצועית אשר מצליחה לעשות חייל וזאת ע"י מתן שירות אישי ומקצועי, מענה וזמינות מהירים, אדפטיביות ויצירתיות בפתרונות התקנה עבור כל משימה וכל גובה וליווי צמוד של אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. תכירו את 'נתנאל-פיגומים' החברה מהמובילות בישראל להשכרה ומכירה של פיגומי אלומיניום ניידים.

נפגשתי עם נתי ומשה גינון המנהלים את חברת נתנאל פיגומים על מנת להבין את תחום הפיגומים הניידים הכולל מכירה והשכרה של פיגומי אלומיניום ניידים. להלן סיכום השיחה.

נתנאל פיגומים המומחים להשכרה ומכירה של פיגומי אלומיניום ניידים

נתנאל ומשה גינון מפעילים כיום את אחת מהחברות המובילות והמקצועיות בארץ להתקנה, השכרה ומכירה של פיגומים ניידים. את החברה הקים נתנאל גינון בוגר לימודי הנדסאי תעשיה וניהול. שהוא גם קבלן בניין עם ניסיון של מעל 10 שנים בתחום. החברה פועלת ברחבי הארץ בפריסה ארצית ומעניקה שירות לחברות הגדלות בארץ.

נתנאל, תסביר בבקשה מהו פיגום אלומיניום נייד?

פיגום אלומיניום נייד הוא מבנה שעשוי מאלומיניום, ונקרא גם פיגום עצמאי. זהו פיגום שעומד בזכות עצמו, ולא מצריך הישענות על המבנה עצמו. הפיגום מאפשר לאנשי מקצוע לבצע עבודות בגובה 3 עד 16 מ' (ואפילו עד 20 מטר עם עיגון לקיר) בצורה בטוחה כאשר אנשי המקצוע עומדים על משטח עבודה סגור עד לגובה המותניים. הפיגום הנייד יכול לעמוד על 4 גלגלים ולאפשר הזזה ממקום למקום או לעמוד על רגליים קבועות. בנוסף לפיגום יש גם תומכים אותם ניתן לעגן לקרקע בעזרת נעילות ביטחון ובנוסף ניתן לבצע עיגון לקיר.

מהם היתרונות של אלומיניום בשימוש בפיגום?

אלומיניום הוא חומר שמציע יתרונות רבים, במיוחד עבור סוג העבודה הנדרש באתרים שונים: הוא עמיד, בעל משקל קל שעוזר להתניידות נוחה ומהירה, חזק (יכול להחזיק משקל גבוהה) וקל מאוד להרכבה ופירוק. פיגום אלומיניום נייד עמיד בפני פגעי מזג האוויר ואינו נשחק בגשם או בשמש, קל לשינוע ומאפשר ההתקנה פשוטה ביחס למוצרים אחרים בשוק.

עבור אילו עבודות מתאים פיגום נייד?

פיגום אלומיניום נייד מתאים עבור מגוון עבודות כגון: עבודות בנייה, שיפוץ, חשמל, תחזוקה של מבנים, ניקיון בגובה, התקנת וילונות ועבודות תחזוקה שמתבצעות בגובה עבודה של עד 16 מטרים. הפיגום הנייד מאופיין בהתקנה נוחה, פשוטה ומהירה ואפשרות שינוע על משטחים ישרים. למרות הקלות של השימוש והשינוע, הפיגום הנייד עדיין עמיד במיוחד, ויכול לשאת משקל של עד כ-355 ק"ג. כל זאת הפכו את הפיגום הנייד לאחד מסוגי הפיגומים המועדפים בשוק ע"י אנשי המקצוע. נתונים אלה כמובן תלויים בדגם וסוג הפיגום הנייד שבו אתם בוחרים. על מנת להתאים את סוג הפיגום לעבודה ולמקצוע שלכם יש להתייעץ עם ספק פיגומים מומחה.

מהם הסיבות להשכיר פיגום אלומיניום נייד במקום לקנות אותו?

השכרת פיגומי אלומיניום ניידים היא אופציה, אשר מתאימה לאנשי מקצוע ואנשים פרטיים שאין באפשרותם לאחסן ולשנע את הפיגומים או שבאופן כללי אינם מבצעים מספר רב של עבודות בגובה.

אם גם אתם מתלבטים בין השכרה לקנייה, להלן הסיבות המובילות להשכיר פיגום נייד:

· מחיר נוח אתם משלמים לפי הצורך והזמן עבורו אתם צריכים את הפיגום.
· שירות הובלה, הרכבה ופירוק - אם אין לכם ידע בהרכבה של פיגום חברה מקצועית תרכיב ותתקין אותו עבורכם.
· אחסון הפיגום - פיגום הוא מוצר יקר וגדול גם כאשר הוא מפורק שאותו צריך לאחסן במקום בטוח ובנוסף גם להוביל אותו ממקום למקום עם עגלה או טנדר.

נתנאל פיגומים. יח"צ,
נתנאל פיגומים/יח"צ

תוכלו לקרוא עוד על השכרת פיגום בלינק הבא >> פיגומים ניידים להשכרה

כמה עולה להשכיר פיגום נייד?

מחיר פיגום נייד מורכב ממספר גורמים: זמן השכרה, שינוע, הרכבה ופירוק.

זמן השכרת הפיגום

ניתן להשכיר פיגום נייד לתקופת זמן של החל מיום ועד מספר שבועות. מחיר השכרת פיגום נייד ללא הובלה והרכבה מתחיל ב- 450 ש"ח ליום עד יומיים ובהשכרה ל 30 יום הוא גם יורד ל 80 שח ליום.
● מחיר השכרת פיגום נייד ליום - 450 שח
● מחיר השכרת פיגום נייד לחודש - 2,500 שח

שינוע הפיגום

במידה ותבחרו נוכל להגיע עד אליכם עם הפיגום ולמסור לכם אותו ובמידת הצורך גם להרכיב אותו. מחיר שינוע הפיגום יעלה לכם החל מ- 250 ₪ לכל כיוון (המחיר משתנה בהתאם למרחק מנקודת האיסוף לנקודת היעד).

שירות הרכבה ופירוק של הפיגום

שירות מקצועי של שני אנשי צוות לפחות אשר ירכיבו עבורכם את הפיגום בצורה המקצועית ביותר. מחיר הרכבת פיגום נייד נע בין 250 ₪ ל 500 ₪ ואף יותר תלויי במורכבות של העבודה.
סה"כ מחיר של פיגום נייד להשכרה עד גובה 6 מטר כולל שינוע והרכבה נע בין 1,600 שח ל 2,200 ₪ למספר ימים בודדים.

פיגום גבוהה יותר (עד 16 מטר) מצריך הצעה יותר קפדנית שלוקחת בחשבון את הגובה ומורכבות הפרויקט. ניתן להשכיר פיגום ללא שינוע, הרכבה ופירוק תוכלו להגיע למחסן הפיגומים ולהעמיס את הפיגום על כלי רכב מתאים ולהרכיב ולפרק אותו בעצמכם, דבר המצריך ידע והבנה בהרכבת פיגום נייד.

רכישה של פיגום אלומיניום נייד

לבעלי מקצוע, ארגונים וחברות שיש צורך קבוע בפיגום לעבודות בגובה מומלץ לקנות פיגום נייד. וזאת מכיוון שעלות הרכישה שנעה בין 5,000 ₪ ל 11,500 ₪ (המחירים מתייחסים לדגמים מסויימים בלבד) מתגמדת לעומת מחיר ההשכרה החד פעמי של אלפי שקלים (כולל שינוע והרכבה). אולם יש לקחת בחשבון אחסון, שינוע, הכשרה וציוד בטיחות של אנשי המקצוע שמרכיבים ועובדים על הפיגום.

למי מתאים לקנות פיגום אלומיניום נייד?

ראשית יש להבין שפיגום הוא מוצר שצריך אחסון ושינוע ולכן רכישת פיגום אלומיניום נייד מתאימה לאנשי מקצוע שיש להם מחסן, רכב מתאים או עגלה וידע מקצועי בהרכבה ופירוק הפיגום.
הפיגום מתאים לחברות, תאגידים, מרכזי קניות, חברות ניהול, בתי מלון, בנייני משרדים וכל ארגון או איש מקצוע שיש לו צורך בעבודה בגובה.

כמה עולה לקנות פיגום אלומיניום נייד?

מחיר פיגום אלומיניום נייד מתחיל ב- 5,000 ₪ לפיגום בגובה מינימלי. המחיר לרכישת פיגום נייד משתנה לפי גובה, רוחב ודגם הפיגום. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת יש לפנות לאחד מהנציגים שלנו ואנו נתאים עבורכם את הפיגום הטוב ביותר עבורכם ובמחיר האטרקטיבי ביותר בשוק.

פיגום נייד להשכרה ומכירה - נתנאל פיגומים

חברת נתנאל פיגומים מתמחים במתן שירות השכרה, מכירה שינוע והרכבת פיגומים לחברות בנייה, קבלנים, עסקים, חברות ולקוחות פרטיים. החברה מתמחה ביבוא ושיווק פיגומי אלומיניום ניידים במגוון סוגים בתקן אירופאי. אם יש לכם צורך בהשכרה או רכישה של פיגום אלומיניום נייד לכל מטרה אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את הפתרון המקצועי ביותר עבור העבודה אותה תרצו לבצע. אנו מתחייבים לשירות מעולה, זמני אספקה מהירים, הרכבה ופירוק מקצועיים ופיגומים ברמה גבוה עם תו תקן אירופאי.המחסנים שלנו ממוקמים באור עקיבא, אבן יהודה והרצליה.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ושירות מהיר ומקצועי צור קשר בלינק הבא >> נתנאל פיגומים

מוגש מטעם נתנאל פיגומים
  • עוד באותו נושא:
  • פיגומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully