וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לבחירת ספה נפתחת

מוגש מטעם ויטוריו דיוואני

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 8:20

כאשר מדובר על נושא ספות נפתחות, ניתן לומר שכיום, זהו אחד הפריטים - הקשורים לתחום הריהוט - הנחשבים לבין המוצרים החיוניים והנדרשים

ספה נפתחת. ShutterStock
ספה נפתחת/ShutterStock

גם אם הוא נועד בשביל חדר העבודה שלכם ללילות ארוכים במשרד, או באופן כללי לחדר האורחים או הסלון, כאשר מדובר בספה הנפתחת, ניתן לומר שהיא משתלבת בצורה מושלמת בכל חלל, ומעניקה לבית ולמשרד שלכם ערך מוסף. כיום רוב הספות הנפתחות הן מאוד נוחות וכמובן יכולות להפוך כל חדר שתרצו לחדר שינה נוח בתוך כמה שניות בודדות. כאשר אתם בוחרים ספה נפתחת, חשוב מאוד לזכור שעיקר המטרה שלה היא שכולם ישבו עליה בנוחות מרבית. לכן קודם כל חשוב להתמקד בפיצ'רים אשר אתם הייתם מחפשים בכל ספה אחרת שאתם הייתם קונים, ורק אחר כך לשקול מחדש את כל היתרונות והחסרונות שתביא עימן תוספת המיטה. רצוי מאוד לאתר ספות נפתחות אשר מתאימות לעיצוב הכולל של החדר בו אתם רוצים לשלב אותה.

ספות נפתחות מעץ מלא

כאשר מדובר על מסגרות לספות, אפשר בהחלט לומר שהמסגרות הכי חזקות והכי יציבות שיש לכל סוגי הספה הן כמובן המסגרות מהעץ המלא, בגלל זה כדאי, חשוב וגם מומלץ מאוד לבחור במסגרת חזקה כזאת, שגם יכולה לשאת את המשקל של זוג או של בן אדם אחד בודד היושב או ישן על הספה. חשוב מאוד להימנע מספות נפתחות אשר מבוססות על סוגי עץ רכים וחלשים יחסית כמו עץ אורן. באתר של ויטוריו דיואני תוכלו למצוא מגוון רחב של ספות איכותיות עם מסגרות עץ חזקות הנשמרות לאורך זמן.

מנגנון פתיחה וסגירה נוח לשימוש

כאשר אתם מעוניינים לקנות ספה נפתחת כל המטרה של הקנייה היא כמובן שאתם תיהנו לארח אורחים נוספים בבית באופן נוח ושפוט ללא הסתבכויות בנושא המיטות. הספות הנפתחות בעלות מנגנון של פתיחה וסגירה הם מסורבל, עשויות לפגוע בצורה רבה מאוד באיכות של הספה, ולפגוע ביכולת השימוש בה. בשביל לאתר ספות נפתחות בעלות מנגנון של פתיחה סגירה שהוא באמת איכותי, חשוב מאוד לחפש מנגנון שהוא מתרומם ופותח את הספה באמצעות תנועה בודדת, בלי שום חריקות או תקיעויות למיניהם. מומלץ מאוד לחפש יחידות של ספות נפתחות אשר עוצבו עם מנגנון נעילה אשר מבטיח שהספה שלכם תישאר פתוחה לחלוטין כאשר היא נמצאת במצב של מיטה, ובנוסף המנגנון יאפשר כמובן פתיחה נוחה הרבה יותר.

מזרן נוח

כאשר מדובר על ספה נפתחת שהיא באמת איכותית, אפשר לומר שהיא אמורה להיות ספה בעלת מזרן מאוד איכותי אשר כיף מאוד לישון עליו בלילה, והוא לא גורם בכלל לשום כאבי גב וללילות מלאי נדודי שינה. מזרן איכותי הוא כזה אשר תומך בכל אזור הכתפיים, הירכיים ובגב התחתון שלכם. מזרן עבה לא תמיד אומר בהכרח שהמזרן הוא באמת טוב. דווקא מזרן אשר הוא צר, אבל בנוי מאוד טוב יכול לספק לכם תמיכה מעולה יותר בשביל הגוף שלכם במהלך השינה הרציפה. אם אתם באמת חושבים או מרגישים שאתם לא מצאתם מזרן נוח בשביל השינה, אתם יכולים להוסיף עוד מזרן מעל הספה הנפתחת, בשביל לעזור לאורחים ליהנות מהשינה הכי טובה שיש בכל לילה.

מוגש מטעם ויטוריו דיוואני
  • עוד באותו נושא:
  • ספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully