וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את חברת אלפא קיטצ'ן

מוגש מטעם אלפא קיטצ'ן

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 8:58

המטבח שלכם הוא אחד האזורים החשובים ביותר בבית שלכם. לא מדובר רק במקום שבו אתם והמשפחה שלכם תיצרו זיכרונות וחוויות, אלא גם במקום דומיננטי אשר ממוקם בלב הבית ולאור כך חשוב מבחינת נראות, אסתטיקה וכמובן פונקציונלית

מטבח. יח"צ,
מטבח/יח"צ

כאשר אתם מעוניינים לעצב את הבית - בין אם מדובר בבית חדש ובין אם אתם מעוניינים בשיפוץ ושדרוג הבית, יש מספר רב של נושאים ואפשרויות שצריך לקחת בחשבון. במסגרת זאת, יש להתחשב בעלויות, בשטח המטבח, סוגי המשטחים אותם מתקינים בו ועוד. אלפא קיטצ'ן היא בדיוק החברה שמסייעת בבחירת המטבח הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם - כל זאת, בעזרת קטלוג אינטרנטי והכוונה מקצועית לאורך כל ההליך.

עיצוב מטבח מותאם אישית בתקציב שמתאים עבורכם

אלפא קיטצ'ן החלו את דרכם כחברה אשר משווקת את מוצריה לסוחרים וקבלנים המובילים בישראל. במהלך השנים, כאשר צברו ניסיון ומוניטין הם יצאו בבשורה במסגרתה הם מעוניינים להיכנס לשוק הפרטי, ללא הסתייעות בגורם מתווך. זאת, תוך הבנה כי יש צורך בתודעת שירות גבוהה אשר תלווה את כל התהליך ותתאים לכל אדם באשר הוא.

למעשה, החברה דוגלת במתן מטבח המותאם לכל כיס - כך, הלקוחות מציינים את התקציב הרלוונטי עבור המטבח שלהם, והמעצבים המקצועיים של אלפא קיטצ'ן מבצעים את העיצוב בתוך מסגרת התקציב שהוגדרה מראש. כך, הלכה למעשה, פועלים בשיטה הפוכה אשר מותאמת לכיס הלקוח ולא לשיטה כזו שנועדה לגרום לכם להוציא כסף רב יותר מבלי תקרת עלות ברורה.

שירות מותאם לעידן המודרני - קטלוג אינטרנטי

הערך המוסף המשמעותי הנוסף אותו חברת אלפא קיטצ'ן מציעה הוא היכולת לעצב את המטבח שלכם ללא צורך לצאת מהבית. עד השנים האחרונות, כאשר אנשים רצו לרכוש מטבח הם נאלצו ללכת לאולמות תצוגה ולהנדס בדמיונם העשיר את הצורה בה המטבח עליו מסכלים באולם התצוגה יראה בבית שלהם. כל זאת, כמובן, באופן שאינו מותאם לחללים הספציפיים של הלקוח - זאת מכיוון שהתצוגה מציגה מטבחים קטנים כגדולים.

אלפא קיטצ'ן ייבאו טרנד עולמי במסגרתו לא צריך לצאת מהבית וניתן להיכנס לקטלוג אינטרנטי, להתרשם מהמטבחים ומהחומרים כגון מטבחי פורמייקה, צבע בתנור ועוד. לאורך כל התהליך ניתן להתקשר ולהתייעץ עם צוות המעצבות המנוסות שקיימות לחברה וילוו אתכם בבחירה הכה חשובה לגבי נראות המטבח שלכם.

מטבח. יח"צ,
מטבח/יח"צ

סוגי לקוחות

חברת אלפא קיטצ'ן פתוחה למגוון רחב של לקוחות - כאמור, מדובר בחברה אשר פועלת כבר למעלה מעשור בשוק הפרטי ונגישה לכל אדם אשר חפצה נפשו בעיצוב קלאסי ומותאם אישית לצרכי הלקוח ולמחירים אשר הוגדרו לחברה.

למעשה, בין אם אתם מעוניינים בעיצוב מטבחים קטנים ליחידות דיור או משרדים ובין אם אתם רוצים לעצב מטבח לחללים גדולים יותר, חברת אלפא קיטצ'ן כאן עבורכם.

יש להדגיש כי מעבר לשירות אשר החברה נותנת באופן ישיר ללקוחות הפרטיים אשר פונים אליה באינטרנט, היא כמובן עובדת גם עם מעצבים רבים אשר מסתייעים בשירותי החברה ובמטבחים שהיא מציעה.

סוגי המטבחים

אלפא קיטצ'ן מציעה מגוון רחב של שירותים למטבח זאת, כמובן, ללא התפשרות על איכות החומרים.
למשל, לקוחות רבים בוחרים במטבח פורמייקה אשר מעבר למחיר הנגיש שלו, הוא עמיד ונעשה באיכות הגבוהה ביותר. כך, הוא מחזיק מעמד בתנאי טמפרטורה ולחות שונים אשר מאפיינים את המטבח. לצד זאת, מטבח הפורמייקה לא סופח ריחות, דבר חשוב ביותר כאשר בוחרים מטבח.

בעידן המודרני, הפורמייקה היא מוצר הכולל סוגים רבים של עיצובים ובמסגרת כך ניתן לבחור מטבח פורמייקה כפרי, מטבח פורמייקה לבם, מטבח פורמייקה דמוי עץ ואף עיצובים עם צבעים שונים. למעשה, המטבח שלכם יכול להיות איכותי, במחיר נגיש ומגוון רחב של סוגים וצבעים, לפי טעמכם האישי.

סגנון העיצוב האישי למטבח שלכם

אנחנו מניחים שאם הגעתם עד כאן, אתם מעוניינים בעיצוב מטבח עבור הטעם האישי שלכם, אשר יתאים לחלל המוגדר שקיים ברשותכם, בין אם מדובר בחללי מטבחים קטנים או גדולים. ראשית, רצוי להסתכל באתר של אלפא קיטצ'ן, לקרוא על המטבחים בעיצוב כפרי, קלאסי, מודרני ועיצובים מיוחדים נוספים ושונים.

בנוסף, אנחנו ממליצים לקרוא על סוגי החומרים כגון מטבחי הפורמייקה המוצעים בחברה ובכך להבין בצורה טובה יותר מה סוג המטבח אותו תרצו להתאים לעצמכם, בכפוף כמובן למסגרת התקציב שהקצתם לכך מראש.

הטוויסט המגניב שנותן לכם חופש בחירה רחב ומגוון יותר הוא האפשרות לבחור את הצבע במטבחי הפורמייקה בהתאם לעיצוב בו אתם מעוניינים ואף להגדיל ולהרחיב את הדגמים בהתאם לחלל שיש ברשותכם.

שירות אישי

כפי שהוזכר כבר מעלה, למרות השיטה החדשנית במסגרתה בוחרים מקטלוג מקוון והעובדה כי אין אולם תצוגה, השירות של אלפא קיטצ'ן הוא מהאיכותיים שניתן במשק. במסגרת כך, כבר מהשלב הראשון של בחינת המטבח המתאים ביותר עבורכם, נעשה ליווי טלפוני של מעצבים ומעצבות (כאשר החברה מובילה בנוכחות נשית, דבר שלדעתנו יש לציין לשבח). כל זאת, ללא תוספת תשלום ובמטרה לסייע לכם להבין מה סוג המטבח הטוב ביותר עבורכם.

במידה שאתם מעוניינים בכל מקרה להגיע לפגישה פיזית, לחברה משרד מכירות הנועד לאדריכלים ומעצבים ואף לקוחות פרטיים יכולים להגיע ולהיפגש במקום עם המעצבים שיסייעו בכל שאלה והכוונה.
יתרה מכך, במידה שאתם מעוניינים במדידת החלל הייעודי, ניתן לפנות לחברה והיא תדאג לשלוח את אנשי המקצוע המנוסים שלה אליכם. במסגרת כך, גם ניתן להסתייע בהם לייעוץ והבנה כיצד ניתן לנצל את החלל בצורה המיטבית.

לסיכום

אלפא קיטצ'ן מספקים לכם מטבחים איכותיים, מעוררי התפעלות ובמחיר אשר יותאם לכם באופן אישי. כל זאת, בליווי צמוד ותוך התחשבות בהעדפות שלכם ובאופי החלל הייחודי אותו אתם מבקשים לעצב. ממליצים לכם להסתכל באתר המותג וליצור איתם קשר טלפוני לצורך קבלת פרטים נוספים. תתחדשו!

מוגש מטעם אלפא קיטצ'ן
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully