וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמשיות של חברת UMBRA - הצללה מקצועית לכל מטרה

מוגש מטעם UMBRA

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 15:54

התקנת שמשיה בארצנו החמה היא דבר מאוד נצרך. אנו זקוקים לצל בגינת הבית, בפינת הישיבה, בים, במסעדות ולמעשה בכל מקום שבו אנו נמצאים, גם במסעדות ובתי קפה

שמשיות umbra. umbra.co.il‏,
שמשיות umbra/umbra.co.il‏

לשמשיה יתרונות רבים ביחס לפתרונות הצללה אחרים, אך כאשר רוכשים אותה, חשוב לרכוש שמשיה מקצועית ואיכותית. השמשיות של חברת UMBRA הן שמשיות איכותיות עם יתרונות רבים ולכן מומלצות מאוד להתקנה. בכתבה הבאה נסביר על כל היתרונות שלהם עבורכם.

למה לרכוש שמשיות UMBRA?

חברת UMBRA מייבאת שמשיות איכות עם המון יתרונות ולכן מדובר בפתרון הצללה משובח. לא מדובר בשמשיות המסורתיות שאנו מכירים מהים, אלו שיש לחפור בור כדי לגרום להן להיות יציבות. מדובר על שמשיות מקצועיות וכעת נפרט את כל היתרונות המצוינים שלהן.

שמשיות umbra. umbra.co.il‏,
שמשיות umbra/umbra.co.il‏

איך נראית שמשיית UMBRA?

שמשיית UMBRA מגיעה במגוון רחב של סוגים וגדלים. המבנה שלה עשוי מקורות אלומיניום חזקים המתקבצים לכדי צורה של מטריה. החלק התחתון הוא חלק רחב ויציב מאוד והוא לא מצריך כל קיבוע. מי שרוצה יכול לרכוש בחברת UMBRA משקולת שתפקידה לתת יציבות נוספת. על השמשייה מתייצב לו בד חזק ועבה שעשוי מפוליאסטר חזק וצפוף. הבד חסין למים ומגן בצורה מושלמת מפני קרני השמש.

יתרון מספר 1 - סגירה, פתיחה לצורכי אחסון או ניידות

שמשיות של חברת UMBRA הן שמשיות ניידות. ניתן לקחת אותן ברכב אתכם לכל מקום. ניתן לקחת אותן לקיימפינג, לים וגם לפארק. ניתן להעביר אותן ממקום למקום בחצר הבית או באזורים שונים של שולחנות מסעדה או בית קפה. תזוזה של קרני השמש בשעות שונות של היום הן לא אתגר עבור השמשיות של UMBRA מהסיבה שניתן להניח אותן בקלות בכל מקום. מעבר לכך, הן קלות לפתיחה וסגירה, נכנסות בקלות לתא המטען ואין צורך בשימוש של כלי עבודה מסוימים כדי לקבע אותן. הפשטות שלהן, זה היתרון הגדול.

יתרון מספר 2 - קנייה בטוחה לטווח ארוך

רכישה של שמשייה בחברת UMBRA היא רכישה לטווח ארוך. החברה מייבאת שמשיות שעשויות מחומרי גלם איכותיים, חזקים ויציבים שנשארים טובים זמן רב. השימוש במתכת האלומיניום מאפשרת להן להיות בתנאי חוץ מבלי לקבל חלודה או קורוזיה. הבד החזק דוחה מים ונשאר יציב ללא קרעים. יש בשמשייה את כל חומרי הגלם שמבטיחים לכם הנאה מהשמשייה שלכם.

יתרון מספר 3 - פתרון איכותי לצל במסעדות

אזורי החוץ בבתי קפה ומסעדות הם אזורים המחייבים הצללה, עם זאת בעלי המסעדה או בתי הקפה לרוב ימנעו מלייצר פתרון הצללה קבוע, מהסיבה שככל הנראה הם משכירים את המקום ועשויים לעבור ממנו. האפשרות להשתמש בשמשיות מקצועיות שניתן להזיז ממקום למקום, יוצר התאמה מושלמת שלהן למטרה זו. מעבר לכך, מדובר בפתרון הצללה שיש לו סגנון עיצובי יפה והוא משתלב נהדר ומוסיף לעיצוב המסעדה.

יתרון מספר 4 - פתרון הצללה מצוין בחצר הבית

חצר הבית שלנו מחייבת הצללות במספר מקומות. לפעמים נזדקק לצל בפינת הזולה שיצרנו, לפעמים מעל המגלשה של הילדים או בריכת הפלסטיק ולכן אנו נחפש פתרון שניתן להזיז ממקום למקום. שמשיות של חברת UMBRA הן בדיוק מה שאתם צריכים כדי לממש את המטרה הזו. לשמשיות של UMBRA מראה מודרני והן מגיעות בצבעים ניטרליים מגוונים כמו בז', אפור ושמנת שעשויים מאוד להתאים לחלונות הבית ולייצר התאמה בין הפנים לחוץ.

שמשיות umbra. umbra.co.il‏,
שמשיות umbra/umbra.co.il‏

יתרון מספר 5 - הצללה במרפסת סוכה

בדירות רבות ברחבי הארץ קיימת מרפסת סוכה. מדובר על מרפסת שאין מעליה מבנה ולכן היא אינה מקורה. אנשים רבים רוצים לייצר במרפסת הצללה, אך הם גם מעוניינים שההצללה תתקפל כאשר מגיע חג הסוכות. שמשיות UMBRA מתאימות בצורה מושלמת למרפסות הסוכה. הן יוצרות הצללה בדיוק היכן שצריך, הן מתכווננות וניתן לסגור אותן קצת לפני החג או בחורף. אם אתם מעוניינים גם בפתרונות קירוי ניידים עבור החורף, תוכלו לרכוש גזיבו נגד גשם ולהשתמש בכל אחד מהפתרונות בעונה המתאימה.

יתרון מספר 6 - אפשרות כוונון של השמשיות

שמשיות של חברת UMBRA הן מתכווננות בצורה מכנית. יש להם ידית שמאפשרת ירידה ועלייה של עמוד השמשייה וגם כוונון של אזור הבד לכיוונים שונים. בצורה כזו ניתן בתוך מספר דקות להנות מצל לפי תזוזת קרני השמש.

לסיכום, לשמשיות UMBRA המון יתרונות וכאשר מחפשים פתרון הצללה איכותי, בדיוק את היתרונות האלו אנו מחפשים. כנסו לאתר של חברת UMBRA, התרשמו ממגוון השמשיות המוצעות והזמינו לכם פתרון הצללה לפי הצרכים שלכם. באתר החברה מפרסמת מבצעים על השמשיות מעת לעת ואתם יכולים לזכות במחירים משתלמים.

מוגש מטעם UMBRA
  • עוד באותו נושא:
  • שמשיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully