וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכונת מצוקה באשקלון למעצמת יחסי ציבור ישראלית

בשיתוף משרד הפרסום שחר B

22.9.2020 / 11:02

שחר ישראל בוטבול, בחור צעיר וכריזמטי, החליט לפני 6 שנים להשתמש בכול הידע שצבר במהלך חמש שנים כנהגו ועוזרו האישי של ח"כ אבי דיכטר בתחום המיתוג והתקשורת, ולהקים עסק קטן באשקלון שיקדם עסקים מקומיים מאז, העסק הקטן הפך למשרד מיתוג, פרסום ויחסי ציבור מוביל בארץ

בוטבול עם הזמרת והשורדת אילנה אביטל, כחלק משיתוף פעולה עסקי. יח"צ,
בוטבול עם הזמרת והשורדת אילנה אביטל, כחלק משיתוף פעולה עסקי/יח"צ

משרד הפרסום ויחסי הציבור שחר B חוגג 6 שנים, תקופה מרשימה לעסקים בביצת הפרסום המקומית. המשרד, שהחל את דרכו כעסק קטן בעיר אשקלון, עם מספר מצומצם של לקוחות, התרחב והפך לאייקון כלל ישראלי עם עשרות לקוחות ממגוון תחומים.

חגי תשרי, ממש על סף יום ההולדת וזה זמן מצוין לעשות סיכום. סיכום ביניים כמובן, כי למשרד אין תוכניות ללכת לשום מקום - להיפך, רק להמשיך ולהתרחב.

הבעלים של המשרד, שחר בוטבול, הגיע משכונת מצוקה באשקלון הקטנה, בה גדל והתחנך, התגייס ושירת את המדינה בגאווה, או כמו ששחר עצמו מציין: "אשקלון היא הבית האמיתי שלי, אמנם את רוב העסקים אני עושה בין גדרה לחדרה, אבל לא אוותר על אשקלון בעד שום הון שבעולם".

עם סיום שירותו הצבאי, עבד במשך חמש שנים כעוזרו האישי ונהגו הצמוד של ראש השב"כ והשר לשעבר, ח"כ אבי דיכטר. עבודה שבנתה את מסלול חייו של שחר, בזכות הניסיון העצום שצבר בתחומים של ניהול, מיתוג אישי ותקשורת. בשנים אלה הוא גם למד בשטח לא רק כיצד לארגן ולתאם סדר יום של בעלי תפקידים בכירים, אלא גם כיצד לנהל מותג אישי לשביעות רצונו.

לאור ההתמקצעות שעבר תחת "פיקודו" של דיכטר, הוא החליט להמשיך וללמוד תחומים מגוונים מעולם התקשורת והמיתוג, בראשם הקורס היוקרתי של משרד הפרסום Mccann ת"א, המובילה בתחומה למנהלי ניו מדיה. מאז הוא עוסק בכך ממש עם אותם המרץ והמוטיבציה שמאפיינים אותו בכל תחום ועיסוק בחייו.

במרוצת השנים כפרסומאי, איש מיתוג ויחסי ציבור כמו גם כמנהל שיווק דיגיטלי, סייע שחר באמצעות משרד הפרסום שחר B למגוון רחב של עסקים, קטנים, בינוניים וגדולים, למתג, למצב ולפרסם את עצמם - וכתוצאה מכך כמובן לשפר את הביצועים העסקיים שלהם.

לקוחותיו נהנים מתפיסת השיווק הייחודית שהוא מטמיע וההבנה המעמיקה באפיקי השיווק הדיגיטלי לסוגיו.

בכלל, נושא הדיגיטל, על פי התפיסה הבסיסית של שחר, הוא העתיד בכול, ולכן עושה המשרד כל שביכולתו לפתח ולשדרג את יכולותיו בתחום. כששאלנו את שחר לגבי עתיד הפרסום, הוא ענה נחרצות: "דיגיטל, דיגיטל ועוד פעם דיגיטל - רשת האינטרנט מכתיבה את הטון, אם אתה בעל עסק בכל תחום ואתה לא שם אתה פשוט לא קיים".

שחר בוטבול, משרד הפרסום ויחסי הציבור שחר B. יח"צ,
שחר בוטבול, משרד הפרסום ויחסי הציבור שחר B/יח"צ

עם זאת, עולם התקשורת בכלל והפרסום בפרט עדיין לומדים להתמודד עם השינוי - מתקשורת מסורתית כטלוויזיה, רדיו ועיתונים לתקשורת אינטרנטית, רשתות חברתיות, ציוצים וכד'. במשרד הפרסום שחר B מודעים היטב לחששות של בעלי עסקים, שמתמצאים אמנם היטב בתחום העיסוק שלהם, אך אינם יודעים כיצד לפצח את חידת השיווק הדיגיטלי, ולכן בשחר B רותמים את השליטה של העובדים בטכנולוגיה זו כדי להסביר גם ללקוחות ה"טכנופוביים" כיצד השיווק הדיגיטלי עובד לטובתם, וכיצד לחזק את נוכחותם במדיה החברתית ובאינטרנט בכלל.

"בסופו של דבר", אומר שחר, "מה שחשוב ללקוח הוא הגדלת ההכנסות שלו. באיזו שיטת פרסום, אם דרך העיתונות המסורתית או דרך עולם הדיגיטלי, זה פחות משמעותי. מה שבעלי העסקים, גם הוותיקים ביותר, מבינים היום שנוכחות בדיגיטל זה על גבול ה'להיות או לחדול', גם אם הם לא מבינים איך הם מקדמים את עצמם בדיגיטל. חייבים נוכחות - בגוגל, בפייסבוק, בעיתונות הדיגיטלית כמו 'וואלה' ו'ישראל היום' וכו'. אם אתה לא שם, אתה כמעט ולא קיים".

במשרדי שחר B אפשר ליהנות כמובן מחבילה שכוללת את כלל המוצרים לבניית המותג, מיצובו ברשת וקידומו, או לבחור רק חלקים כדי להשלים את הדרך לבניית המותג המושלם.

"יש יתרון גדול ל-ONE STOP SHOP", אומר שחר, "מקום שדואג לך להכול, מדברים עם הלקוח בשפה אחת ברורה לאורך כל הדרך וכך מבטיחים ששפת האתר תתכתב עם הפייסבוק, ושפת הפייסבוק תתכתב עם כרטיס הביקור הדיגיטלי וכו'. לנו יש מערך מקצועי ביותר למתן מענה לכל צורך, וזאת אחת הסיבות שיצרנו קשרים עסקיים בלעדיים עם אתרים מובילים בישראל המאפשרים לנו להעלות כתבות ממומנות במחיר הוגן, לצד קידומים אורגניים מגוונים".

לסיכום, שחר מוסיף ואומר: "עשרות אלפי עסקים בישראל נלחמים מדי יום על תשומת ליבו של הלקוח הבררן, פרסום הופך להיות מאתגר ומתוחכם עם כל שנה שעוברת. זאת הסיבה שהוקם המותג PRONLINE - פרסום ישיר ברשת מבית שחר B המתמחה בפרסום כתבות יחסי ציבור ותדמית ברשת האינטרנט. כדי ליצור נוכחות חזקה, תיעדוף ובולטות על פני המתחרים אתם צריכים להכיר את עולם הדיגיטל מקרוב, בכדי להגיע לנקודה שאתם רוצים להיות בה אתם צריכים לצידכם את המומחים שלנו".

בעל עסק, רוצה לתת פייט למתחרים? חייג אלינו 03-5229800

בשיתוף משרד הפרסום שחר B
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully