וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב פנים וילות יוקרה - כך תצליחו להימנע משלוש הטעויות השכיחות ביותר

בשיתוף אריה גולדין

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 11:54

בשנים האחרונות רבים מבעלי הדירות בוחרים לחדש ולעצב מחדש את דירתם. אך מי שלא נעזר באנשי מקצוע עלול לבצע טעויות רבות במהלך התהליך. הנה מספר טיפים ממעצב פנים מקצועי

אריה-גולדין-עיצוב-פנים. istock photos,
אריה גולדין עיצוב פנים/istock photos

בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לערוך שינויים רבים במראה דירתם. אם עד לפני מספר שנים הם בחרו את כל פרטי הריהוט על סמך רמת הפרקטיקה שלהם, הרי לנו שכיום הם מוכנים להשאיר לא מעט מהפרקטיקה בצד, לטובת המראה. עליית המודעות לכל נושא עיצוב פנים הדירה הביאה עימה עליית ביקוש למגוון עשיר של רהיטים בסגנונות ובעיצובים שונים, כך שכיום יש מבחר אדיר של דגמים לבחירה.

אם גם אתם מעוניינים בהליך עיצוב פנים וילות יוקרה, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיחסכו לכם לא מעט טעויות נפוצות במיוחד. מעצב פנים מקצועי אשר עוסק בתחום לא מעט שנים מציע שירותי עיצוב פנים וילות יוקרה תוך היכרות עמוקה עם צרכיו ורצונותיו של כל לקוח בכדי להתאים במיוחד עבורו את העיצוב המדויק ביותר. אריה גולדין - מעצב פנים העוסק בתחום לא מעט שנים מצביע על מספר גורמים מרכזיים בגינם רבים בוחרים לחולל שינוי במראה דירתם ופותחים בהליך עיצוב פנים וילות יוקרה.

רוצים לחלק מחדש את החלל? לנצל היטב את כל שטח הדירה? להחליף את הרהיטים המיושנים, הדלתות החורקות והריצוף הקטנטן? כך תעשו את זה נכון

הסיבה הראשונה היא פשוט רצון לשינוי. אם גם אתם מרגישים שנמאס לכם מהרהיטים המיושנים, מהריצוף הקטנטן שעבר מזמן לא קיים עוד, מהדלתות החורקות שכבר החלו לאבד מצבען, מחוסר האחידות העיצובית, מניצול מוגבל של כל חלל הדירה ומהמראה המרושל של כל דירתכם, כנראה שגם אתם תכריזו על הליך עיצוב פנים וילות יוקרה מסיבה זו. כפי שהזכרנו, בשנים האחרונות חלה עליית מודעות משמעותית למראה פנים הדירה בקרב כלל הציבור. עליית מודעות זו הביאה לייצור מוגבר של לא מעט סגנונות עיצוביים שונים בכל הצבעים לבחירה, מה שיצר אפשרויות עיצוב רבות. מעצב פנים מקצועי, מכיר היטב את כלל הסגנונות הקיימים כיום, כך שהוא ידע להתאים במדויק עבור דירתכם את פרטי הריהוט, התמונות והווילונות המדויקים, הן לקו העיצובי בדירה והן לטעמכם האישי.

הסיבה השנייה עליה מצביע מעצב פנים שמעניק שירותי עיצוב ללקוחות רבים היא יציאתם של הילדים הבוגרים מהבית. לא מעט אנשים בוחרים בהליך עיצוב פנים וילות יוקרה רק לאחר יציאתם של הילדים הבוגרים מהבית. הסיבה לכך נובעת מהאפשרות לוותר על חדרי שינה לטובת שטחים כללים בדירה כמו הסלון או המטבח. דירות רבות בישראל ואף וילות יוקרה, אינן מחולקות נכון, מה שמונע ניצול מרבי של כל שטחי חלל הדירה. הליך עיצוב פנים וילות יוקרה וחלוקה מחדש לאחר יציאתם של הילדים הבוגרים מהבית יכול לשנות את כל פני הדירה ולהעניק לה תחושת מרחב ונוחות בחללי הסלון והמטבח. כך או כך, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות לפני שאתם מתחילים במסע עיצוב פנים וילות יוקרה, עיצוב פנים דירות יוקרה, או עיצוב פנים כל דירה סטנדרטית לחלוטין.

עיצוב-פנים-בתים-משרדים-ומבני-ציבור-אריה-גולדין. istock photos,
אריה גולדין עיצוב פנים/istock photos

וילונות - מיקום נכון, גודל מדוייק ורמת אטימות מותאמת לכל חלל. הפיקו את המירב מאחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב פנים דירתכם

נפתח בטעויות השכיחות ביותר בהן טועים לא מעט אנשים המנסים לעצב את פנים דירתם ללא סיוע מקצועי. הטעות הנפוצה ביותר היא שימוש לא נכון בווילונות. הליך עיצוב פנים וילות יוקרה או כל דירה רגילה מחייב אתכם לדעת לעשות שימוש נכון באחד האלמנטים החשובים ביותר בהליך העיצוב, וילונות. הדגש הראשון הוא על מיקום וגודל הווילונות בדירתכם. לא מעט אנשים הבוחרים בהליך עיצוב פנים וילות יוקרה משלבים וילונות הממוקמים מספר סנטימטרים מעל גובה החלון ונגמרים מספר סנטימטרים מתחתיו. שימוש זה בווילונות לא אחת יוצר תחושת הקטנה וכיווץ של החלל. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי הווילונות אינם חייבים להיות קרובים בגודלם לגודל החלון. ככל שהווילונות שתבחרו יהיו גדולים יותר, כך תצליחו ליצור תחושה של גודל ומרחב בחלל. אם אתם רוצים למקם וילונות בקיר חזית, במקרים רבים ההמלצה המקצועית היא למקם את הווילונות קרוב לתקרה ולוודא שהם יגיעו כמעט עד לרצפה.

הנקודה השנייה באשר לשילוב נכון של וילונות בהליך עיצוב פנים וילות יוקרה היא רמת אטימות הבד. ככל שבד הווילון יהיה אטום יותר, כך הוא יצור תחושת אינטימיות גבוהה יותר. לכן, רבים בוחרים לשלב וילונות אטומים בחדרי שינה לעומת וילונות מעט שקופים יותר בשאר חללי הדירה. מעצב פנים מקצועי, יודע לעשות שימוש מדויק בווילונות לשיפור מראה הדירה ובהתאם לחלל בו ישולב כל וילון, למאמר החדש ביותר באתר.

תפקידו-של-מעצב-פנים-מקצועי-ומיומן-אריה-גולדין. istock photos,
אריה גולדין עיצוב פנים/istock photos

תמונות - הימנעו מהקטנת החלל, וודאו שצבעי התמונה משתלבים היטב ומקמו אותה בהתאם לגובה עיניהם של הגרים בדירה

הטעות השנייה והשכיחה לא פחות מטעויות השימוש בווילונות שצוינו מעלה היא בחירת תמונות ומיקומן על קירות החלל. לא מעט אנשים בוחרים לשלב תמונות שונות במהלך עיצוב פנים וילות יוקרה, עיצוב פנים דירות יוקרה או אף עיצוב פנים דירות מגורים סטנדרטיות. אריה גולדין - מעצב פנים מזה לא מעט שנים, נתקל בטעויות רבות שלא מעט אנשים עושים בבחירת התמונות המשולבות בדירתם. הטעויות השכיחות ביותר באות לידי ביטוי הן בצבעי התמונות והשתלבותם בחלל, הן בגודלן של התמונות והן במיקומן על הקיר.

במטרה להימנע מכלל הטעויות הללו ראשית חשוב להדגיש כי צריכה להיות התאמה כלשהי בין צבעי התמונה לבין צבעי הפריטים המשולבים בחלל בה היא ממוקמת. חשוב להדגיש שההתאמה אינה חייבת לכלול שילובי צבעים זהים, לעיתים גם צבעים ניגודיים יוצרים התאמה מושלמת, ובזה נעסוק מטה. שנית, באשר לגודל התמונה, קיימת חשיבות רבה לוודא שהתמונה לא קטנה מידי לגודל הקיר בה היא תשולב, ובכך להימנע מיצירת מראה מכווץ, ומנגד, חשוב לוודא כי היא לא גדולה מידי, ובכך להימנע מהקטנת מראה החלל.

שלישית, הליך עיצוב פנים וילות יוקרה הכולל תליית תמונות על הקיר חייב להיעשות בגובה המדויק. גובה התמונה אינו נקבע תוך התחשבות בגובה הספה, השולחן או הטלוויזיה בחלל, אלא לפי גובהם הממוצע של דיירי הדירה. במטרה להימנע ממצבים בהם אנשים נדרשים להרים או להוריד את ראשם בכדי לראות את התמונה, חשוב לוודא כי מרכז התמונה ממוקם בגובה העיניים של הגרים בדירה. מעצב פנים מקצועי מקפיד על כלל הדגשים הללו בכדי להשלים הליך עיצוב פנים וילות יוקרה, עיצוב פנים דירות יוקרה וכן עיצוב פנים כל דירה סטנדרטית על הצד הטוב ביותר.

בניגוד למקובל לחשוב, הימנעו מהתאמת יתר!

לסיום, דגש חשוב שיסייע לכם להימנע מטעות נוספת בדרך להשלמת עיצוב פנים וילות יוקרה והוא הימנעות מהתאמת יתר. לא מעט אנשים המנסים להשלים בהצלחה הליך עיצוב פנים וילות יוקרה מנסים ליצור קו עיצובי אחיד בין כלל פרטי החלל. אכן נדרשת התאמה, אך התאמת יתר יכולה ליצור תוצאה הפוכה לגמרי. לעיתים, גם צבעים ניגודיים, וסגנונות שונים של רהיטים יוכלו ליצור את ההתאמה המושלמת שתמנע מראה משעמם, רציף, אחיד ומיושן.

ראו עוד בפייסבוק

בשיתוף אריה גולדין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully